MV Agusta Brutale 800RR: Βραβεύτηκε στην Ινδία!

Η μοναδικότητα του ιταλικού σχεδιασμού
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

6/3/2019

Άλλο ένα βραβείο έρχεται να προστεθεί και να επιβεβαιώσει για ακόμη μια φορά την μοναδικότητα που έχουν οι μοτοσυκλέτες της MV Agusta, χάρη στον αυθεντικό ιταλικό σχεδιασμό που τις ξεχωρίζει. Αυτή τη φορά το βραβείο δόθηκε στην εταιρεία λόγω της μοναδικής εμφάνισης του Brutale 800RR. Συγκεκριμένα, η απονομή του βραβείου “Design of the Year 2019” έγινε στην Ινδία όπου και πραγματοποιήθηκε για 14η συνεχόμενη φορά ο διαγωνισμός “The Bike India Awards”, για την ανάδειξη της ωραιότερης μοτοσυκλέτας του 2018 που εισήχθη στην αγορά της χώρας. Στην εκδήλωση παρεβρέθηκαν πολλά απ’ τα κορυφαία ονόματα της αυτοκινητοβιομηχανίας από αναβάτες και προπονητές, μέχρι διασημότητες, δημοσιογράφους και παρουσιαστές. Μερικοί απ’ αυτούς ήταν και μέλη της επιτροπής, όπου δοκίμασαν όλες τις μοτοσυκλέτες που έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό. Η Brutale 800RR έκλεψε την παράσταση και η απόφαση να της απονείμουν το βραβείο πάρθηκε ομόφωνα απ’ τους κριτές.

Ο Aspi Bhathena, συντάκτης του Car India & Bike India αναφέρθηκε σχετικά στη νίκη της μοτοσυκλέτας λέγοντας: “Οι Ιταλοί γνωρίζουν πολύ καλά πώς να φτιάχνουν όμορφες μοτοσυκλέτες και η MV Agusta Brutale 800RR το επαληθεύει με περίσσεια χάρη. Το γεγονός πως η μοτοσυκλέτα είναι τόσο όμορφη που μπορείς να αφιερώσεις ατελείωτες ώρες θαυμάζοντάς τη και σε συνδυασμό με την ισχύ 140 ίππων που προκύπτουν απ’ τον τρικύλινδρο κινητήρα των 800cc, την καθιστούν ξεκάθαρα νικήτρια.”

Απ’ την άλλη πλευρά, ο CEO της MV Agusta Timur Sardarov ανέφερε: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι με την επιτυχία που σημείωσε η Brutale 800RR στις φετινές απονομές των βραβείων του “The Bike India Awards”. Είμαστε περήφανοι απ’ την αναγνώριση που λάβαμε απ' την αρμόδια επιτροπή και από μια χώρα που αντιπροσωπεύει μια πολύ σημαντική αγορά premium μοτοσυκλετών. Το βραβείο αποτελεί μια αναγνώριση στην κλίση και το πάθος που έχουν οι Ιταλοί στους αγώνες μοτοσυκλέτας. Χάρης στην άριστη δουλειά των συνεργατών μας της, Motoroyale, η Brutale 800RR είναι ήδη πολύ διάσημη στην Ινδία και αναμένουμε αυτή η σημαντική αναγνώριση να ενισχύσει περαιτέρω την φήμη μας τόσο στην Ινδία όσο και παγκοσμίως.”

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.