Η MAG αποχωρεί από τη FEMA λόγω υποστήριξης της ηλεκτροκίνησης!

Με εξαιρετικά βιτριολικό κείμενο, που αναφέρει πως η FEMA ξεπούλησε τους αναβάτες και δεν τους αντιπροσωπεύει πια
MAG εκτός FEMA
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

13/5/2024

Η εθελοντική Ομάδα Δράσης Μοτοσυκλετιστών MAG, η οποία ίδρυσε το Ευρωπαϊκό Κίνημα για τα Δικαιώματα των Αναβατών το 1989, αποφάσισε να αποχωρήσει από την Ομοσπονδία Ευρωπαϊκών Συλλόγων Μοτοσυκλετιστών επικαλούμενη τη δυσαρέσκειά της για την "άβουλη" στάση της FEMA απέναντι στην υποχρεωτική μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση.

Η MAG έχει επανειλημμένα εκφράσει τις ανησυχίες της για το χάσμα μεταξύ των απόψεων των απλών μοτοσυκλετιστών και της πολιτικής της FEMA. Τώρα το νέο σημείο αντιπαράθεσης είναι το μανιφέστο του μοτοσυκλετισμού για το οποίο διαβάσατε στο MOTO και μέσω αυτού οι ACEM, FEMA & FIM καλούν από τη μια τους Ευρωπαϊκούς Θεσμούς να ενσωματώσουν τη μοτοσυκλέτα στις προτεραιότητές των πολιτικών τους, για την επερχόμενη περίοδο 2024-2029, και από την άλλη να υποστηρίξουν έμπρακτα την ηλεκτροκίνηση. Να θυμίσουμε πως το 2017 η MAG είχε κυρήξει "πόλεμο" στην απόφαση της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου για απαγόρευση πώλησης νέων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2040. Θυμίζουμε πως κατόπιν η βρετανική κυβέρνηση ξεκίνησε τις παλινωδίες, αλλάζοντας αρχικά το χρονοδιάγραμμα της απαγόρευσης για το 2030, στη συνέχεια... τη μετέφερε για το 2035, ενώ τώρα διαφαίνεται πως η απαγόρευση πιθανώς θα πάρει αναβολή για το 2040.

Σύμφωνα με τη MAG, το διοικητικό συμβούλιο της FEMA αντιστέκεται πεισματικά στις εκκλήσεις της εθελοντικής ομάδας δράσης για σκληρή στάση ενάντια στην ηλεκτροκίνηση "προσπαθώντας να προσηλυτίσει τους μοτοσυκλετιστές να αποδεχτούν την απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης". Ο πρόεδρος της MAG, Neil Liversidge, δήλωσε για αυτό το θέμα: "Η FEMA δεν έχει καμία σχέση με το θέμα. Σε καμία περίπτωση αυτό το έγγραφο δεν αντιπροσωπεύει με ακρίβεια τη συντριπτική πλειοψηφία των απόψεων των αναβατών σχετικά με την αναγκαστική μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση. Η αρχή του σπορ FIM το επινόησε, ο σύνδεσμος κατασκευαστών της Ευρώπης ACEM το αποδυνάμωσε, και το Δ.Σ. της ομοσπονδίας ευρωπαϊκών συλλόγων μοτοσυκλετιστών FEMA το πέρασε χωρίς καμία συμμετοχή από τις Εθνικές Οργανώσεις-Μέλη της FEMA. Αυτό που γίνεται σαφές είναι ότι η δημοκρατία έχει πεθάνει στη FEMA, και μαζί της το ανεξάρτητο Ευρωπαϊκό Κίνημα για τα Δικαιώματα των Αναβατών. Επί δέκα χρόνια η FIM συνωμοτούσε για να ελέγχει τη FEMA. Τώρα το έχει πετύχει μέσω της δράσης ιδιοτελών ανθρώπων που την έχουν υπονομεύσει για λογαριασμό των χρηματοδοτών της FIM. Τώρα η FIM θα κάνει αυτό που κάνουν πάντα οι μεγάλες επιχειρήσεις, θα υιοθετήσει το δρόμο της μικρότερης κόντρας με τις κυβερνήσεις και τις υπόλοιπες αρχές, ξεπουλώντας τους αναβάτες".

Θυμίζουμε πως πριν λίγο καιρό η Βρετανική Ομοσπονδία Μοτοσυκλετιστών (BMF), είχε με τη σειρά της αποχωρήσει από την FEMA, κάνοντας λόγο για δυσβάσταχτο κόστος του ετήσιου παράβολου των 12.000 λιρών Αγγλίας, το οποίο πληρώνεις ώστε να είσαι μέλος της Ομοσπονδίας Ευρωπαϊκών Συλλόγων Μοτοσυκλετιστών. Θα μπορούσε να είναι αυτός ο πραγματικός λόγος που αποχώρησε η MAG από τη FEMA; Δεν το γνωρίζουμε, όμως όπως και να έχει, η αντίθεση της βρετανικής εθελοντικής ομάδας δράσης στον υποχρεωτικό εξηλεκτρισμό είναι δεδομένη, και θα πρέπει να εισακουστεί, ώστε όπως έχουμε γράψει πολλές φορές το μέλλον να μην είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό, αλλά να προσφέρει διαθέσιμες επιλογές για όλους, διατηρώντας και τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στη ζωή.

FEMA

 

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.