MV Agusta LXP Orioli & Superveloce Serie Oro 1000 - Οι τιμές τους στην Ελλάδα

Δυο μοτοσυκλέτες που εκπροσωπούν την επιτομή της νέας luxury ταυτότητας της ιταλικής εταιρείας
Νέος τιμοκατάλογος MV Agusta
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

7/2/2024

Η Πέτρος Πετρόπουλος Α.Ε. έδωσε στη δημοσιότητα τον νέο τιμοκατάλογο λιανικής της MV Agusta για το 2024 ο οποίος περιλαμβάνει και τις δυο ναυαρχίδες της νέας luxury ταυτότητας της εταιρείας, την πολυαναμενόμενη Adventure LXP Orioli αλλά και το ρετρό-Superbike SUPERVELOCE SERIE ORO 1000 -αμφότερες οι μοτοσυκλέτες είναι περιορισμένης παραγωγής.

Η μεν LXP Orioli ήρθε στην χώρα μας σε τιμή αναμενόμενη, η δε Superveloce Serie Oro 1000 είναι με διαφορά η ακριβότερη MV Agusta αυτή τη στιγμή. Όσον αφορά στους χρόνους άφιξης τους, η LXP Orioli αναμένεται στην χώρα μας τον Απρίλιο, και η Superveloce Serie Oro 1000 το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Θυμίζουμε ότι τα μοντέλα της ιταλικής εταιρείας έχουν ήδη από τις μοτοσυκλέτες του 2023 εργοστασιακή εγγύηση τεσσάρων ετών.

ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΙΜΗ (ΕΥΡΩ)
DRAGSTER  
DRAGSTER RR red/silver, black/yellow 25,500.00
DRAGSTER RC SCS 28,300.00
BRUTALE  
BRUTALE 800 R black, red 18,900.00
BRUTALE 800 RR black/red, red/silver 21,850.00
BRUTALE 1000 grey, red/silver 33,150.00
BRUTALE 1000 RR black/red, red/black 42,000.00
BRUTALE 1000 RR ASSEN 52,500.00
RUSH  
RUSH 56,900.00
F3  
F3 black/grey, red/silver 27,400.00
SUPERVELOCE  
SUPERVELOCE black/red/grey, red/silver 25,150.00
SUPERVELOCE S black, grey 30,750.00
SUPERVELOCE 98 33,900.00
SUPERVELOCE 1000 SERIE ORO 78,000.00
TURISMO VELOCE  
TURISMO VELOCE red 20,900.00
TURISMO VELOCE LUSSO black/grey, red/grey 26,880.00
LXP Orioli 34,500.00

Α.Οι παραπάνω τιμές είναι προτεινόμενες λιανικές περιλαμβάνουν 24% Φ.Π.Α. και τα αναλογούντα Τ.T
Β.Ο Παρών Τιμοκατάλογος ισχυει από 01 Φεβρουαρίου 2024 και καταργεί κάθε προηγούμενο.

Νέα BMW F 900 XR και F 900 R 2025: Πλούσιος εξοπλισμός και μικρή μείωση βάρους

Η σειρά F είναι η πιο πλούσια σε προτάσεις για την BMW
Νέα BMW F 900 XR και F 900 R 2025: Πλούσιος εξοπλισμός και μικρή μείωση βάρους
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/11/2024

Όπως ήταν αναμενόμενο, η BMW ανανέωσε και τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς F, προχωρώντας τώρα στην αποκάλυψή τους, μετά τον απόηχο της EICMA. Ο κινητήρας είναι ο γνωστός που έχουμε δει στο F900GS, στα 895 κυβικά που με προδιαγραφές Euro 5+ αποδίδει 105 ίππους και κατασκευάζεται από την Loncin.

Με στρόφαλο 270 μοιρών έχει έναν δυνατό μπάσο ήχο που ενισχύεται ακόμη περισσότερο αν προσθέσει κανείς το Akrapovič τελικό που αφαιρεί και 1,2 κιλά. Οι μοτοσυκλέτες είναι συνολικά τρία κιλά ελαφρύτερες, κυρίως από τις ελαφρύτερες κατά 1,8 κιλά ζάντες, ενώ άλλα 0,8 έχουν φύγει μόνο από την αλλαγή μπαταρίας με νέα πιο σύγχρονη. Συνολικά το R ζυγίζει 208 κιλά και το XR 216 ενώ δεν έχουν διαφορά στο σασμάν και την τελική μετάδοση.

Νέα BMW F 900 XR και F 900 R 2025: Πλούσιος εξοπλισμός και μικρή μείωση βάρους

Μαζί με τους τροχούς άλλαξε και το ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι που αποκτά πλήρεις ρυθμίσεις τώρα ενώ τα καλάμια είναι διαμέτρου 43mm με διαδρομή 135 στο R και 170 στο XR. Η θέση οδήγησης έχει ανέβει στα 835 και 845 με την sport σέλα διαφορετικά στα 760 με 775 αντίστοιχα για R και XR. Τα αεροδυναμικά έχουν αλλάξει στο XR για να βοηθήσουν στην σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες με πλευρικό άνεμο ενώ στον βασικό εξοπλισμό θα είναι οι χούφτες.

Σε μία παραλλαγή της συνηθισμένης πρακτικής της BMW που αν μπορούσαν θα χρέωναν και τον αέρα στα λάστιχα, ο βασικός εξοπλισμός είναι πιο πλούσιος τώρα, παραμένει όμως ένα σημείο αναφοράς για να ξεκινήσεις να χτίζεις την μοτοσυκλέτα, με πακέτα που ειδικά στον τομέα των ηλεκτρονικών σου δίνουν πολλές επιλογές. Υπάρχει και μία νέα ζελατίνα, που ταιριάζει με εκείνους που θα προσθέσουν την σέλα με το μεγαλύτερο ύψος.

Νέα BMW F 900 XR και F 900 R 2025: Πλούσιος εξοπλισμός και μικρή μείωση βάρους

Το Headlight Pro έρχεται στον βασικό εξοπλισμό του F 900 XR που επίσης έχει στρατηγικά τοποθετημένη και USB-C ταχείας φόρτισης με την οθόνη να προσφέρει συνδεσιμότητα κινητού. Πίσω τα φώτα στοπ παραμένουν ενσωματωμένα μέσα στα φλας, όχι το ανάποδο, αλλά η μοναδικότητα στα φώτα είναι εμπρός καθώς προσφέρουν προσαρμοσμένη δέσμη ανάλογα με την κλίση, όπως συναντά κανείς στην μεγαλύτερη κατηγορία, πάνω από τα 1000 κυβικά. Όταν η μοτοσυκλέτα κινείται με πάνω από δέκα χιλιόμετρα και πλαγιάσει πάνω από δέκα μοίρες, τότε ενεργοποιούνται τα πρόσθετα LED ενισχύοντας την δέσμη στο εσωτερικό της στροφής το οποίο καλύπτουν πλήρως έως και τις 25 μοίρες κλίση.

Η γεωμετρία θέσης οδήγησης στο R έχει αλλάξει και έχει γίνει πιο σκυφτή με το τιμόνι να φεύγει περισσότερο μπροστά και ταυτόχρονα τα μαρσπιέ έχουν μετακινηθεί προς τα πίσω. Εκτός από την πιο street τοποθέτηση του αναβάτη αλλάζει και η φόρτιση του εμπρός τροχού, ιδιαίτερα στην δυνατή επιβράδυνση πριν την είσοδο.

Σε τρεις διαφορετικούς χρωματισμούς τα νέα BMW F900 R και F900 XR αναμένονται σύντομα να γίνουν διαθέσιμα.

Δείτε τα νέα R και XR της σειράς F με κάθε λεπτομέρεια:

Ετικέτες