Moto Morini X-Cape & Seiemezzo - Δυνατότητα πλοήγησης στην οθόνη οργάνων μέσω νέου app

Με την λύστη του “mirroring” από το smartphone του αναβάτη - Και ως retro-fit επιλογή
Δυνατότητα πλοήγησης στην οθόνη στα Moto Morini X-Cape και Seiemezzo
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

30/10/2023

Μια από τις πιο οικονομικές και έξυπνες λύσεις για πλοήγηση μέσω οργάνων είναι αυτή του “mirroring” -όπου αυτή υποστηρίζεται-, με τον αναβάτη να μπορεί να προβάλλει χάρτες από το κινητό του στα όργανα της μοτοσυκλέτας του. Αυτή ακριβώς τη λύση υποστηρίζουν πλέον τα Moto Morini X-Cape & Seiemezzo, μέσω ενός νέου app.

Το συγκεκριμένο σύστημα πλοήγησης λειτουργεί μέσω της εφαρμογής MotoFun App, η οποία πρέπει να κατέβει στην κινητή συσκευή του χρήστη και να συνδεθεί με τη μοτοσυκλέτα του. Η εφαρμογή MotoFun App παρέχεται δωρεάν και λειτουργεί τόσο στα Android τηλέφωνα όσο και στα iPhone.

Η λειτουργία mirroring προβάλλει τους χάρτες στην οθόνη οργάνων 7 ιντσών για το X-Cape και στην οθόνη 5 ιντσών για το Seiemmezzo, δίνοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ διαφορετικών τύπων διάταξης, συμπεριλαμβανομένης της δορυφορικής προβολής του χάρτη με ενσωμάτωση ειδοποιήσεων κυκλοφορίας.

Διαθέσιμες θα είναι επίσης διαφορετικές επιλογές προβολής και λειτουργία ημέρας/νύχτας, ώστε να εξασφαλίζεται η καλύτερη ορατότητα σε όλες τις συνθήκες.

Στο μοντέλο Seiemmezzo, για όσους προτιμούν ένα απλούστερο στυλ οθόνης, μπορεί πάντα να επιλεγεί από το μενού η επιλογή "προβολή πλοήγησης με εικονογράμματα (pictograms)", η οποία προσφέρει μια διαφορετική διάταξη οθόνης, παρέχοντας οδηγίες που πρέπει να ακολουθήσετε και την εναπομένουσα απόσταση για να φτάσετε στον επιλεγμένο προορισμό.

Προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφαλής καθημερινή χρήση αυτού του συστήματος, οι διευθύνσεις μπορούν να εισαχθούν από την κινητή συσκευή μόνο όταν η μοτοσικλέτα είναι ακίνητη. Με αυτό τον τρόπο, κατά την οδήγηση, ο αναβάτης μπορεί να επικεντρωθεί στην οδήγηση και στις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη. Εάν ο αναβάτης έχει αντιστοιχίσει μια συσκευή ήχου Bluetooth με τη μοτοσυκλέτα, μπορεί να λαμβάνει ηχητικές οδηγίες για τη διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσει.

Κατά τη διάρκεια της πλοήγησης, είναι πάντα δυνατή η ακρόαση επιλεγμένης μουσικής από τη συσκευή του ή η λήψη και πραγματοποίηση κλήσεων από τη λίστα των δέκα τελευταίων επαφών -οι βασικές πληροφορίες οδήγησης, όπως η ταχύτητα και η θέση της ταχύτητας, θα είναι πάντα ορατές.

Η νέα λειτουργία που είναι περασμένη στο λογισμικό των X-Cape και Seiemmezzo θα είναι διαθέσιμη και ως retro-fit επιλογή, για τους πελάτες που έχουν ήδη αγοράσει μια από τις δυο προαναφερθέντες μοτοσυκλέτες. Οι ιδιοκτήτες παλαιότερων X-Cape και Seiemmezzo απλά επισκεφτείτε το επίσημο δίκτυο Moto Morini για να ενημερώσετε το λογισμικό της οθόνης, δωρεάν.

Ετικέτες

Yamaha Y/AI και Fabio Quartararo - Όλα για τον τίτλο στο MotoGP 2025 [VIDEO]

Ποιος V4 κινητήρας... Η λύση για το Πρωτάθλημα έρχεται μέσω χρονομηχανής, από το Τόκιο του 2125
Fabio Quartararo - Tokyo Override
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/11/2024

Εντάξει, μας πιάσατε, αυτή η μοτοσυκλέτα δεν είναι η M1 του 2025, αλλά το πρωτότυπο μοντέλο Y/AI της Yamaha που εμφανίζεται στη νέα σειρά anime "Tokyo Override" του Netflix, με την ιαπωνική εταιρεία να επιδεικνύει το concept στην ομάδα MotoGP της, με τους Fabio Quartararo και Alex Rins να φωτογραφίζονται καβάλα σε αυτό.

Η είδηση αφορά τη συνεργασία της Yamaha με το Netflix, στην παραγωγή του Tokyo Override (για το οποίο σας είχαμε γράψει ΕΔΩ), ενός πρωτότυπου anime που κυκλοφορεί παγκοσμίως μέσω streaming, από τις 21 Νοεμβρίου 2024.

Το Tokyo Override, σκηνοθεσίας των FUKUDA, Yusuke και Veerapatra Jinanavin, διαδραματίζεται στο Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον, όπου η AI έχει ενσωματωθεί στην καθημερινή ζωή και όλες οι πτυχές της αστικής ζωής είναι αυτοματοποιημένες. Σε αυτό το γεμάτο δράση με μοτοσυκλέτες anime επιστημονικής φαντασίας, υπαρκτές και πρωτότυπης σχεδίασης μοτοσυκλέτες πρωταγωνιστούν στους δρόμους του Τόκιο.

Το Δημιουργικό Κέντρο της Yamaha Motor έδωσε την πλήρη συνεργασία του στην παραγωγή της σειράς, παρέχοντας δεδομένα 3D και υποστήριξη για τη χρήση ήχων των YZF-R1 και VMAX της Yamaha, καθώς και τη συνεργασία με το World Building για την ιστορία και τη σχεδίαση της πρωτότυπης αγωνιστικής μοτοσυκλέτας concept Y/AI που κυκλοφορεί 100 χρόνια από τώρα, στο μέλλον.

Yamaha YAI

Ένα από τα κυριότερα σημεία του Tokyo Override είναι οι σκηνές δράσης, όπου η ηρωίδα Amarin τρέχει σε αγώνες στο φουτουριστικό Τόκιο, επάνω στη σέλα της Y/AI, με τη Yamaha να συνεργάζεται και να επιβλέπει διάφορα μέρη της διαδικασίας παραγωγής. Για παράδειγμα, οι χαρακτήρες διασχίζουν τους δρόμους της πόλης του μέλλοντος σε θρυλικές κλασικές μοτοσυκλέτες, όπως οι Yamaha YZF-R1 και VMAX. Πέρα από την παροχή των δεδομένων τρισδιάστατης σχεδίασης και ηχογραφήσεων του ήχου των πραγματικών μοντέλων, οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές της Iwata συμμετείχαν επίσης ενεργά στη διαδικασία παραγωγής της σειράς, δημιουρτώντας τη σκηνή των αγώνων μοτοσυκλέτας 100 χρόνια στο μέλλον και σχεδιάζοντας τη μοτοσυκλέτα που αγωνίζεται.

Μετά τον σχεδιασμό της φουτουριστικής μοτοσυκλέτας στον υπολογιστή, η Yamaha δημιούργησε ένα κανονικού μεγέθους πρωτότυπο μοντέλο της Y/AI, το οποίο θα εκτεθεί στην ερχόμενη Motor Expo 2024 στην Ταϊλάνδη (29 Νοεμβρίου - 10 Δεκεμβρίου).

"Αυτό που ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν η διαδικασία δημιουργίας σεναρίου, η λεγόμενη World Building που ακολουθήσαμε με την ομάδα παραγωγής", αναφέρει ο Satoshi Nakamura από το Τμήμα Σχεδιασμού και Προγραμματισμού. "Δαπανήσαμε πολύ χρόνο σε πολυάριθμες συζητήσεις για το πώς θα ήταν ο κόσμος του Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον και συγκεντρώσαμε τα αποτελέσματα σε μια 'βίβλο' την οποία θα ακολουθούσαμε κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Τα γεγονότα και τα οχήματα που βλέπετε στη σειρά, αλλά και το ίδιο το σενάριο είναι όλα βασισμένα σε αυτήν την 400 σελίδων βίβλο."

Yamaha YAI

Στην κοινωνία που κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από AI, όπως απεικονίζεται στο Tokyo Override, τροχαία ατυχήματα και άλλα παρόμοια προβλήματα είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συμβούν. Από την άλλη πλευρά, ο κόσμος των αγώνων συνεχίζει να είναι πολύ πιο απρόβλεπτος.

"Στους αγώνες, είναι πάντα δυνατό να προκύψουν μη αναμενόμενες ατυχίες. Η ιδέα του να προτάσσεται αυτό ως μέσο για την αναγνώριση κινδύνων και την εύρεση δρόμων για μετάβαση σε ασφαλέστερο περιβάλλον είναι μοναδική και, καθώς ο πρόσθετος παράγοντας της ψυχαγωγίας είναι συνυφασμένος με τους αγώνες, ένιωθα ότι υπήρχε μια αίσθηση της πραγματικότητας όταν προσπαθούσα να φανταστώ τι νόημα θα έχουν οι αγώνες σε 100 χρόνια από σήμερα", εξηγεί ο Nakamura.

Ετικέτες