Rally Ισπανίας: Σκοτώθηκε ο Alberto Martinez – Αναβάτης που έτρεχε και στην Ελλάδα

Ανακοίνωση του Hispania Rally
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/3/2020

Τραγικό τροχαίο δυστύχημα συνέβη σήμερα στο Ισπανικό Rally όπου έχασε την ζωή του ο Alberto Martinez. Χαρισματική προσωπικότητα, ιδιαίτερα έμπειρος αναβάτης που λάτρευε την Ελλάδα και είχε αγωνιστεί και στα δικά μας Rally. Μετρούσε ήδη τέσσερις συμμετοχές στο Hellas Rally, έχοντας αναπτύξει προσωπική σχέση με τον διοργανωτή, κ. Σταμάτη Μελέτη, ενώ είχε συμμετοχή και στο Serres Rally.

Είχε μάλιστα ήδη διοργανώσει και για φέτος την παρουσία του στην χώρα μας…

Το τραγικό δυστύχημα συνέβη κατά το stage3 σε συνδετική διαδρομή κατά την οποία δεν μετρά φυσικά χρόνος, και συγκεκριμένα σε αυτοκινητόδρομο. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για αυτοκίνητο που είχε πρόβλημα και σταμάτησε, με τον Alberto Martinez να μην προλαβαίνει να αντιδράσει. Το σκέλος ακυρώθηκε μετά από αυτό, σε ένα ιδιαίτερο βαρύ κλίμα για τον χαμό του Albertito Carpediem, όπως ήταν γνωστός ο 43χρονος Alberto Martinez.

Η ανακοίνωση του Hispania Rally αναφέρει:

Ο αναβάτης Alberto Martinez (9/26/1977) έχασε την ζωή του σε τροχαίο ατύχημα στο χιλιόμετρο 2.93 του σημερινού stage. Συγκεκριμένα το συμβάν έλαβε χώρα στον αυτοκινητόδρομο Α-92 που αποτελούσε συνδετική διαδρομή εκτός συναγωνισμού, πριν την είσοδο στην ειδική διαδρομή.

Το stage 3 ακυρώθηκε εξαιτίας της εξέλιξης αυτής.

Ο Alberto Martinez γνωστός ευρύτατα ως Albertito Carpediem, ήταν ένας χαρισματικός Βάσκος αναβάτης γνωστός σε όλο τον μοτοσυκλετιστικό χώρο. Η απώλειά του αφήνει ένα τεράστιο κενό.

Από την διοργάνωση του Hispania Rally τα συλλυπητήριά μας στην οικογένειά του

Καλό Κατευόδιο

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.