ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ - Χρονιά ρεκόρ το 2022

Αύξηση πωλήσεων κατά 39,4% σε σχέση με το 2021
ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ - Χρονιά ρεκόρ το 2022
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

3/4/2023

Με αύξηση πωλήσεων κατά 39,4% σε σχέση με το 2021 έκλεισε η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ το 2022, παρουσιάζοντας παράλληλα αύξηση κερδών προ φόρων κατά 78%, ενώ στα δίκυκλα και προϊόντα θαλάσσης η αύξηση έφτασε το 19,3%.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ:

"Με ισχυρή ανάπτυξη σε όλα τα μεγέθη έκλεισε το 2022 για την ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις ανήλθαν στα 132 εκ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 39,4% σε σύγκριση με το 2021. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων & αποσβέσεων (Ebitda) ανήλθαν σε 25,2 εκ. ευρώ αυξημένα κατά 78%, και τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν στα 14,2 εκ. υπερδιπλάσια από αυτά του 2021. Ως εκ τούτου, το Δ.Σ. θα προτείνει στη Γενική Συνέλευση διανομή μερίσματος στους μετόχους 0,09 ευρώ/μετοχή έναντι 0,04 ευρώ την περυσινή χρονιά.

Οι πωλήσεις δικύκλων & προϊόντων θάλασσας (Yamaha), παρά τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, ανήλθαν στα 62 εκ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 19,3%. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων (Porsche) ανήλθαν στα 26,8 εκ. ευρώ με αύξηση 37,9%.

Η δραστηριότητα ενοικίασης αυτοκινήτων (Sixt) συνέχισε την εντυπωσιακή ανάκαμψη μετά τους περιορισμούς της πανδημίας, με τις πωλήσεις να ανέρχονται σε 43,4 εκ. ευρώ , αυξημένες κατά 85,2% σε σύγκριση με το 2021.

Κατά το 2022, το μακροπρόθεσμο ενεργητικό του Ομίλου ανήλθε στα 54,3 εκ. ευρώ (εξαιρώντας την επίδραση του ΔΠΧΑ 16) παρουσιάζοντας αύξηση 30,7% έναντι του 2021. Η αύξηση οφείλεται κυρίως στις επενδύσεις σε στόλο προς ενοικίαση (Sixt).

Οι θετικές λειτουργικές χρηματοροές του Ομίλου συνέβαλαν στη χρηματοδότηση του νέου στόλου της Sixt, με το υπόλοιπο μέρος της επένδυσης να προέρχεται από δανεισμό. Έτσι ο καθαρός δανεισμός του Ομίλου, ανήλθε στα 19 εκ. ευρώ, αυξημένος κατά 8,7 εκ. ευρώ σε σύγκριση με το 2021.

Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, κος Πάρης Κυριακόπουλος δήλωσε: «Η χρονιά έκλεισε για την ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, με άκρως εντυπωσιακά αποτελέσματα σε όλες τις δραστηριότητες.  Η Sixt ξεπέρασε κάθε προσδοκία το  2022, με τα έσοδα από τις βραχυχρόνιες ενοικιάσεις αυτοκινήτων να είναι αυξημένα κατά 47% σε σχέση με το 2019. Ανάλογα, θεαματική και η  κερδοφορία. Η Yamaha και η Porsche, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν -και συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν- στην εφοδιαστική αλυσίδα, έκλεισαν τη χρονιά με ρεκόρ πωλήσεων και κερδοφορίας. Παρακολουθούμε το ασταθές γεωοικονομικό και πολιτικό περιβάλλον και συνεχίζουμε να επενδύουμε στην στρατηγική και στις αγορές μας.  Η ομάδα και οι συνεργάτες της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ έχουν βάλει τα θεμέλια  για περαιτέρω ανάπτυξη των μεγεθών του Ομίλου τα επόμενα χρόνια.»"

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.