Vespa World Days 2024 - 64 εθνικά Vespa Club θα δώσουν το παρών στην Pontedera της Ιταλίας

Vespisti απ' όλο τον κόσμο θα κατακλύσουν την επαρχία της Πίζας από τις 18 έως τις 21 Απριλίου
motomag Vespa World Days 2024 - 64 εθνικά Vespa Club θα βρεθούν στην Pontedera της Ιταλίας
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

26/10/2023

Για ακόμη μία χρονιά το Vespa World Days αναμένεται να προσελκύσει χιλιάδες οπαδούς του εμβληματικού μοντέλου σε όλες του τις εκδόσεις, με την φετινή διοργάνωση να διεξάγεται στη βάση του εργοστασίου της εταιρείας, στην Pontedera της Ιταλίας.

Η Vespa βρίσκεται κοντά μας από το 1946 ενώ έχει προ πολλού υπερβεί τον ρόλο του ως ένα ακόμα μέσο μεταφοράς, αποτελώντας στιλιστικό σύμβολο το οποίο συνεχίζει να χτίζει το μύθο του. Στο φετινό θεσμό ο οποίος διεξάγεται στην πόλη Pontedera της Ιταλίας από τις 18 έως τις 21 Απριλίου θα βρεθούν 64 εθνικά Vespa Club από όλο τον κόσμο, με χιλιάδες φίλους της ιταλικής εταιρείας να δίνουν μία ξεχωριστή ατμόσφαιρα στο Vespa World Days 2024. Στη φετινή εκδήλωση θα εορταστεί τόσο η επέτειος των 140ων γενεθλίων της Piaggio όσο και η επέτειος των 100 χρόνων του εργοστασίου της Pontedera, στο οποίο παράγεται η Vespa τα τελευταία 77 χρόνια. Στο πλαίσιο του Vespa World Days 2024 θα διεξαχθεί και το Ράλλυ Vespa το οποίο έχει ως σκοπό να γνωρίσουν οι συμμετέχοντες τα τοπία της Πίζας και της Τοσκάνης καβάλα στη Vespa τους.

Piaggio
Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.