Στα χέρια της Rieju η Ray Electric Motors - Και η μητρική Win Life Electric Vehicles

Εξαγόρασαν τα περουσιακά στοιχεία της εταιρείας οι Ισπανοί
H rieju εξαγόρασε τα δικαιώματα της Ray Electric Motor
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

1/7/2024

Η ισπανική Rieju ενισχύει την γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών της προτάσεων με την εξαγορά των περουσιακών στοιχείων της Win Life Electric Vehicles στην οποία ανήκει και η Ray Electric Motors.

Παρά το μικρό της μέγεθος και την ετήσια παραγωγή που βρίσκεται λίγο πάνω από τις 20.000 μονάδες ετησίως η ισπανική Rieju φαίνεται πως τα καταφέρνει πολύ καλά και με τα οικονομικά της.

Η Rieju ανακοίνωσε την εξαγορά της συντοπίτισσας καταλανικής Win Life Electric Vehicles, η οποία βρισκόταν υπό καθεστώς ρευστοποίησης. Έτσι υπό την ιδιοκτησία της Rieju περνούν τα πνευματικά δικαιώματα και ολόκληρη από ό,τι καταλαβαίνουμε η περιουσία της εταιρείας μαζί με τα δικαιώματα παραγωγής του ηλεκτρικού scooter RAY 7.7.

H rieju εξαγόρασε τα δικαιώματα της Ray Electric Motor

Το συγκεκριμένο scooter που έχει παρουσία και στην ελληνική αγορά, μέσω της αντιπροσωπείας Electromove, όπως και άλλα μοντέλα της Ray Electric Motors θα παράγονται από εδώ και στο εξής αλλά και θα προωθούνται στις αγορές με τα σήματα της Rieju.

Έτσι η ισπανική εταιρεία προσθέτει ένα αξιόλογο ηλεκτρικό scooter στην γκάμα της με επιδόσεις σαφώς ανώτερες -και σε διαφορετική κατηγορία- σε σχέση με τα μοντέλα μηδενικών εκπεμπόμενων ρύπων που διαθέτει ήδη.

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.