VR46 Agency - Η νέα εταιρεία του Rossi μπαίνει στον κόσμο του μάρκετινγκ και των χορηγιών

Το VR46 Agency μετρά ήδη έναν πελάτη που δεν είναι άλλος από την εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου Pertamina, μεγάλος χορηγός της VR46 στο MotoGP 2024
motomag VR46 Agency – Η νέα εταιρεία του Rossi μπαίνει στον κόσμο του μάρκετινγκ και των χορηγιών
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

19/1/2024

O Valentino Rossi δεν είναι μόνο γνωστός για την αγωνιστική του παρουσία τόσο στους δύο όσο και στους τέσσερις τροχούς, αλλά και για το επιχειρηματικό του δαιμόνιο. Ο Ιταλός εδώ και πολλά χρόνια έχει καταφέρει να διαπρέψει στον επιχειρηματικό τομέα, με τις δύο εταιρείες VR46 Team και VR46 Racing Apparel να καταγράφουν συνεχώς κέρδη. Τώρα ο "Γιατρός" πήρε την απόφαση να ασχοληθεί με το μάρκετινγκ και τις χορηγίες και για τον λόγο αυτό ίδρυσε τη νέα εταιρεία VR46 Agency.

VR46 Agency – Η νέα εταιρεία του Rossi μπαίνει στον κόσμο του μάρκετινγκ και των χορηγιών

O θρύλος του MotoGP, ο οποίος εκτός των άλλων είναι ιδιοκτήτης και της Pertamina Enduro της ομάδας VR46 με το νέο του επιχειρηματικό άνοιγμα μπαίνει κατευθείαν στα βαθιά καθώς ο ανταγωνισμός σε αυτόν τον τομέα είναι ιδιαίτερα αυξημένος. Η νέα εταιρεία VR46 Agency θα ασχολείται με το μάρκετινγκ, την έρευνα χορηγών, την ανάλυση αγοράς, και τη δημιουργία εικόνας και προσωπικοτήτων από τον κόσμο του αθλητισμού και της ψυχαγωγίας. O Rossi για ακόμη μία φορά επέλεξε τον επί πολλά χρόνια συνεργάτη του Gianluca Falcioni για την θέση του διευθυντή στην VR46 Agency. Ο Falcioni ο οποίος μέχρι πρότινος ήταν διευθυντής στις εταιρείες VR46 Team και VR46 Racing Apparel αλλά και μάνατζερ του Pecco Bagnaia στην νεότευκτη εταιρεία του Rossi θα είναι το “πρώτο βιολί” όσον αφορά τoν στρατηγικό σχεδιασμό στο πλάνο του μάρκετινγκ και των χορηγιών. Ο Ιταλός μετρά ήδη έναν πελάτη καθώς ήταν αυτός που έφερε την ινδονησιακή κρατική εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου με έδρα την Τζακάρτα Pertamina ως χορηγό ονομασίας αντικαθιστώντας τη Mooney στην ομάδα του Ιταλού στο MotoGP.

Αν κρίνουμε από τα μέχρι τώρα επιχειρηματικά βήματα του Rossi, η νέα του εταιρεία VR46 Agency αναμένεται να προσελκύσει πολλούς πελάτες τόσο του μηχανοκίνητου χώρου όσο και εκτός αυτού.

VR46 Agency – Η νέα εταιρεία του Rossi μπαίνει στον κόσμο του μάρκετινγκ και των χορηγιών

MotoGP COTA: Πλήρης αποκρυπτογράφηση στο σχέδιο Marquez! Mike Webb: Είπαμε να μην γίνει της Αργεντινής!

Αν δεν τον είχαν αντιγράψει όλοι, θα είχε τιμωρηθεί
MotoGP COTA: Πλήρης αποκρυπτογράφηση στο σχέδιο Marquez! Mike Webb: Είπαμε να μην γίνει της Αργεντινής!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

31/3/2025

Στον αγώνα των ΗΠΑ και σε μία από τις πίστες που δεν γίνεται να χάσει την πρώτη θέση αν δεν πέσει, όπως και τελικά έγινε, ο Marc Marquez έγραψε άλλη μία επική σκηνή στην ιστορία των αγώνων, όταν ελάχιστα λεπτά πριν την εκκίνηση του αγώνα ξεκίνησε να τρέχει για να αλλάξει ελαστικά και να πάρει, όπως πίστευε εκείνη την στιγμή, μία ήπια τιμωρία ξεκινώντας τελευταίος.

Ήδη από το ρεπορτάζ του αγώνα είχαμε ξεκαθαρίσει πως πρόκειται για μία προσχεδιασμένη κίνηση και όχι για μία απόφαση της τελευταίας στιγμής. Μία κίνηση που είχε στόχο να πιάσει τους πάντες στον ύπνο και το τι ακολούθησε δικαιώνει τον Marc Marquez.

Αν δεν έτρεχαν όλοι μαζί να ακολουθήσουν το παράδειγμά του, τότε δεν θα μπορούσε να δικαιολογηθεί εύκολα αυτό το κόλπο να τους πιάσει όλους στον ύπνο. Αντιθέτως τους ξεκουκούλωσε και απέδειξε με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο πως αν είχε αλλάξει σε slick ελαστικά πριν τον αγώνα θα το είχαν κάνει και οι υπόλοιποι.

Δίκαια εξοργισμένος και ο Davide Brivio της Trackhouse Racing που οι αναβάτες της, μαζί με τον Miller από την πλευρά της Yamaha, ήταν οι μόνοι με slick ελαστικά απέναντι σε όλους τους άλλους. Οι μόνοι δηλαδή που κάθισαν να σκεφτούν μόνοι τους τι ήταν το καλύτερο στις τρέχουσες συνθήκες και δεν ακολουθούσαν σαν μαγνητισμένοι το παράδειγμα του Marc Marquez. Αντί να κερδίσουν από αυτό, είτε γιατί είχαν το καλύτερο ελαστικό, είτε γιατί όλοι οι υπόλοιποι είχαν τιμωρηθεί, αντ’ αυτού βρέθηκαν χωρίς κανένα απολύτως πλεονέκτημα για την διαύγεια που απέδειξαν.

Η Dorna που καταγράφει όλα τα μικρόφωνα, έδωσε σήμερα και την πλήρη εικόνα αλλά και το ηχητικό ντοκουμέντο των συνεννοήσεων σε ένα στιγμιότυπο των τριών περίπου λεπτών όπου ξεκάθαρα φαίνεται το λάθος της επιλογής που έκανε ο Marc Marquez, βασιζόμενος ότι θα έχε πολύ μικρότερο αντίκτυπο.

Στο video της Dorna ο Marc Marquez δίνει εντολή στον «Riga» τον crew chief Marco Rigamonti να ετοιμάζεται η δεύτερη μοτοσυκλέτα και τον ρωτά για τις επιπτώσεις που θα έχει αν αφήσει την γραμμή εκκίνησης και φύγει. Εκεί ο Riga του απαντά ξεκάθαρα ότι δεν είναι σίγουρος για την τιμωρία αλλά συνεχίζει να απαντά στον Marc Marquez που πιστεύει ότι απλά θα ξεκινήσει τελευταίος χωρίς ποινή μακρύτερου γύρου ενώ στην πράξη είναι χειρότερο, θα πρέπει να εκτελέσει ποινή διέλευσης από τα pit.

Ακόμη πιο ενδιαφέρουσα όμως είναι αυτή εδώ η παραδοχή του Marc Marquez πως αν αφήσει την γραμμή εκκίνησης τότε οι άλλοι θα ακολουθήσουν, ουσιαστικά αναγκάζοντας την διοργάνωση να δώσει παράταση στην εκκίνηση, όπως και τελικά έγινε.

Αυτή η γνώση πως οι άλλοι θα τον αντιγράψουν, είναι η μεγαλύτερη ίσως εξήγηση για το τι συμβαίνει -ξανά- στα MotoGP.

Δείτε το σχετικό VIDEO:

 

Όπως παραδέχτηκε ο Mike Webb, αν δεν είχε πέσει ο Marc Marquez και αν οι άλλοι δεν τον είχαν ακολουθήσει τότε θα τιμωρούνταν με διέλευση που ελάχιστα διαφέρει από αλλαγή μοτοσυκλετών, ουσιαστικά μηδενίζοντας το πλεονέκτημα που θα είχε κερδίσει. Επειδή όμως δεν γίνεται να τιμωρήσεις όλους τους αναβάτες με διέλευση καθότι κάτι τέτοιο θα ήταν και επικίνδυνο, πήραν την απόφαση να δώσουν παράταση.

Στο VIDEO της Dorna φαίνεται να ρωτά ο Marc Marquez αν ο Bagnaia είναι σε μοτοσυκλέτα με βρόχινα ελαστικά και μόλις πήρε καταφατική απάντηση, ήθελε να γνωρίζει και για τον Alex Marquez, τους δύο δηλαδή αναβάτες που μπορούν -αυτή την στιγμή- να τον ακολουθήσουν.

 

 

Η στρατηγική του φάνηκε ότι απέδωσε πλήρως, το μόνο λάθος ήταν τελικά μέσα στον αγώνα, όταν πάτησε το βρεγμένο κερμπ…