Vespa και RED - Μαζί ξανά για την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS

Μέρος των εσόδων θα διατεθεί στην έρευνα για το Σύνδρομο της Επίκτητης Ανοσολογικής Ανεπάρκειας
motomag Vespa και RED – Μαζί για την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

1/12/2023

Η συνεργασία μεταξύ της Piaggio και του φιλανθρωπικού οργανισμού RED, που ιδρύθηκε από τους Bono και Bobby Shriver, ανανεώνεται για ακόμη δύο χρόνια -2024 & 2025- με την ιταλική εταιρεία να φιλοξενεί την 1η Δεκεμβρίου -παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS- μία ιδιαίτερη εκδήλωση στο Piaggio Milan Motoplex, στο Μιλάνο.

Ο φιλανθρωπικός οργανισμός RED από το έτος ίδρυσης της έχει συνάψει συνεργασίες με εμβληματικές μάρκες για τη δημιουργία μοναδικών – συλλεκτικών προϊόντων με στόχο τη συγκέντρωση κεφαλαίων για την καταπολέμηση και εξάλειψη του AIDS καθώς και διαφόρων άλλων πανδημιών. Η συνεργασία Vespa – RED η οποία μετρά επτά χρόνια ζωής έχει δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια τις Vespa 946 Red, Vespa Primavera Red, Vespa Elettrica Red καθώς και μία ευρεία συλλογή προϊόντων -ρουχισμόύ, είδη σπιτιού κλπ. Μέσω των πελατών της ιταλικής εταιρείας έχει συγκεντρωθεί το ποσό του 1,5 εκατομμυρίου δολαρίων για το Παγκόσμιο Ταμείο, το οποίο καταπολεμά το AIDS, και τις ασθένειες της ελονοσίας και της φυματίωσης.

Vespa και RED – Μαζί για την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS

Στην εκδήλωση η οποία θα λάβει χώρα στις 1 Δεκεμβρίου στο Piaggio Milan Motoplex, θα παρευρεθούν οι Elena Di Cioccio -Ιταλίδα ηθοποιός-και Lavinia Farnese -υπεύθυνη του περιοδικού Cosmopolitan- όπου θα μιλήσουν για το θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, με στόχο την ευαισθητοποίηση ειδικά στις νεότερες ηλικίες. Στην εκδήλωση θα παρουσιαστεί και η νέα σειρά ρουχισμού Vespa – Red η οποία θα κυκλοφορήσει τον Μάϊο του 2024.

Vespa και RED – Μαζί για την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS
Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.