Ανάκληση Moto Guzzi V100 Mandello Aviazione Navale - Για ελαττωματικό πίσω αμορτισέρ

Υπάρχουν μοτοσυκλέτες και στη χώρα μας
motomag Moto Guzzi V100 Mandello Aviazione Navale: Ανάκληση για ελαττωματικό πίσω αμορτισέρ
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

29/9/2023

Με την υπ. Αρ. Α 12/02317/23 ειδοποίηση της αρμόδιας ευρωπαϊκής Υπηρεσίας (RAPEX) αναφέρεται η ανάκληση του μοντέλου V100 Mandello Aviazione Navale της Moto Gucci λόγω ελαττωματικού πίσω αμορτισέρ, καθώς υπάρχει η πιθανότητα αυτό είτε να σπάσει είτε να αποκολληθεί από το σημείο στήριξης του με αποτέλεσμα να προκληθεί κάποιο ατύχημα.

Η πρώτη επίσημη αναφορά στη RAPEX για αυτό το θέμα έγινε στην Γαλλία, αφορά μοντέλα παραγωγής 2022-2023, και ισχύει και για άλλες ευρωπαϊκές χώρες όπως την Ελλάδα. Ο κωδικός της ανάκλησης από το σύστημα RAPEX είναι A12/02317/23, ενώ ο κωδικός έγκρισης τύπου του V100 Mandello Avazione Navale είναι ο e13*168/2013*01513*02.

Σε επικοινωνία μας με την ελληνική αντιπροσωπεία της Moto Guzzi, Piaggio Hellas A.E. ενημερωθήκαμε πως η ανάκληση ισχύει και για μοτοσυκλέτες που υπάρχουν στη χώρα μας. Συγκεκριμένα υπάρχουν τρεις μοτοσυκλέτες στη χώρα μας με τους ιδιοκτήτες τους να έχουν ενημερωθεί με έγγραφη ειδοποίηση ώστε να προβούν σε επίσκεψη σε κάποιο συνεργείο της μάρκας, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η απαραίτητη διορθωτική παρέμβαση. Επιπρόσθετα στον ηλεκτρονικό ιστότοπο της Moto Guzzi υπάρχει ειδική ενότητα, όπου κάθε ιδιοκτήτης έχει τη δυνατότητα να ελέγξει αυτόνομα αν το όχημά του συμμετέχει ή όχι σε μια καμπάνια ανάκλησης.

Ετικέτες

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.