Η V85 TT παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην EICMA το 2017, αναγγέλλοντας την επιστροφή της Moto Guzzi στην on-off κατηγορία, καθώς έναν χρόνο νωρίτερα είχε αποσύρει το Stelvio 1200 που την εκπροσωπούσε λόγω της έλευσης των προδιαγραφών Euro4.
Έναν χρόνο αργότερα το είδαμε στην τελική της μορφή στην Intermot του 2018 και από φέτος θα αποτελεί μια εναλλακτική επιλογή για όσους αναβάτες θέλουν μια μεγάλη on-off αλλά και θα προσφέρει λύση στους πιο περιπετειώδεις οπαδούς της εταιρείας, τους Guzzisti. Ο κινητήρας είναι νέος, διατηρώντας την κλασσική διάταξη V 90ο και εγκάρσια τοποθετημένος, με την ιπποδύναμή του να αγγίζει τους 80 ίππους, ενώ η ροπή φτάνει τα 8,15 χιλιογραμμόμετρα. Ο σχεδιασμός του V85 βρίσκεται πιο κοντά στην παραδοσιακή φιλοσοφία της Moto Guzzi –συγκριτικά με το Stelvio που είχε πιο σύγχρονο σχεδιασμό- ενώ παράλληλα είναι εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.
Η διαχείριση του γκαζιού γίνεται ηλεκτρονικά (ride by wire) προσφέροντας έτσι τη δυνατότητα στο αναβάτη να επιλέξει μέσα απ’ το μενού της έγχρωμης οθόνης του πίνακα των οργάνων τα riding modes που προσφέρονται. Στον εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται το ABS και το traction control, ενώ μέσω της εφαρμογής Moto Guzzi Mia καθίσταται δυνατή η σύνδεση του smartphone με τη μοτοσυκλέτα, διευρύνοντας τις δυνατότητες του πίνακα των οργάνων. Η παραγωγή της μοτοσυκλέτας έχει ξεκινήσει ήδη από χθες (6 Φεβρουαρίου) στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου της εταιρείας με την μεγάλη κόκκινη πόρτα, ενώ η μεγάλη απήχηση που έχει στο κοινό αντανακλάται κι από τις 8.000 αιτήσεις για test rides που έχουν παραλάβει ήδη από όλη την Ευρώπη.
Οι πρώτοι που έδειξαν θερμό ενδιαφέρον για να δοκιμάσουν την V85 TT εκτός απ’ τους Ιταλούς αναβάτες ήταν οι Γερμανοί, οι Γάλλοι, Άγγλοι, οι Ισπανοί και οι Αυστριακοί, ενώ πριν λίγες μέρες ξεκίνησαν και τα bookings των test rides για την αμερικάνικη αγορά.