Dragster 800 RR Pirelli

H πρόσφατη δημιουργία από την MV Agusta και την Pirelli Design
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

25/9/2018

Έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της κατά τη διάρκεια των εγκαινίων των νέων P Zero™ World of Monte Carlo, η περιορισμένη έκδοση της Dragster 800 RR, η οποία είναι διακοσμημένη με λεπτομέρειες σχεδιασμένες απ’ τη Pirelli Design και μπορεί να εξοπλιστεί με τα αποκλειστικά χρωματισμένα Diablo Supercorsa.

 

Δελτίο τύπου

 

"Η συνεργασία μεταξύ της Pirelli και της MV Agusta συνεχίζεται. Οι δύο ιταλικές εταιρείες ξεχωρίζουν για την βιομηχανική τους ιστορία, χαίρουν της εκτίμησης όλου του κόσμου και μοιράζονται αξίες όπως ο ιταλικός σχεδιασμός και η μεγάλη ενασχόληση με το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας είναι το πιο πρόσφατο, περιορισμένης παραγωγής, κόσμημα που δημιουργήθηκε από την MV Agusta και την Pirelli Design, το “Dragster 800 RR Pirelli”, που παρουσιάστηκε στην παγκόσμια πρεμιέρα το Σάββατο στις 22 Σεπτεμβρίου στα εγκαίνια της νέας σειράς P ZERO™ World of Monte Carlo.

Με streetfighter σχεδιασμό και με έναν πανίσχυρο τρικύλινδρο κινητήρα, η MV Agusta Dragster 800RR είναι η βάση αυτής της έκδοσης: Είναι ένα τέλειο μείγμα ωμής δύναμης, τεχνολογίας και σχεδιασμού, ενώ διαθέτει μικρές διαστάσεις, με μια καταπληκτική επιθετική εμφάνιση. Ο σχεδιασμός της “Dragster 800RR Pirelli” δεν αφήνει περιθώρια για αμφισβήτηση και εκφράζει το συναίσθημα στη πιο αγνή μορφή του. Η κατανομή του βάρους, το βελτιωμένο του πλαίσιο και αναρτήσεις, καθώς και ο μοναδικός τρικύλινδρος κινητήρας, είναι τα βασικά χαρακτηριστικά μιας μοτοσυκλέτας που κατασκευάστηκε για τους πιο απαιτητικούς αναβάτες.

Για πρώτη φορά η Pirelli Design, που δημιουργήθηκε ως εκκολαπτήριο των high-end projects με στόχο την ενίσχυση της τεχνολογικής γνώσης, τις υψηλές επιδόσεις και την μεταφορά της αίγλης που είναι έμφυτη στην Pirelli, όχι μόνο εξατομικεύει την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας με δύο διαφορετικούς χρωματικούς σχεδιασμούς –τον πρώτο πιο επιθετικό με μαύρο και κίτρινο, τον δεύτερο πιο κομψό με άσπρο και μπλε- αλλά επίσης φροντίζει να βελτιώσει τις λειτουργικές πτυχές της μοτοσυκλέτας. Στην πραγματικότητα, η επιφάνεια του ρεζερβουάρ και τα φαίρινγκ έχουν κατασκευαστεί από ένα ελαστικό υλικό ειδικά κατασκευασμένο από το τμήμα της έρευνας και ανάπτυξης της Pirelli για να διασφαλίσουν μέγιστη αντίσταση στις γρατζουνιές, στο τρίψιμο όπου αυτά τα σημεία υπόκεινται, αλλά και στους ατμοσφαιρικούς και χημικούς παράγοντες, όπως είναι τα καύσιμα. Και τα δύο αυτά ελαστικά στοιχεία είναι αναγνωρίσιμα χάρη στο σύμβολο της “αστραπής” που χαρακτηρίζει τα ελαστικά της σειράς Diablo, συμπεριλαμβανομένων των Diablo Supercorsa SP με τα οποία είναι εξοπλισμένο το μοντέλο, με το μπροστινό 120/70 ZR17 ελαστικό και πίσω με το 200/55 ZR17 στη ζάντα των έξι ιντσών.

Η σέλα δημιουργήθηκε αποκλειστικά για την μοτοσυκλέτα από το CRC  (Castiglioni Research Center) για να κάνει τη δημιουργία ακόμα πιο ιδιαίτερη: Ξεχωρίζει από το διπλό ύφασμα με τη διπλή ραφή και την χαρακτηριστική “αστραπή” των Diablo κεντημένη να κοσμεί το πίσω μέρος με την υπογραφή της Pirelli Design. Ιδιαίτερα προσεγμένο είναι επίσης το τελείωμα των εξατμίσεων, στα οποία έχει εφαρμοστεί μια ειδική κεραμική βαφή, ανθεκτική στις πολύ υψηλές θερμοκρασίες.

Τα χρώματα έχουν επιλεχθεί από τους ειδικούς του CRC και την Pirelli Design, με στόχο να ενισχύσουν της γραμμές της “Dragster 800 RR Pirelli”. Για να τονίσουν την αποκλειστική συνεργασία, η πρώτη επιλογή έχει ως βάση το μαύρο ματ, με γυαλιστερές προσθήκες κίτρινου, ώστε να περιληφθούν τα εταιρικά χρώματα της Pirelli. Ακόμη, υπάρχει ένα κίτρινο έμβλημα της Pirelli στο πλάι του ρεζερβουάρ, όπως επίσης το έμβλημα των Diablo, που χαρακτηρίζει τα ελαστικά υψηλών επιδόσεων των ελαστικών της Pirelli. Η δεύτερη επιλογή έχει ως βάση το γυαλιστερό άσπρο με μπλε λεπτομέρειες.
Ως αδιαμφισβήτητη δήλωση πως η μοτοσυκλέτα προέκυψε ως αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της MV Agusta και της Pirelli, υπάρχει η δυνατότητα αγοράς, ως μια αποκλειστική επιλογή, των Diablo Supercorsa SP ελαστικών με χρωματισμένο το προφίλ τους, αντίστοιχα με μπλε ή κίτρινες ρίγες, αναλόγως της έκδοσης που συνδυάζονται.

Η “Dragster 800 RR Pirelli”, όπως συνέβη με την Brutale 800 RR Pirelli, θα βγει στη παραγωγή και θα πωληθεί ως συλλεκτική έκδοση, χάρη σε μια ξεχωριστή συμφωνία για τα δικαιώματα μεταξύ της Pirelli και της MV Agusta."

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ                  Dragster 800 RR PIRELLI            

Αντιπρόσωπος:

ΕΥΘΥΜΙΟ Α.Ε.

Τιμή:

Αναμένεται

 

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΚΙΤΣΟ

Μήκος (mm):

2.035

Ύψος (mm):

-

Μεταξόνιο (mm):

1.400

Απόσταση από το έδαφος (mm):

135

Ύψος σέλας (mm):

820

Ίχνος (mm):

95

Γωνία κάστερ (˚):

-

 

ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος:

Υβριδικό με ατσάλινο χωροδικτύωμα και δύο αλουμινένιες πλάκες στο πίσω μέρος

Πλάτος (mm):

935

Βάρος κατασκευαστή, κενή / γεμάτη (kg):

168/-

Ρεζερβουάρ (L):

16,5

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος:

Τετράχρονος, υγρόψυκτος, τρικύλινδρος με 2ΕΕΚ και 4 Β/Κ

Διάμετρος επί διαδρομή (mm):

79 x 54,3

Χωρητικότητα (cc):

798

Σχέση συμπίεσης:

13,3::

Ισχύς (ΗΡ/rpm):

140/12.300

Ροπή (kg.m/rpm):

8,87/10.100

Ειδική ισχύς (ΗΡ/l):

175,4

Τροφοδοσία:

Ψεκασμός Ride by wire της Mikuni

Σύστημα εξαγωγής:

3 σε 3

Σύστημα λίπανσης:

Υγρό κάρτερ

Σύστημα εκκίνησης:

Μίζα

 

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Συμπλέκτης:

Υγρός πολύδισκος, υδραυλικός

Πρωτεύουσα μετάδοση / σχέση:

Γρανάζια / 1,863 (41/22)

Τελική μετάδοση / σχέση:

Αλυσίδα / 2,562 (41/16)

 

Σχέσεις / km/h ανά 1.000 rpm

1η

2,846

2α

2,125

3η

1,777

4η

1,578

5η

1,428

6η

1,318

ΠΙΣΩ

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Ένα αμορτισέρ της Sachs με μοχλικό

Διαδρομή (mm):

125

Ρυθμίσεις:

Πλήρως ρυθμιζόμενο

ΤΡΟΧΟΣ

Ζάντα:

6.00 x 17

Ελαστικό:

200/55-17

ΦΡΕΝΟ

Ένας δίσκος 220mm με διπίστονη δαγκάνα της Brembo

 

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

4 χάρτες ιπποδύναμης, ABS της Bosch 9 PLUS με RLM (Rear wheel Lift-up Mitigation), Traction control ρυθμιζόμενο σε 8 επίπεδα, σταμπιλιζατέρ 8 θέσεων, quickshifter με δυνατότητα ανεβάσματος και κατεβάσματος σχέσεων, ελαστικά καλύμματα στο ρεζερβουάρ και όργανα και κεραμική επίστρωση στα τελικά της εξάτμισης

 

ΕΜΠΡΟΣ

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi

Διαδρομή/Διάμετρος (mm):

125/43

Ρυθμίσεις:

Πλήρως ρυθμιζόμενο

ΤΡΟΧΟΣ

Ζάντα:

3.50 x 17

Ελαστικό:

120/70-17

ΦΡΕΝΟ

Δύο πλευστοί δίσκοι 320mm με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo

   

 

Ακολουθεί η αναλυτική gallery με τις φωτογραφίες:

 

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.