Piaggio Group - Νέοι τιμοκατάλογοι, περιλαμβάνουν Stelvio και Tuareg 660 Dakar Edition

Αφορά τα μοντέλα της Aprilia, Piaggio, Moto Guzzi και Vespa
Piaggio Group - Νέοι τιμοκατάλογοι ανάμεσα στα μοντέλα βρίσκουμε τις τιμές των Stelvio και Tuareg 660 Dakar Edition
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

25/1/2024

Η Piaggio Hellas έδωσε στη δημοσιότητα τους νέους τιμοκαταλόγους για τις Aprilia, Piaggio, Moto Guzzi και Vespa, οι οποίοι έχουν άμεση ισχύ.

Όσον αφορά στα μοντέλα της Aprilia στον νέο τιμοκατάλογο βρίσκουμε την τιμή για το Aprilia Tuareg 660 Dakar Podium, με την νέα έκδοση του Adventure μοντέλου να τιμάται στα 12.990 ευρώ.

Για τη Moto Guzzi σας αναφέραμε χθες την τιμή του νέου Stelvio στην Ελλάδα, με τη “βασική” έκδοση να κοστίζει 16.499 ευρώ και την έκδοση με το σύστημα PFF Rider Assistance Solution να τιμάται στα 17.299 ευρώ.

Για την Piaggio αλλαγή τιμής έχουμε στο μοντέλο Piaggio 1, Piaggio 1+ και Piaggio Active με την χρήση του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά 2”. Οι νέες τιμές είναι 2.198 ευρώ για το Piaggio 1, 2.577 ευρώ για το Piaggio 1+ και 2.767 ευρώ για το Piaggio 1 Active.

Όσον αφορά τη Vespa, στον τιμοκατάλογο βρίσκουμε τις τιμές των Vespa Primavera Elettrica Swap, Vespa Sprint S Elettrica Swap με τα δύο αυτά μοντέλα να κοστίζουν 5.199 ευρώ (3.941 ευρώ με την επιδότηση του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά 2”) και 5.299 ευρώ (4.017 ευρώ με την επιδότηση του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά 2”) αντίστοιχα. Ταυτόχρονα βρίσκουμε τις δύο εκδόσεις του μοντέλου Vespa 946 Dragon 125 και 150, με τις τιμές των δύο μοντέλων να είναι στα 12.000 ευρώ.

Piaggio Group - Νέοι τιμοκατάλογοι ανάμεσα στα μοντέλα βρίσκουμε τις τιμές των Stelvio και Tuareg 660 Dakar EditionPiaggio Group - Νέοι τιμοκατάλογοι ανάμεσα στα μοντέλα βρίσκουμε τις τιμές των Stelvio και Tuareg 660 Dakar EditionPiaggio Group - Νέοι τιμοκατάλογοι ανάμεσα στα μοντέλα βρίσκουμε τις τιμές των Stelvio και Tuareg 660 Dakar Edition

 

Νέα BMW F 900 XR και F 900 R 2025: Πλούσιος εξοπλισμός και μικρή μείωση βάρους

Η σειρά F είναι η πιο πλούσια σε προτάσεις για την BMW
Νέα BMW F 900 XR και F 900 R 2025: Πλούσιος εξοπλισμός και μικρή μείωση βάρους
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/11/2024

Όπως ήταν αναμενόμενο, η BMW ανανέωσε και τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς F, προχωρώντας τώρα στην αποκάλυψή τους, μετά τον απόηχο της EICMA. Ο κινητήρας είναι ο γνωστός που έχουμε δει στο F900GS, στα 895 κυβικά που με προδιαγραφές Euro 5+ αποδίδει 105 ίππους και κατασκευάζεται από την Loncin.

Με στρόφαλο 270 μοιρών έχει έναν δυνατό μπάσο ήχο που ενισχύεται ακόμη περισσότερο αν προσθέσει κανείς το Akrapovič τελικό που αφαιρεί και 1,2 κιλά. Οι μοτοσυκλέτες είναι συνολικά τρία κιλά ελαφρύτερες, κυρίως από τις ελαφρύτερες κατά 1,8 κιλά ζάντες, ενώ άλλα 0,8 έχουν φύγει μόνο από την αλλαγή μπαταρίας με νέα πιο σύγχρονη. Συνολικά το R ζυγίζει 208 κιλά και το XR 216 ενώ δεν έχουν διαφορά στο σασμάν και την τελική μετάδοση.

Νέα BMW F 900 XR και F 900 R 2025: Πλούσιος εξοπλισμός και μικρή μείωση βάρους

Μαζί με τους τροχούς άλλαξε και το ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι που αποκτά πλήρεις ρυθμίσεις τώρα ενώ τα καλάμια είναι διαμέτρου 43mm με διαδρομή 135 στο R και 170 στο XR. Η θέση οδήγησης έχει ανέβει στα 835 και 845 με την sport σέλα διαφορετικά στα 760 με 775 αντίστοιχα για R και XR. Τα αεροδυναμικά έχουν αλλάξει στο XR για να βοηθήσουν στην σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες με πλευρικό άνεμο ενώ στον βασικό εξοπλισμό θα είναι οι χούφτες.

Σε μία παραλλαγή της συνηθισμένης πρακτικής της BMW που αν μπορούσαν θα χρέωναν και τον αέρα στα λάστιχα, ο βασικός εξοπλισμός είναι πιο πλούσιος τώρα, παραμένει όμως ένα σημείο αναφοράς για να ξεκινήσεις να χτίζεις την μοτοσυκλέτα, με πακέτα που ειδικά στον τομέα των ηλεκτρονικών σου δίνουν πολλές επιλογές. Υπάρχει και μία νέα ζελατίνα, που ταιριάζει με εκείνους που θα προσθέσουν την σέλα με το μεγαλύτερο ύψος.

Νέα BMW F 900 XR και F 900 R 2025: Πλούσιος εξοπλισμός και μικρή μείωση βάρους

Το Headlight Pro έρχεται στον βασικό εξοπλισμό του F 900 XR που επίσης έχει στρατηγικά τοποθετημένη και USB-C ταχείας φόρτισης με την οθόνη να προσφέρει συνδεσιμότητα κινητού. Πίσω τα φώτα στοπ παραμένουν ενσωματωμένα μέσα στα φλας, όχι το ανάποδο, αλλά η μοναδικότητα στα φώτα είναι εμπρός καθώς προσφέρουν προσαρμοσμένη δέσμη ανάλογα με την κλίση, όπως συναντά κανείς στην μεγαλύτερη κατηγορία, πάνω από τα 1000 κυβικά. Όταν η μοτοσυκλέτα κινείται με πάνω από δέκα χιλιόμετρα και πλαγιάσει πάνω από δέκα μοίρες, τότε ενεργοποιούνται τα πρόσθετα LED ενισχύοντας την δέσμη στο εσωτερικό της στροφής το οποίο καλύπτουν πλήρως έως και τις 25 μοίρες κλίση.

Η γεωμετρία θέσης οδήγησης στο R έχει αλλάξει και έχει γίνει πιο σκυφτή με το τιμόνι να φεύγει περισσότερο μπροστά και ταυτόχρονα τα μαρσπιέ έχουν μετακινηθεί προς τα πίσω. Εκτός από την πιο street τοποθέτηση του αναβάτη αλλάζει και η φόρτιση του εμπρός τροχού, ιδιαίτερα στην δυνατή επιβράδυνση πριν την είσοδο.

Σε τρεις διαφορετικούς χρωματισμούς τα νέα BMW F900 R και F900 XR αναμένονται σύντομα να γίνουν διαθέσιμα.

Δείτε τα νέα R και XR της σειράς F με κάθε λεπτομέρεια:

Ετικέτες