Πρωταπριλιά 2025 στην Μοτοσυκλέτα: Πώς το γιόρτασαν οι εταιρείες!

Από το σπρέι λάσπης για ασφάλτινους Adventurάδες μέχρι Kawabusa και Yamaha V4
Πρωταπριλιά 2025 στην Μοτοσυκλέτα: Πώς το γιόρτασαν οι εταιρείες!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

1/4/2025

Πρωταπριλιά σήμερα και όπως πάντα το MOTO το γιόρτασε με ένα άρθρο βγαλμένο από την ελληνική πραγματικότητα, που όπως φάνηκε αυτές τις ώρες που μεσολάβησαν, διασκέδασε αρκετά το αναγνωστικό κοινό.
 

Η πρωτάπριλιάτικη ανάρτησή μας:
 

Θα μπορείς να τρέξεις με ό,τι έχεις!

Posted by Moto Magazine Greece on Tuesday, April 1, 2025

 

Αρκετές εταιρείες μπήκαν στην διαδικασία να προετοιμάσουν κάτι για την σημερινή ημέρα επιδεικνύοντας μπόλικη έμπνευση, πετυχημένα αστεία αλλά και αμήχανες αναρτήσεις που ανατριχιάζεις χωρίς να μπορείς να γελάσεις. Είχαμε λοιπόν προσπάθειες όλων των επιπέδων.

Ξεχωρίζουμε και βάζουμε πρώτο στη λίστα μία φανταστική έμπνευση από εταιρεία με προϊόντα περιποίησης και καθαρισμού, που εμπνεύστηκε ένα σπρέι λάσπης για όλους εκείνους τους αναβάτες Adventure που δεν πατάνε ποτέ χώμα. Πολύ εύστοχα επέλεξαν να συνοδεύσουν την ανάρτηση με ένα λασπωμένο BMW R1200GS πατώντας πάνω στο στερεότυπο πως οι αναβάτες του δεν κάνουν για χώμα, όπως και η ίδια η μοτοσυκλέτα. Η ανάρτηση συνοδευόταν από εξίσου πετυχημένα σχόλια, όπως «να ακριβώς αυτό που χρειαζόμουν για το ταξιδάκι μου μέχρι τα Starbucks”.

Πρωταπριλιά 2025 στην Μοτοσυκλέτα: Πώς το γιόρτασαν οι εταιρείες!

Η Brocks αναβίωσε μία συνεργασία από το μακρινό παρελθόν, όταν η Suzuki και η Kawasaki έβγαλαν την ίδια μοτοσυκλέτα με διαφορετικά αυτοκόλλητα και χρώμα. Ήταν το Suzuki V-Strom 1000 που κυκλοφόρησε και ως KLV 1000 και μας θύμισε πως τότε υπήρχε πολύς κόσμος που μας έγραφε ότι κακώς λέμε ότι είναι ίδιες, γιατί το Kawasaki είναι δυνατότερο και «έχει αλλαγές από το εργοστάσιο, διότι η Kawasaki πάντα πρέπει να είναι δυνατότερη». Στο μεταξύ ήταν απλά ένα V-Strom 1000 χωρίς καμία ΑΠΟΛΥΤΩΣ διαφορά. Στο σήμερα η Borcks πήγε την συνεργασία ένα βήμα πιο κάτω, φτιάχνοντας την Kawabusa, ένα ZX-14 και Hayabusa μαζί που θα μπορούσε, σε κάποιο υγρό όνειρο, να είναι η υπερτάτη τουριστική μοτοσυκλέτα, ταυτόχρονα τερματίζοντας και μία αιώνια έχθρα.

Πρωταπριλιά 2025 στην Μοτοσυκλέτα: Πώς το γιόρτασαν οι εταιρείες!

Ο τύπος που πήγε από το σημείο του troll όπως ξεκίνησε, στο να φτιάξει επιχείρηση με αυτοκόλλητα μεγαλώνοντας και ωριμάζοντας, έβγαλε ένα υποτιθέμενο “scoop” για μία Yamaha MT-10 με V4 κινητήρα, δίνοντας βάση για σχόλια του τύπου: «να τα βλέπει αυτά η Yamaha».

Πρωταπριλιά 2025 στην Μοτοσυκλέτα: Πώς το γιόρτασαν οι εταιρείες!

 

Πρωταπριλιά 2025 στην Μοτοσυκλέτα: Πώς το γιόρτασαν οι εταιρείες!

Η Polaris ετοίμασε ένα σετ κεριών για άντρες και πήγε την παραγωγή για την σημερινή ημέρα σε άλλα επίπεδα καθώς το γύρισε σε video. Φυσικά τα αρώματα ήταν χαρακτηριστικά του αποτελέσματος της διασκέδασης, ξεκινώντας από φορεμένη μπότα και συνεχίζοντας ψηλότερα από αυτό… Το ζήτημα είναι πως το 2025 κάτι τέτοιο θα μπορούσε να είναι και πραγματικότητα από την στιγμή που έχουν βγει κεριά με πολύ πιο πικάντικα αρώματα.

 

*Adds to cart.​ #THINKOUTSIDE #April Fools

Posted by Polaris Inc. on Tuesday, April 1, 2025

 

Στην καρδιά πολλών αντιBMWάδικων μίλησε η ίδια η BMW στις Φιλιππίνες με τις βοηθητικές ρόδες για το χώμα:

Πρωταπριλιά 2025 στην Μοτοσυκλέτα: Πώς το γιόρτασαν οι εταιρείες!

Η Italjer αυτό-τρολάρεται ευφάνταστα με ένα σχέδιο ιπτάμενου σκούτερ φτιαγμένο από ΑΙ όπου στην πράξη μπορεί να πει κανείς πως δεν διαφέρει και πάρα πολύ από τις σκουτερομοτοσυκλέτες που κατασκευάζει:

Πρωταπριλιά 2025 στην Μοτοσυκλέτα: Πώς το γιόρτασαν οι εταιρείες!Πρωταπριλιά 2025 στην Μοτοσυκλέτα: Πώς το γιόρτασαν οι εταιρείες!Πρωταπριλιά 2025 στην Μοτοσυκλέτα: Πώς το γιόρτασαν οι εταιρείες!

Η Suzuki Αυστραλία ένωσε τους δύο κόσμους του Ιάπωνα κατασκευαστή με ένα δίτροχο Samourai Jimmy ή αλλιώς το Slimny! Το οποίο είπε πως είναι το πρώτο δίτροχο με τετρακίνηση! Κερδίζοντας το πετυχημένο σχόλιο πως «και πάλι 60Κ θα το πουλάτε».

Πρωταπριλιά 2025 στην Μοτοσυκλέτα: Πώς το γιόρτασαν οι εταιρείες!

Καλή και η προσπάθεια της Ολυμπία Οδού ή και όχι, πως εγκαινιάζει λωρίδα για καροτσάκια, θα ήταν λίγο καλύτερα τα πράγματα αν έγραφαν πως: «ανακαλύψαμε πως δεν είναι δυνατόν να χρεώνουμε τις μοτοσυκλέτες στο 80% των αυτοκινήτων καθώς η φθορά που προκαλούν στον δρόμο δεν αγγίζει ούτε το 40% από ένα μεσαίο αυτοκίνητο, για αυτό και αποφασίσαμε να χαρίσουμε σε όλους τα διόδια για ένα χρόνο, επαναφέροντας την σωστή χρέωση από το νέο έτος». Ακούτε εκεί στην Ολυμπία Οδό;

 

🚧 Ανακοίνωση: Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των υπηρεσιών μας, εγκαινιάζουμε την πρώτη λωρίδα αποκλειστικά για καρότσια...

Posted by Ολυμπία Οδός on Tuesday, April 1, 2025

 

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.