Η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ υπέγραψε την Χάρτα Διαφορετικότητας

Η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ υπέγραψε την Χάρτα Διαφορετικότητας
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

10/5/2023

Η Χάρτα Διαφορετικότητας, πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την προώθηση της Διαφορετικότητας στις επιχειρήσεις, ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 2019. Η Ελλάδα έγινε η 23η χώρα που υπεγράφη η Χάρτα. Στόχος της είναι να λειτουργήσει ως μέσο δέσμευσης για την εφαρμογή της ισότητας των ίσων ευκαιριών και της διαφορετικότητας σε κάθε εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα. Στη χώρα μας η Χάρτα Διαφορετικότητας, υλοποιείται από το ΚΕΑΝ σε συνεργασία με το  Ινστιτούτο για τη Διαφορετικότητα και την Ενσωμάτωση – D & I.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ:

"Η MOTOΔΥΝΑΜΙΚΗ λειτουργεί με βάση τις αρχές της ισότητας και της ενσωμάτωσης, έχοντας ως αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα τη διαφάνεια και τον σεβασμό προς όλους. H υπογραφή της Χάρτας  επιβεβαιώνει την συνεχή επένδυση και την ανάδειξη   πρακτικών και πρωτοβουλιών που διασφαλίζουν την αποδοχή, τον σεβασμό και τη διαφορετικότητα χωρίς διακρίσεις που αφορούν το φύλο, την ταυτότητα φύλου, τον σεξουαλικό προσανατολισμό, το χρώμα του δέρματος, την ηλικία, την εθνικότητα ή οποιαδήποτε μορφής αναπηρία.

ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ

Ο  κύριος Πάρης Κυριακόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ δήλωσε : “H υπογραφή της Χάρτας είναι ένα σημαντικό ορόσημο στην συνεχή προσπάθεια μας να προάγουμε την ισοτιμία, την ισότητα και την διαφορετικότητα στον όμιλο μας και την ευρύτερη κοινότητα μας.’

O κύριος Σταύρος Μηλιώνης, Πρόεδρος  ΚΕΑΝ και Ιδρυτής του Diversity Charter Greece, δήλωσε: «H ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε., η επίσημη, αποκλειστική διανομέας της YAMAHA MOTOR Co. Ltd., σε Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία, της PORSCHE AG και της SIXT, στην Ελλάδα, υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για ελληνικές επιχειρήσεις. Η δέσμευση της επιχείρησης στις αρχές και τις αξίες της Διαφορετικότητας επιβεβαιώθηκε μέσω και της υπογραφής της Χάρτας, αποτελώντας την αφετηρία για το σχεδιασμό και υλοποίηση δράσεων που θα ωφελήσουν τόσο την επιχείρηση, όσο και τον ευρύτερο επαγγελματικό χώρο και, σε δεύτερο χρόνο, την κοινωνία. Εμείς υποσχόμαστε ότι θα τους συνδράμουμε στις πρωτοβουλίες τους, με κάθε τρόπο»."

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.