Royal Purple - Η επανάσταση στα λιπαντικά οχημάτων

Τα λιπαντικά της Royal Purple ιδανικά για ένα ευρύ φάσμα οχημάτων αλλά και βιομηχανικών εφαρμογών
motomag Royal Purple - Η επανάσταση στα λιπαντικά οχημάτων
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

5/8/2024

Η Motoway, ανακοινώνει τη διάθεση των προϊόντων της εταιρείας Royal Purple στην ελληνική αγορά. Τα λιπαντικά Royal Purple, γνωστά για την εξαιρετική τους απόδοση και την πρωτοποριακή τους τεχνολογία, προσφέρουν στους οδηγούς και τους επαγγελματίες της αυτοκινητοβιομηχανίας την απόλυτη λύση για τη συντήρηση και την προστασία των οχημάτων.

Τα συνθετικά λιπαντικά της Royal Purple παρέχουν:

Υψηλή απόδοση σε συνθήκες υψηλής πίεσης και θερμοκρασίας, εξασφαλίζοντας μέγιστη απόδοση του κινητήρα

Παρατεταμένη διάρκεια ζωής στον κινητήρα, χάρη στην τεχνολογία Synerlec®, η οποία μειώνει σημαντικά τη φθορά των κινητήρων, παρατείνοντας τη διάρκεια ζωής τους

Η προηγμένη σύνθεση των λιπαντικών βελτιώνει την οικονομία καυσίμου, συμβάλλοντας στη μείωση των εκπομπών ρύπων

Τα λιπαντικά προσφέρουν άριστη προστασία κατά της διάβρωσης και της οξείδωσης, διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία του κινητήρα

Εφαρμογές των Προϊόντων:

Τα προϊόντα της Royal Purple είναι ιδανικά για ένα ευρύ φάσμα οχημάτων, από επιβατικά αυτοκίνητα και φορτηγά μέχρι μοτοσυκλέτες και βαρέα επαγγελματικά οχήματα. Επιπλέον, τα προϊόντα της Royal Purple καλύπτουν και τις ανάγκες της βιομηχανίας, προσφέροντας εξειδικευμένα λιπαντικά για βιομηχανικές εφαρμογές.

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα της Royal Purple και τη διαθεσιμότητά τους επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας eshop.motoway.gr ή καλέστε στο τηλέφωνο: +30 2310 515 557.

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.