MV Agusta - Μηδένισε όλα της τα χρέη και με τη βούλα δικαστηρίου

Ανατέλλει νέα εποχή για την εταιρεία του Timur Sardarov, με πορτοκαλί αποχρώσεις
KTM MV Agusta no debts
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

1/2/2023

Στις 29 Δεκεμβρίου του 2022, το δικαστήριο του Varese εξέδωσε απόφαση, σύμφωνα με την οποία η MV Agusta έχει πληρώσει όλα τα χρέη της, και έχει καλύψει όλες τις υποχρεώσεις που είχε στους πιστωτές της.

Η έξοδος από το καθεστώς Διακανονισμού με τους Πιστωτές της ολοκληρώνει την διαδικασία ανασυγκρότησης της MV Agusta Motor S.p.A. από την οικογένεια Sardarov, που πήρε τα ηνία της εταιρείας πριν από 4 χρόνια. Οι Sardarov υποστήριξαν αυτή την ανασυγκρότηση από την αρχή του Διακανονισμού με τους Πιστωτές της εταιρείας το 2017, επενδύοντας περισσότερα από 180 εκατομμύρια ευρώ για την ανασυγκρότηση όλων των επαγγελματικών πρακτικών της MV Agusta, την αποπληρωμή του χρέους της, τη στήριξη της εταιρικής λειτουργίας της σε καθημερινή βάση, και την σχεδίαση ενός νέου επαγγελματικού πλάνου για τη μελλοντική ανάπτυξη της.

H άφιξη της ΚΤΜ AG, του νέου στρατηγικού συνεργάτη της MV Agusta, αποδεικνύει -σύμφωνα με τους Ιταλούς- πως η MV Agusta βρίσκεται στο σωστό μονοπάτι, και σηματοδοτεί μια νέα θετική εξέλιξη υπό την ηγεσία του CEO Timur Sardarov.

Όπως αναγράφεται στο δελτίο τύπου της MV Agusta, “ο Timur Sardarov είναι σίγουρος πως η δύσκολη αυτή περίοδος στην ιστορία της εταιρείας έχει λάβει επίσημα τέλος, και τώρα η MV Agusta έχει μια σταθερή βάση για να ανταποκριθεί στο status της, ως μια από τις σπουδαιότερες εταιρείες στην ιστορία της μοτοσυκλέτας”.

Ο Sardarov αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής: “H συνεργασία μας με την KTM AG ήδη φέρνει νέα ενέργεια στις επαγγελματικές μας δραστηριότητες σε όλα τα μέτωπα, από την παραγωγή των νέων μοντέλων και την επέκταση του δικτύου των dealer μας, μέχρι τη βελτίωση των υπηρεσιών υποστήριξης μας. Τα δύσκολα μας χρόνια τελείωσαν, καθώς δημιουργήσαμε επιτέλους τις συνθήκες για την MV Agusta να γράψει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μοτοσυκλέτας.”

Αυτό που δεν αναγράφεται στο δελτίο τύπου, μετά και την εξαγορά του 25,1% της MV Agusta από την KTM, είναι από ποιους ακριβώς θα γραφτεί αυτό το νέο κεφάλαιο, και οι επερχόμενες αλλαγές στο ιδιοκτησιακό καθεστώς της ιταλικής εταιρείας, που θα απασχολήσουν επόμενο άρθρο μας, το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.