Μετά από μια χρονιά στο MotoGP που Honda και Yamaha θα ήθελαν να ξεχάσουν, σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς του Πρωταθλήματος, τα δυο ιαπωνικά εργοστάσια έχουν απεριόριστες ημέρες ιδιωτικών δοκιμών το 2024, και όπως φαίνεται το big-H θα εκμεταλλευτεί πλήρως τις νέες παραχωρήσεις της Dorna, κάνοντας έως και... 22 ιδιωτικά τεστ πέρα από τα επίσημα τεστ της διοργάνωσης!
Η νίκη του Alex Rins -που πλέον αγωνίζεται με τη Yamaha- στο GP της COTA το 2023 ήταν η μοναδική νίκη της Honda από το GP της Emilia-Romagna του 2021, ενώ η αποχώρηση του Marc Marquez -που έχει συνδέσει το όνομα του με το ιαπωνικό εργοστάσιο- ήρθε ακριβώς λόγω της κάκιστης απόδοσης της RC213V που δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί τις ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες της Ducati, του Pierer Group και της Aprilia.
Η Honda θέλει να επιστρέψει στις νίκες και για αυτό, σύμφωνα με το Motosport.com, έχει προγραμματίσει έως και 22 ιδιωτικές δοκιμές στις οποίες θα λάβουν μέρος ο Joan Mir, ο νέος team-mate του Ισπανού στη Repsol Honda, Luca Marini, και ο test rider Stefan Bradl.
Μία από αυτές, όπως έμαθε το motogp.com, θα γίνει στο Circuito de Jerez-Angel Nieto στις 24 και 25 Ιανουαρίου. Ο Bradl θα εργαστεί εκεί για την εξέλιξη της RC213V μαζί με την πλειοψηφία των ομάδων του WorldSBK που θα δοκιμάζουν τις δικές τους μοτοσυκλέτες, πριν από το πολυαναμενόμενο Sepang Shakedown test, το οποίο ξεκινά την 1η Φεβρουαρίου.
Επιπλέον, το motorsport.com αποκάλυψε ότι η Honda βρίσκεται στην αγορά για έναν δεύτερο αναβάτη δοκιμών, ώστε να αποφορτίσει τον Bradl πρωτίστως, αλλά και τους Mir και Marini.