Honda Z125 Monkey FS Limited Edition: Σαν CB900F στο Tokyo Motor Show!

Θα υπάρχει σε 50 κομμάτια χρωμιωμένη έκδοση που βάζει ιδέες μετατροπής
Honda Z125 Monkey FS Limited Edition: Σαν CB900F στο Tokyo Motor Show!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

1/4/2025

Βάζουν ιδέες στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας Ιαπωνίας, το Tokyo Motorcycle Show που είναι σε μέγεθος μικρότερο από το Tokyo Motor Show που γίνεται στο τέλος της χρονιάς αλλά ταυτόχρονα στην αρχή του οικονομικού έτους και υποστηρίζεται επίσημα από τους 4 μεγάλους Ιάπωνες κατασκευαστές μοτοσυκλετών.

Η αγάπη για τα Monkey, όλων των χρονολογιών, είναι μεγάλη και έτσι κάθε μία νέα δημιουργία σπάει τα όρια των συνόρων και προσελκύει τα βλέμματα ανά τον κόσμο, όχι μόνο ως πρόθεση αγοράς, αλλά κυρίως ως πηγή έμπνευσης για μετέπειτα μετατροπές.

Συνεχίζοντας την εικόνα του CB1000F Concept που είδαμε πριν από λίγες ημέρες, που είχε δημιουργηθεί ως φόρος τιμής στον Freddie Spencer, έρχεται τώρα ένα Monley 125 στα χρώματα του Fast Freddie το οποίο όμως δεν μένει στο αυστηρό πλαίσιο του concept αλλά βγαίνει στην παραγωγή, έστω και περιορισμένη.

Βασικό στοιχείο της εμφάνισης τους είναι η διπλή μπλε γραμμή σε αντίθεση δύο αποχρώσεων που παραπέμπει απευθείας στην αγωνιστική CB900R του αμερικάνικου πρωταθλήματος καθώς η CB750F είχε διαφορετικά χρώματα.

Αργότερα τα χρώματα αυτά εμφανίστηκαν σε μοντέλα παραγωγής όπως τα δημοφιλή CB400SF και CB1300SF ενώ υπήρξε και Monkey 50 αλλά πρόσφατα τα είδαμε στο Concept της Osaka, όπως είπαμε πιο πάνω που επίσης προκάλεσε αίσθηση ξεφεύγοντας από τα όρια των συνόρων.

 

Honda CB1000F Concept: 3 ξεχωριστά μοντέλα σε έκθεση της Ιαπωνίας!

Η Honda θυμάται το Boldor! – Ξανά!

Στο μεταξύ το πρώτο Z125 Monkey FS έκανε την εμφάνισή του το 2019 όπου πούλησε 190 αριθμημένες μονάδες σε όλο τον κόσμο σε διάστημα λίγων ημερών.

Η νέα περιορισμένη έκδοση είχε ήδη ανακοινωθεί για το 2023 αλλά είχε καθυστερήσει αρκετά εξαιτίας των προβλημάτων που συνέχιζαν να υπάρχουν από εποχή της πανδημίας και τα Monkey που είχαν μπει σε παραγγελία τελικά έφτασαν το περασμένο Φθινόπωρο.

Οπότε η έκδοση αυτή συνεχίζει ως 5η έκδοση γιατί το 2023 που ήταν προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει, είχε περάσει μία πενταετία από την κυκλοφορία του Monkey 125.

Μπορεί στην έκθεση στο Tokyo να είχαν μόνο ένα χρωματικό συνδυασμό που μένει πιστός στην CB900F αλλά στην πράξη θα κυκλοφορήσουν  4 βασικά χρώματα και μία χρωμιωμένη έκδοση σε 50 κομμάτια.

Ο χρόνος παράδοσης για τον χρωματισμό που αναλαμβάνει η YF Design φτάνει ακόμη και τους 3 μήνες, ενώ μέχρι το τέλος του Tokyo Motorcycle Show αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί οι παραγγελίες και για τα 50 κομμάτια της FS Z-125 Limited Edition.

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.