Το νέο Imperiale 400, αποτελεί έναν φόρο τιμής για εκείνη την εποχή και το αποδεικνύει με την κλασσική του σχεδίαση, ενώ ο κινητήρας του είναι ολοκαίνουργιος και δεν χρησιμοποιείται από κάποιο άλλο μοντέλο, όπως συνηθίζει να κάνει η Benelli QJ. Ο κινητήρας 373,5 κυβικών με 1ΕΕΚ παράγει 20,5 ίππους στις 5.000 στροφές και η ροπή του φτάνει τα 2,95 χιλιογραμμόμετρα στις 3.500. Η αρχιτεκτονική του είναι άκρως κλασσική με το έμβολο να είναι κάθετο με τη νοητή γραμμή του εδάφους και με τις ψήκτρες να είναι όμορφα γυαλισμένες, κάνοντας την αντίθεση στο μαύρο χρώμα που κυριαρχεί. Παράλληλα η μονάδα ABS είναι έξυπνα τοποθετημένη κάτω απ’ τον καλά καμουφλαρισμένο ηλεκτρονικό ψεκασμό. Μηχανολογικά, η εξάτμιση ολοκληρώνει πλήρως την κλασσική αρχιτεκτονική του κινητήρα με το θάλαμο διαστολής των καυσαερίων να καταλήγει στον μικρής διαμέτρου σωλήνα. Οι ακτινωτές ζάντες με τις διαστάσεις τους -19 ιντσών μπροστά και 18 πίσω- προσφέρουν στον αναβάτη την συμπεριφορά των κλασσικών μοτοσυκλετών εκείνης της εποχής.
Όσον αφορά τις αναρτήσεις, τα δύο αμορτισέρ πίσω έχουν τη δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης, ενώ μπροστά το τηλεσκοπικό πιρούνι δεν ρυθμίζεται. Τα φωτιστικά σώματα μοιράζονται τον ίδιο σχεδιασμό προσφέροντας έτσι μια ομοιομορφία στο σύνολο και μόνο το πίσω φανάρι ξεφεύγει απ’ το στρογγυλό σχήμα, διατηρώντας όμως τις κλασσικές γραμμές αναλλοίωτες. Ακόμη, η σέλα αποτελείται από δύο τμήματα ξεχωρίζοντας το χώρο του αναβάτη και του συνεπιβάτη, ολοκληρώνοντας τη κλασσική γραμμή που προσφέρει το ρεζερβουάρ τύπου δάκρυ. Ο πίνακας οργάνων, παραδοσιακά, δεν θα μπορούσε να αποτελείται από κάτι άλλο εκτός απ’ τα δύο αναλογικά όργανα που φέρουν όλες τις απαραίτητες ενδείξεις με το στροφόμετρο και το ταχύμετρο να είναι σε πρωταγωνιστικό ρόλο. Το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο το 2019 σε κόκκινο, ασημί και μαύρο, ενώ η εταιρεία δεν αναφέρει πότε ακριβώς θα φτάσει στις αντιπροσωπείες και ποια θα είναι η τιμή, γεγονός απόλυτα λογικό καθώς η Benelli για το 2019 έχει ανοίξει πολλά μέτωπα τόσο στην μικρή κατηγορία με τα νέα μοντέλα των 125 κυβικών, όσο στην μεσαία κατηγορία με τη νέα της ναυαρχίδα το 752S.
Δείτε το gallery φωτογραφιών που συνοδεύει το άρθρο
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Imperiale 400
Αντιπρόσωπος: | MOTOWAY A.E. | |
Τιμή: | Αναμένεται | |
| ||
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | ||
Μήκος (mm): | 2.170 | |
Ύψος (mm): | 1.140 (χωρίς καθρέπτες) | |
Μεταξόνιο (mm): | 1.450 | |
Απόσταση από το έδαφος (mm): | 170 | |
Ύψος σέλας (mm): | 780 | |
| ||
ΠΛΑΙΣΙΟ | ||
Τύπος: | Ατσάλινο σωληνωτό δύο δοκών | |
Πλάτος (mm): | 815 (χωρίς καθρέπτες) | |
Βάρος κατασκευαστή, κενή / γεμάτη (kg): | 200/- | |
Ρεζερβουάρ/ Ρεζέρβα: (L) | 12/2 | |
| ||
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ||
Τύπος: | Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, με 1 ΕΕΚ και 4Β/Κ | |
Διάμετρος επί διαδρομή (mm): | 72,7 x 90 | |
Χωρητικότητα (cc): | 373,5 | |
Σχέση συμπίεσης: | 8,5:1 | |
Ισχύς (ΗΡ/rpm): | 20,4/5.500 | |
Ροπή (kg.m/rpm): | 2,95/3.500 | |
Ειδική ισχύς (ΗΡ/l): | 54,6 | |
Τροφοδοσία: | Ψεκασμός | |
Σύστημα εξαγωγής: | 1 σε 1 | |
Σύστημα λίπανσης: | Υγρό κάρτερ | |
Σύστημα εκκίνησης: | Μίζα | |
| ||
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | ||
Συμπλέκτης: | Υγρός πολύδισκος | |
Πρωτεύουσα μετάδοση / σχέση: | Με γρανάζια | |
Τελική μετάδοση / σχέση: | Με αλυσίδα | |
ΠΙΣΩ | ||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | ||
Δύο αμορτισέρ | ||
Διαδρομή (mm): | 65 | |
Ρυθμίσεις: | Προφόρτιση | |
ΤΡΟΧΟΣ | ||
Ζάντα: | 18 ιντσών | |
Ελαστικό: | 130/80-18 | |
ΦΡΕΝΟ | ||
Ένας δίσκος 240mm με δαγκάνα ενός εμβόλου και ABS | ||
| ||
ΟΡΓΑΝΑ / ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ | ||
Αναλογικό στροφόμετρο και ταχύμετρο και μια LCD οθόνη. Ενδεικτικές λυχνίες για φλας, μεγάλη σκάλα φωτών, βλάβη κινητήρα, ABS, έλεγχο λαδιών | ||
| ||
ΕΜΠΡΟΣ | ||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | ||
Τηλεσκοπικό πιρούνι | ||
Διαδρομή/Διάμετρος (mm): | 110/41 | |
Ρυθμίσεις: |
| |
ΤΡΟΧΟΣ | ||
Ζάντα: | 19 ιντσών | |
Ελαστικό: | 110/90-19 | |
ΦΡΕΝΟ | ||
Ένας δίσκος 300mm με δαγκάνα δύο εμβόλων και ABS | ||
| ||