Ιστορική αλλαγή KTM-Husqvarna-GASGAS: O Όμιλος Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ αναλαμβάνει την αντιπροσώπευσή τους στην Ελλάδα!

Σε συμφωνία με την τωρινή αντιπροσωπεία και με την Αυστρία
Ο Πέτρος Πετρόπουλος αναλαμβάνει την KTM
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

1/3/2023

Σε συνέχεια της είδησης προ δεκαπενθημέρου για επικείμενη ιστορική αλλαγή, η αντιπροσωπεία που αλλάζει σήμερα χέρια είναι η KTM-Husqvarna-GASGAS ενώ λογικά θα ακολουθήσει και η Bajaj που επίσης ανήκε στο δυναμικό της K-Motors. Από εδώ και πέρα εντάσσονται στο δυναμικό του Ομίλου Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ καθώς μόλις σήμερα ολοκληρώθηκαν και οι τυπικές διαδικασίες και έτσι γίνεται πλέον να ανακοινωθούν τα ονόματα των εμπλεκόμενων πλευρών, χωρίς να δημιουργείται πρόβλημα στη λειτουργία τους.

Στο τιμόνι της KTM όλες αυτές τις δεκαετίες ήταν ο κος Σόλωνας Κοντός όπως και της Ducati πριν αυτή εξαγοραστεί από την Audi αλλά και άλλων εταιρειών μοτοσυκλετών. Ανέλαβε την αντιπροσώπευση στην ταραχώδη pro Stefan Pierer εποχή, όταν η KTM δεν είχε την σημερινή γκάμα, ούτε και την πρωτοκαθεδρία στα Off-Road μοντέλα και σε καμία περίπτωση δεν διαφαινόταν πως κάποια μέρα θα γίνει ο μεγαλύτερος Ευρωπαίος κατασκευαστής. Γνωρίζει προσωπικά τον κ.Pierer και ήταν από τους αντιπροσώπους που υποστήριξε από την πρώτη στιγμή το όραμα για μία μάρκα που βάζει τους αγώνες στο προσκήνιο και εξελίσσεται μέσα από αυτούς. Αυτός είναι και ο λόγος που και στην Ελλάδα υπήρξε συνεχής η παρουσία της KTM στους αγώνες.

Με τρεις δεκαετίες ενεργού πρωταγωνιστικού ρόλου στη μοτοσυκλέτα και από τη θέση του Προέδρου του ΣΕΜΕ, κατέχοντας δηλαδή και θεσμικό ρόλο, ο κος Σόλωνας Κοντός αποφάσισε πως είχε έρθει η ώρα να αφήσει το προσκήνιο. Η αλλαγή της αντιπροσωπείας ξεκίνησε λοιπόν πρώτα από την Ελλάδα κι έπειτα ο Όμιλος Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ έχοντας ολοκληρώσει τις διαπραγματεύσεις με την K-Motors και αφότου είχαν καταλήξει σε προσύμφωνο, στη συνέχεια απευθύνθηκε στο εργοστάσιο.

Πηγή από την πλευρά της Αυστρίας ανέφερε στο MOTO πως υπήρχαν και άλλες προτάσεις εξαγοράς της ελληνικής αντιπροσωπείας, αποφασίζοντας να προχωρήσουν τελικά με την πρόταση του Ομίλου Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ που εκτός από εξαιρετικά δελεαστική, εξασφάλιζε και την απρόσκοπτη συνέχεια στην ελληνική αγορά, πράγμα που φυσικά μένει να αποδειχτεί εμπράκτως στο σύντομο μέλλον.

Το MOTO είναι σε θέση να γνωρίζει πως συνολικά υπήρχαν έξι ενδιαφερόμενοι για την ελληνική αντιπροσωπεία με τουλάχιστον τρεις από αυτούς να φτάνουν σε συνομιλίες με την αυστριακή πλευρά. Συμφωνία με την K-Motors ωστόσο περιελάβανε μονάχα η πρόταση που τελικά επικράτησε και βασικός όρος του κ. Κοντού, ήταν η εξασφάλιση των εργαζομένων αλλά και του ενεργού δικτύου και κατά επέκταση των ιδιοκτητών.

Παρότι όλες οι πλευρές είχαν συμφωνήσει μεταξύ τους, η μακρά διαδικασία που απαιτείται για την ολοκλήρωση των διαδικασιών ολοκληρώθηκε και τυπικά πλέον πριν από λίγη ώρα. Τις επόμενες ημέρες αναμένουμε πως θα ακολουθήσει και Δελτίο Τύπου από τη νέα πλέον αντιπροσωπεία.

Ο Όμιλος Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ έχει ένα πολύ μεγάλο πορτφόλιο δραστηριοτήτων και κάτι εξαιρετικά σπάνιο για τους ελληνικούς ομίλους αυτού του βεληνεκούς, μεγάλα αποθεματικά χωρίς οικονομικά βάρη που του επιτρέπουν να έχει έντονη κινητικότητα μέσα στην ελληνική αγορά που πλέει σε πιο στάσιμα νερά. Ας γίνει κατανοητό πως η αλλαγή αντιπροσωπείας δεν είναι εύκολη υπόθεση με πιο πρόσφατο παράδειγμα αυτό της Kawasaki καθώς υπήρχε άρθρο του ΜΟΤΟ για «πολύφερνο νύφη με πολλούς μνηστήρες» σχεδόν δύο χρόνια πριν την τελική αλλαγή που έγινε πέρσι μέσα στην σεζόν και με πιο ταραχώδη διαδικασία. Στην περίπτωση της KTM είναι η πρώτη φορά εδώ και δεκαετίες που όλες οι πλευρές, τόσο η παλιά αντιπροσωπεία όσο και το εργοστάσιο και η νέα εταιρεία, έρχονται σε απόλυτη συμφωνία και διασφαλίζουν την απροβλημάτιστη και άμεση αλλαγή σε όλους τους τομείς, από τα ανταλλακτικά και το δίκτυο πωλήσεων, μέχρι τις εγγυήσεις και τις τρέχουσες παραγγελίες.

Για το ευρύ κοινό της μοτοσυκλέτας, ο Όμιλος Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ ίσως να είναι γνωστός μέσα από δύο διαφορετικές επιχειρηματικές μονάδες, εκείνη των ελαφρών οχημάτων όπου εντάσσονται οι Jaguar Land Rover, και εκείνη των κινητήρων και σκαφών που εκτός των άλλων εντάσσεται η CAN – AM τα τρίροδα της οποίας έχουμε δοκιμάσει στο περιοδικό ΜΟΤΟ και έχουμε παρουσιάσει και στην πλατφόρμα του OPEN TV.

Ο όμιλος διαθέτει πάνω από δέκα επιχειρηματικές μονάδες οι οποίες ενεργούν κάθετα και ανεξάρτητα μεταξύ τους καθώς επίσης και επιχειρήσεις με 100% ποσοστό συμμετοχής ενώ με βάση τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό απασχολεί 166 άτομα.

Η νέα δραστηριότητα στις μοτοσυκλέτες εντάσσεται στην επιχειρηματική μονάδα των ελαφρών οχημάτων με επικεφαλής ένα ιδιαίτερα έμπειρο στέλεχος, τον κο Αντώνη Σαρακάκη. Ο κος Σαρακάκης δεν σχετίζεται επαγγελματικά με τον Όμιλο Σαρακάκη στον οποίο ανήκει η Honda. Είναι χρόνια μοτοσυκλετιστής και ο ίδιος, έχει άψογη γνώση της ελληνικής αγοράς των προβλημάτων και των ιδιαιτεροτήτων της και είναι καθόλα έτοιμος να αναλάβει δράση από την πρώτη κιόλας ημέρα. Χαρακτηριστικό είναι πως παρότι δεν είχε πλήρως διασφαλιστεί η ανάληψη της αντιπροσωπείας, είχε ήδη κινηθεί για να προετοιμάσει την παρουσία της μάρκας στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2023 καθώς τα διαθέσιμα περίπτερα εξαντλούνταν και δεν θα υπήρχε διαθεσιμότητα χώρων μετά το τέλος των τυπικών αλλά άκρως σημαντικών διαδικασιών.

KTM Petropoulos

Σε κάθε περίπτωση η αντιπροσώπευση των συγκεκριμένων ονομάτων δεν είναι εύκολη υπόθεση ακόμη και για ένα τεράστιο Όμιλο καθώς πέρα όλων των άλλων συνεπάγεται, για να γίνει σωστά, και μία ιδιαίτερα ενεργή παρουσία στους αγώνες αλλά και σε εκδηλώσεις με το ευρύ κοινό. Η K-Motors υπήρξε ιδιαίτερα εξωστρεφής και ο νέος αντιπρόσωπος θα κληθεί να έχει απάντηση και σε αυτό, ανάμεσα σε τόσα άλλα επιτακτικά ζητήματα που υπάρχουν στην αρχή της ανάληψης καθηκόντων, αντιμετωπίζοντάς τα με την αξιοποίηση του έμπειρου ανθρώπινου δυναμικού της K-Motors.

Αναμένουμε σύντομα λοιπόν και τις επίσημες ανακοινώσεις για την ανάληψη καθηκόντων αντιπροσώπευσης από τον Όμιλο Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ.

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.