Sinnis Motorcycles - 7 χρόνια εγγύηση σε κινέζικα 125 στη Βρετανία!

Εντυπωσιακή κίνηση, που όμως θέλει λίγη προσοχή στα μικρά γράμματα
Sinnis 7 χρόνια εγγύηση στις μοτοσυκλέτες της
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

2/3/2023

Ήταν το 2021 όταν η Honda Ιταλίας είχε ανακοινώσει τη δωρεάν επέκταση της διετούς εγγύησης της στα 6 χρόνια εντυπωσιάζοντας μας, όμως τώρα η βρετανική Sinnis Motorcycles ανεβάζει τον πήχη, προσφέροντας 7 χρόνια εγγύησης για όλη της τη γκάμα, που αφορά σε rebadged κινέζικα 125.

Η Sinnis Motorcycles έχει έδρα της το Brighton της Βρετανίας, ενώ οι μοτοσυκλέτες της είναι rebadged Α1 μοντέλα της κινέζικης Zongshen.

Τώρα, η Sinnis ανακοίνωσε πως για κάθε νέα μοτοσυκλέτα της από εδώ και πέρα θα ισχύει εγγύηση 7 ετών, για απεριόριστο αριθμό χιλιομέτρων! Η εγγύηση αυτή περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα ανταλλακτικά που θα χρειαστούν για τα 7 αυτά χρόνια, ενώ περιλαμβάνει κάλυψη εργατικών και οδική βοήθεια 24/7 αλλά μόνο για το πρώτο έτος.

Sinnis Warranty

Στο site της Sinnis υπάρχει μια λεπτομερέστατη λίστα με τα εξαρτήματα που καλύπτει η επταετής εγγύηση, ενώ η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει ακόμα αν η νέα αυτή εγγύηση θα ισχύσει και για τους ήδη κατόχους κάποιας από τις μοτοσυκλέτες της. Φυσικά για να ισχύσει η εγγύηση τα σέρβις θα πρέπει να γίνονται τακτικά στο επίσημο δίκτυο.

Ακόμα κι αν λάβεις υπόψη σου τον μόλις 1 χρόνο εγγύηση στα εργατικά, η κίνηση της βρετανικής εταιρείας είναι σίγουρα εντυπωσιακή, αποσκοπώντας φυσικά στο να βγάλει από τη μέση τις όποιες αμφιβολίες αξιοπιστίας απασχολούν πολλούς από τους επίδοξους αγοραστές κινέζικων μοτοσυκλετών.

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.