Τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED (προβολέας, πίσω φανάρι και φλας), ενώ για την προστασία από τον αέρα, πέρα από την αρκετά ψηλή ζελατίνα που συμπεριλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό, διαθέτει και προστατευτικά ζελατινάκια –αντί για χούφτες- μπροστά από τις μανέτες των φρένων. Επιπλέον, στα συν της άνεσης συγκαταλέγεται η πιο φαρδιά σέλα που προσφέρει και στήριξη για την μέση του αναβάτη.
To Agility+ 300 "φορά" τον υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα της Kymco των 276 κυβικών, που χαρακτηρίζεται από υψηλές επιδόσεις για την κατηγορία του, αποδίδοντας 23 ίππους στις 8.000 στροφές και 2,3 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 6.500 αντίστοιχα, ενώ φυσικά πληροί τις Euro4 προδιαγραφές.
Από τον στάνταρ εξοπλισμό του δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει το Noodoe Navigation, το οποίο πέρα από την δυνατότητα πλοήγησης που προσφέρει, με την διασύνδεση με το smartphone του αναβάτη μπορεί να συγχρονιστεί με την εφαρμογή WhatsApp, το Facebook και ένα πλήθος άλλων εφαρμογών μεταφέροντας χρήσιμες πληροφορίες όπως την απόσταση των βενζινάδικων και τον καιρό. Στην λειτουργία της πλοήγησης επίσης, έχει την δυνατότητα για οδηγίες στροφή-στροφή που εμφανίζονται στην οθόνη των οργάνων με το πάτημα ενός κουμπιού, ενώ στην τεχνολογική του προίκα συμπεριλαμβάνεται και ο keyless διακόπτης.
Με το Agility+ 300, η Kymco σφετερίζεται την κορυφή σε μια άκρως ανταγωνιστική κατηγορία, με δυνατούς αντιπάλους όπως το Honda SH300, το Yamaha X-MAX 300 και πολλά άλλα scooter από Ευρωπαίους και Ιάπωνες κατασκευαστές, αλλά το επίπεδο του εξοπλισμού που προσφέρει του δίνει ένα καλό "οπλοστάσιο" για μπορέσει να κάνει την διαφορά.
Δείτε πλούσιο φωτογραφικό υλικό στο gallery με φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης
Αντιπρόσωπος: | MOTO TREND A.E. | ||
| |||
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |||
Μήκος (mm): | 2.205 | ||
Ύψος (mm): | 1.490 | ||
Μεταξόνιο (mm): | 1.550 | ||
Ύψος σέλας (mm): | 810 | ||
ΠΛΑΙΣΙΟ | |||
Τύπος: | Ατσάλινο σωληνωτό | ||
Πλάτος (mm): | 768 | ||
Ρεζερβουάρ / ρεζέρβα (l): | 13 | ||
| |||
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |||
Τύπος: | Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, με 1ΕΕΚ και 4 βλαβίδες | ||
Χωρητικότητα (cc): | 276 | ||
Ροπή (kg.m/rpm): | 2,3/6.500 | ||
Τροφοδοσία: | Ψεκασμός | ||
Σύστημα εξαγωγής: | 1 σε 1 | ||
Σύστημα εκκίνησης: | Μίζα | ||
| |||
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |||
Συμπλέκτης: | Αυτόματος φυγοκεντρικός | ||
| |||
ΠΙΣΩ | |||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |||
Δύο αμορτισέρ | |||
Ρυθμίσεις: | Προφόρτιση ελατηρίων σε πέντε θέσεις | ||
ΤΡΟΧΟΣ | |||
Ελαστικό: | 140/70-14 | ||
ΦΡΕΝΟ | |||
Δισκόφρενο | |||
ΕΜΠΡΟΣ | |||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |||
Τηλεσκοπικό πιρούνι | |||
ΤΡΟΧΟΣ | |||
Ελαστικό: | 110/70-16 | ||
ΦΡΕΝΟ | |||
Δισκόφρενο |