Η οικογένεια των Caballero αποτελεί την πλατφόρμα των μοτοσυκλετών της Fantic απ’ την οποία αναδύονται ουσιαστικά έξι μοντέλα. Τρία Scrambler και τρία Flat track, με κινητήρες των 125, 200, και 500 κυβικών. Φέτος η Fantic αποφάσισε να εμπλουτίσει την οικογένεια παρουσιάζοντας μια ακόμη έκδοση, την Rally και θα είναι διαθέσιμη μόνο με τον κινητήρα των 500 κυβικών. Το νέο μοντέλο έχει αρκετές τεχνικές διαφορές συγκριτικά με την υπόλοιπη οικογένεια που αρχικά εντοπίζονται στις αναρτήσεις με τη διαδρομή τους να είναι μεγαλύτερες κατά 50 χιλιοστά μπρος και πίσω, ενώ το ψαλίδι είναι πλέον αλουμινένιο. Με αυτό τον τρόπο η Fantic αναφέρει πως κατάφερε να διευρύνει τις ικανότητες του μοντέλου για την εκτός δρόμου χρήση, επιτρέποντας στους αναβάτες της να ονειροπολούν σκεπτόμενοι νέες περιπέτειες.
Το ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά διαμέτρου 41 χιλιοστών είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, ενώ το πίσω ρυθμίζεται μόνο ως προς την προφόρτιση. Ακόμη η Fantic, έχει εξοπλίσει το Rally με ένα νέο τιμόνι περισσότερο προσανατολισμένο στη χωμάτινη χρήση, διαμορφώνοντας ανάλογα την θέση οδήγησης. Αντίστοιχα και τα ελαστικά πλέον είναι χωμάτινα, ενώ στην υπόλοιπη εξωτερική εμφάνιση οι διαφορές είναι ελάχιστες, με την προσθήκη του number plate πάνω απ’ τον προβολέα και το μπροστινό φτερό να ανεβαίνει πιο ψηλά κάτω απ’ το φανάρι. Επίσης το Rally όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας θα έχουν την εξάτμιση της Arrow, κάνοντας τον υδρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα να φτάνει τους 40 ίππους στις 7.000 στροφές, ενώ η ροπή είναι στα 4,3 χιλιογραμμόμετρα στις 6.000. Το σύστημα πέδησης αποτελείται απο έναν πλευστό δίσκο μπροστά 320mm με δαγκάνα δύο εμβόλων και πίσω έχουμε έναν δίσκο 230mm με δαγκάνα ενός εμβόλου, ενώ υπάρχει και το ABS της Continental που έχει τη δυνατότητα απενεργοποιήσης για χρήση στο χώμα. Το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί σε δύο χρώματα: Το κλασσικό κόκκινο και το χακί του στρατού, ενώ θα κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2019. Δυστυχώς όμως, στην χώρα μας δεν υπάρχει κάποιος επίσημος αντιπρόσωπος που να τα εισάγει… Συνεπώς μένουμε στις φωτογραφίες, χαζεύοντας τον σχεδιασμό που έχει αρκετά κοινά στοιχεία με τα νέα μοντέλα της Triumph Scrambler 1200 XE/XC.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | ||
Μήκος (mm): | 2.080 | |
Ύψος (mm): | - | |
Μεταξόνιο (mm): | 1.425 | |
Απόσταση από το έδαφος (mm): | - | |
Ύψος σέλας (mm): | 845 | |
ΠΛΑΙΣΙΟ | ||
Τύπος: | Ατσάλινο σωληνωτό μιας δοκού | |
Πλάτος (mm): | - | |
Βάρος κατασκευαστή, κενή / γεμάτη (kg): | 150/- | |
Ρεζερβουάρ / ρεζέρβα (l): | 12/- | |
| ||
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ||
Τύπος: | Τετράχρονος, υδρόψυκτος μονοκύλινδρος με 1 ΕΕΚ και 4 Β/Κ | |
Διάμετρος επί διαδρομή (mm): | 94,5 x 64 | |
Χωρητικότητα (cc): | 449 | |
Ισχύς (ΗΡ/rpm): | 40/7.000 | |
Ροπή (kg.m/rpm): | 4,3/6.000 | |
Ειδική ισχύς (ΗΡ/l): | 89 | |
Τροφοδοσία: | Ηλεκτρονικός ψεκασμός | |
Σύστημα εξαγωγής: | 1 σε 2 | |
Σύστημα λίπανσης: | Υγρό κάρτερ | |
Σύστημα εκκίνησης: | Μίζα | |
| ||
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | ||
Συμπλέκτης: | Υγρός πολύδισκος | |
Πρωτεύουσα μετάδοση / σχέση: | Με γρανάζια | |
Τελική μετάδοση / σχέση: | Με αλυσίδα | |
| ||
ΠΙΣΩ | ||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | ||
Ένα αμορτισέρ της Fantic FRS με προοδευτικό μοχλικό | ||
Διαδρομή (mm): | 200 | |
Ρυθμίσεις: | Προφόρτιση | |
ΤΡΟΧΟΣ | ||
Ζάντα: | 17 ιντσών | |
Ελαστικό: | 140/80-17 | |
ΦΡΕΝΟ | ||
Ένας πλευστός δίσκος 230mm με δαγκάνα ενός εμβόλου και δικάναλο ABS της Continental με δυνατότητα απενεργοποίησης | ||
| ||
ΕΜΠΡΟΣ | ||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | ||
Ανεστραμμένο πιρούνι της Fantic FRS | ||
Διαδρομή/Διάμετρος (mm): | 200/43 | |
Ρυθμίσεις: | Πλήρως ρυθμιζόμενο | |
ΤΡΟΧΟΣ | ||
Ζάντα: | 19 ιντσών | |
Ελαστικό: | 110/80-19 | |
ΦΡΕΝΟ | ||
Ένας πλευστός δίσκος 320mm με δαγκάνα δύο εμβόλων και δικάναλο ABS της Continental |