Triumph "Elvis Presley" και αντίστοιχη κιθάρα πουλήθηκαν για καλό σκοπό

Συγκεντρώνοντας 20.000 δολάρια υπέρ του φιλανθρωπικού ιδρύματος Elvis Presley
Triumph δημοπρασία
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

5/3/2024

Μια μοναδική στο είδος της "Elvis Presley" Triumph Bonneville και μια ασορτί κιθάρα Gibson Les Paul πωλήθηκαν έναντι 20.000 δολαρίων στη δημοπρασία Amelia Island που πραγματοποιήθηκε από τον οίκο Bonhams στις 29 Φεβρουαρίου. Η δημοπρασία έγινε για την ενίσχυση του φιλανθρωπικού ιδρύματος Elvis Presley Charitable Foundation, το οποίο υποστηρίζει πολυάριθμους φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Η συγκεκριμένη Bonneville T120, διαθέτει custom design από τον βραβευμένο customizer J Daar και είναι εμπνευσμένη από τις αυθεντικές Triumph της "Memphis Mafia" και το Bonneville Desert Sled που εμφανίστηκε στην ταινία "Stay Away, Joe" του 1968. Είναι επίσης επηρεασμένη από την εμβληματική εμφάνιση Comeback Special του Elvis το 1968, σε κόκκινο, ασημί και χρυσό χρώμα.

Triumph δημοπρασία

Η μοτοσυκλέτα παρουσιάστηκε στο 2023 Barber Vintage Festival στο Birmingham Alabama και έκτοτε εκτίθεται στο Presley Motors Automobile Museum at Graceland.

Ο θρυλικός τραγουδιστής ήταν ανέκαθεν παθιασμένος με τις μοτοσυκλέτες, με τη γνωριμία του Elvis με την Triumph να λαμβάνει χώρα το 1965, ενώ έκανε ένα διάλειμμα από τα γυρίσματα και περνούσε χρόνο με τους πιο στενούς του φίλους, γνωστούς ως "Memphis Mafia", στο σπίτι του στο Bel Air. Ο φίλος Jerry Schilling είχε παραγγείλει μια καινούργια Triumph T120 Bonneville και ο Elvis την πήρε για μια βόλτα στη γειτονιά. Ο Elvis εντυπωσιάστηκε, και όταν επέστρεψε... παρήγγειλε από μία για κάθε μέλος της παρέας του.

Triumph δημοπρασία

Η ασορτί κιθάρα Les Paul, δωρεά της Gibson, διαμορφώθηκε επίσης από τον J Daar και προσφέρθηκε προς πώληση μαζί με τη μοτοσυκλέτα. Η επιλογή της κιθάρας ήταν εμπνευσμένη από μια άλλη περίπτωση γενναιοδωρίας του Elvis- όταν έκανε πρόβες για το Comeback Special του '68, ο Elvis έπαιξε μια Les Paul, την οποία στη συνέχεια χάρισε στον σεφ του.

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.