ELECTROMOVE Open Test Ride Event 2024 - Σάββατο και Κυριακή 28-29 Σεπτεμβρίου

Δηλώστε συμμετοχή και οδηγήστε την πλειονότητα των μοντέλων των Zero Motorcycles, Ray 7.7 και WOW.
Electromove test-ride
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

18/9/2024

H ELECTROMOVE προσκαλεί τους φίλους της ηλεκτροκίνησης και των δύο τροχών σε ένα μοναδικό event το Σάββατο και την Κυριακή 28 και 29 Σεπτεμβρίου, για να δοκιμάσουν την πλειονότητα των μοντέλων των Zero Motorcycles, Ray 7.7 και WOW.

Το Test Ride Event θα λάβει χώρα στις εγκαταστάσεις της εταιρίας, Εθνικής Αντιστάσεως 137 στον Άγιο Δημήτριο, μεταξύ 11:00-15:00, με τους συμμετέχοντες να έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τα μοντέλα αρκετές φορές, (εφόσον είναι διαθέσιμα), ώστε να αποφασίσουν ποιο ταιριάζει περισσότερο στις δικές τους ανάγκες και επιθυμίες.

Στα πλαίσια του ELECTROMOVE Open Test Ride Event 2024, θα προσφερθεί σε όλους τους συμμετέχοντες που θα προχωρήσουν σε παραγγελία μετά την ημερομηνία του Test Ride Event, πρόσθετη έκπτωση 500,00€.

Το όφελος αυτό έρχεται να προστεθεί στην ήδη υπάρχουσα προωθητική ενέργεια “Go Electric Campaign”, στην οποία η Εlectromove προσφέρει την ναυαρχίδα της ZERO, DSR/X, με ταχυφορτιστή αξίας 2.200€ , εντελώς δωρεάν, με αποτέλεσμα φόρτισης από 20-85% σε 30 λεπτά.

Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμέτοχής στην φόρμα των Test-Ride, δείτε την ιστοσελίδα της εταιρίας ΕΔΩ.

Προϋποθέσεις συμμέτοχης
• Δίπλωμα οδήγησης
• Προστατευτικός εξοπλισμός (κράνος, μπουφάν μοτοσυκλέτας με προστασίες, γάντια, μπότες ή μποτάκια, μακρύ παντελόνι - επιθυμητά προστατευτικά)
• Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας
Αποστολή στοιχείων ενδιαφέροντος για τη συμμετοχή στο “ ELECTROMOVE “Open Test Ride Event 2024 “ ΕΔΩ.

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.