MotoGP - Για άλλα δύο χρόνια στη Yamaha o Alex Rins

Μόνο η ανακοίνωση μένει για να σφραγίσει την παραμονή του Ισπανού στη Υamaha
motomag MotoGP – Για άλλα δύο χρόνια στη Yamaha o Alex Rins
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

5/7/2024

Όπως όλα δείχνουν, Alex Rins και Yamaha πρόκειται να συνεχίσουν τη μεταξύ τους συνεργασία μέχρι και το 2026 καθώς οι εκ των έσω πληροφορίες αναφέρουν πως οι δύο πλευρές τα έχουν βρει σε όλα, με τον Ισπανό να συμπληρώνει το lineup της ιαπωνικής ομάδας και να συνεχίζει δίπλα στον Fabio Quartararo.

Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ Rins και Yamaha ολοκληρώθηκαν λίγο πριν το Grand Prix του Assen, το οποίο ο αναβάτης της ιαπωνικής εταιρείας θέλει να ξεχάσει καθώς είχε μία πτώση η οποία τον οδήγησε και πάλι στο χειρουργείο.

Ο Rins βρίσκεται σε στάδιο αποθεραπείας ώστε να επιστρέψει και πάλι στην ενεργό δράση, με τον Remy Gardner να παίρνει τη θέση του στο Γερμανικό Grand Prix. Μέχρι στιγμής ο Rins έχει τερματίσει τέσσερεις φορές εντός βαθμών ωστόσο δεν έχει καταφέρει ακόμη να πάρει καρό σημαία εντός δεκάδας.

Ακόμη μία μεταγραφή φαίνεται να ολοκληρώνεται στο MotoGP, ενώ μένει τώρα να δούμε ποια θα είναι η σύνθεση της δεύτερης ομάδας της Yamaha στο MotoGP, Prima Pramac Racing, την οποία θα δούμε με την ιαπωνική ομάδα από το 2025.

Ετικέτες

MotoGP - Ο 15ος Quartararo έχει περισσότερους βαθμούς από το άθροισμα όλων των αναβατών της Honda!

Πρώτος βαθμός για Marini, μόνο αφού πήραν ποινή για αντικανονικά χαμηλή πίεση ελαστικών 3 προπορευόμενοι αγωνιζόμενοι
MotoGP - HRC
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

8/7/2024

Μετά από εννέα GP και 18 συνολικά αγώνες στη σεζόν του 2024, ο Luca Marini πήρε επιτέλους τον πρώτο του βαθμό ως εργοστασιακός αναβάτης του HRC, μόνο όμως αφότου τρεις προπορευόμενοι αγωνιζόμενοι χρεώθηκαν με ποινή για αντικανονικά χαμηλή πίεση ελαστικών!

Το ότι χρειάστηκε να πάρουν ποινή 16 δευτερολέπτων έκαστος οι Augusto Fernandez, Johann Zarco και Stefan Bradl, για να δρέψει επιτέλους ΕΝΑΝ βαθμό ο ετεροθαλής αδελφός του Rossi, μας δείχνει την εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση που βιώνει η Honda και οι αναβάτες της, στο ανεπιτυχές μέχρι στιγμής κυνήγι βελτίωσης της RC213V.

Για να καταλάβουμε καλύτερα τις δυσκολίες Honda και Marini, να πούμε πως στο GP του Sachsenring το 2023 καβάλα στη μοτοσυκλέτα της Ducati ο Ιταλός είχε τερματίσει 5ος στον αγώνα της Κυριακής και 4ος στο Sprint, ενώ μετά τον τερματισμό βρισκόταν στην 6η θέση της γενικής κατάταξης με 89 βαθμούς! Κάντε τη σύγκριση… μια πέμπτη και μια τέταρτη θέση στη Γερμανία το 2023 με την Ducati, και δυο 15ες θέσεις το 2024 με τη Honda. Ογδόντα εννέα βαθμοί και 6η θέση στη γενική το 2023, ένας βαθμός (χάρη σε ποινές άλλων) και 23η θέση στη γενική, πίσω ακόμα και από τον test-rider της KTM, με τη ΜΙΑ wildcard συμμετοχή του στη Jerez.

Συνεχίζουμε με ένα ακόμα ενδιαφέρον στατιστικό που συμπληρώνει τη δυστοκία της Honda το 2024, όπου ο Fabio Quartararo με την M1 της Yamaha που αντιμετωπίζει κι εκείνος μεγάλα προβλήματα εξέλιξης βρίσκεται στη 15η θέση της γενικής κατάταξης με 44 βαθμούς, ενώ το άθροισμα των βαθμών ΟΛΩΝ των αναβατών της Honda (Marini, Mir, Zarco & Nakagami) είναι… 35 βαθμοί, δέκα σχεδόν λιγότεροι από του Γάλλου.

Ιστορικές, πρωτόγνωρες αρνητικές στιγμές για τους Ιάπωνες κατασκευαστές που κάποτε δεν είχαν αντίπαλο στο MotoGP, και ελπίζουμε σύντομα αμφότερες οι Honda & Yamaha να μπορέσουν να βρεθούν ξανά σε επίπεδο ίδιο με των ευρωπαϊκών εργοστασίων του σήμερα, τόσο για την υστεροφημία τους όσο και για το καλό του αθλήματος.

Ετικέτες