ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ - "Σύμμαχος" του Humanity Greece

Στόχος η άμεση στήριξη των πληγέντων από τις καταστροφικές φωτιές στην Ελλάδα
ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
Από το

motomag

28/7/2023

H ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ γίνεται ο νέος μεγάλος υποστηρικτής της εθελοντικής οργάνωσης Humanity Greece, με τη συνεργασία που υπεγράφη ανάμεσα στις δύο πλευρές να έχει στο επίκεντρο την κοινή αντίληψη επί της αλληλεγγύης και της προσφοράς.  

Tο Ηumanity Greece είναι εθελοντική οργάνωση που δίνει φωνή σε όσους δεν μπορούν να ακουστούν. Ιδρύθηκε τον Αύγουστο του 2021, με στόχο την άμεση στήριξη των πληγέντων από τις καταστροφικές φωτιές στην Ελλάδα. Έκτοτε είναι δίπλα σε οποιαδήποτε ευάλωτη ή υψηλού κινδύνου κοινωνική ομάδα που βρίσκεται σε άμεση ανάγκη.

Τα μέλη της ομάδας συμβάλλουν εθελοντικά ποικιλοτρόπως στην κοινωνία, παρέχοντας βοήθεια σε ευάλωτους συνανθρώπους και στηρίζοντας σε σταθερή βάση περισσότερες από 500 οικογένειες ανά την Ελλάδα, δίνοντας τη δυνατότητα στους ανθρώπους που επιθυμούν να συνδράμουν. Στόχος των εθελοντών είναι η διεύρυνση και ανάπτυξη των αξιών του εθελοντισμού με τη συμμετοχή ολόκληρης της κοινωνίας για τον άμεσο εντοπισμό και την έγκαιρη αντιμετώπιση των προβλημάτων της.

Από την πρώτη φετινή δασική πυρκαγιά, στήθηκε αλυσίδα στήριξης στο Εθελοντικό Συντονιστικό Κέντρο, το πρώτο της χώρας που δημιουργήθηκε από εθελοντές του Humanity Greece στο Μεταξουργείο, με αποστολή να υποστηρίξει σε πανελλαδική εμβέλεια ευάλωτους πολίτες, με δράσεις ουσιαστικής παρέμβασης. Συγκεκριμένα, οι εξειδικευμένοι εθελοντές του Humanity Greece σε άμεση επαφή με την Πολιτική Προστασία παρέδωσαν, με βαν που διέθεσε η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, είδη έκτακτης ανάγκης και φρέσκο φαγητό στους πυροσβέστες, στους εθελοντές, στους πολίτες, καθώς και στα Κέντρα Υγείας των περιοχών.

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.