Αdventure Ride από την «Enduro Skills» το σ/κ 1 & 2 Ιουλίου στις κορυφές της Κορίνθου και της Αχαϊας!

Δηλώστε τώρα συμμετοχή για μια μοναδική εμπειρία, καθώς οι θέσεις είναι περιορισμένες
Adventure Ride, Ιούλιος 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/6/2023

Η σχολή χωμάτινης οδήγησης Enduro Skills του Κίμωνα Καράμπελα, πρωταθλητή enduro Ελλάδος και συνεργάτη του ΜΟΤΟ για τα τεστ των χωματερών μοτοσυκλετών, διοργανώνει διήμερο εκδρομικό adventure tour στα ορεινά της Κορίνθου και της Αχαϊας το Σαββατοκύριακο 1 & 2 Ιουλίου. 

Το Adventure Ride πρόκειται για μια οργανωμένη χωμάτινη περιήγηση όπου έχει τα χαρακτηριστικά ενός κλειστού group -έως 12 αναβάτες- με στοιχεία εκπαιδευτικού χαρακτήρα, προσφέροντας στους ενδιαφερόμενους την άνεση να απολαύσουν την οδήγηση στις διαδρομές που έχει σχεδιάσει ο Κίμωνας Καράμπελας.

Adventure Ride, Ιούλιος 2023

Με πλοηγό τον ίδιο μαζί με ουραγό και όχημα συνοδείας για τεχνική υποστήριξη, η ασφάλεια είναι η κυριότερη προϋπόθεση του adventure tour. Μαζί με αυτά, όσοι επιλέξουν το Adventure Ride για να ξεφύγουν από τη ζέστη της πόλης έχουν στη διάθεση τους ένα πλήρες πακέτο για το διήμερο που περιλαμβάνει, διαμονή σε πολυτελές ξενοδοχείο, δύο κυρίως γεύματα σε επιλεγμένα εστιατόρια, σνακ και νερά κατά τη διαδρομή ενώ επωφελούνται την ιδιαιτερότητα μιας ομάδας που μοιράζεται το ίδιο πάθος για περιπέτεια και διασκέδαση!

Δείτε περισσότερα στην ιστοσελίδα της Εnduro Skills και μάθετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την διαδρομή των 500+ χλμ.

Βιαστείτε γιατί οι συμμετοχές έχουν σχεδόν συμπληρωθεί!

ΑΑΔΕ: Δεν θα μπορείς να φύγεις από μάστορα, βενζινάδικο, πλυντήριο & πάρκινγκ χωρίς απόδειξη! - Ξεκινά το ψηφιακό πελατολόγιο!

Έρχεται Απρίλιο σε συνεργεία, βενζινάδικα, πάρκινγκ, φανοποιεία και πλυντήρια
Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς το ψηφιακό πελατολόγιο που θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τις συναλλαγές των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, τελικά ανακοινώθηκε πως ξεκινά τώρα, μέχρι τα μέσα Απριλίου.

Με στόχο τη μείωση της φοροδιαφυγής και την αναγκαστική έκδοση απόδειξης για κάθε χρηματική συναλλαγή μεταξύ μιας εταιρείας και του καταναλωτικού κοινού (όχι πως η έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου δεν είναι υποχρεωτικά από τον νόμο ήδη), το "Ψηφιακό Πελατολόγιο" θα ξεκινήσει να τηρείται από τις επιχειρήσεις από τα μέσα Απριλίου. 

Αυτό τη στιγμή που η σύμφωνα με προωθητική καμπάνια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το μέτρο, που μπορεί να τη βρει κανείς και στο κανάλι της ΑΑΔΕ, θα έπρεπε να εφαρμόζεται ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου. 

Ψηφιακό πελατολόγιο - Πλυντήρια, βενζινάδικα, πάρκινγκ, συνεργεία 2025

Ο πρώτος κλάδος που πρέπει να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της ΑΑΔΕ, ώστε οι συναλλαγές (χονδρικές ή λιανικές) μεταξύ εταιρειών και καταναλωτικού κοινού να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο από την ΑΑΔΕ και πριν από την παροχή υπηρεσιών είναι εκείνος του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας. 

Συγκεκριμένα οι πρώτες επιχειρήσεις που υποχρεώνονται να χρησιμοποιήσουν την εφαρμοφή myDATAapp για το ψηφιακό πελατολόγιο e-pelates, αρχικά πιλοτικά, είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, τα φανοποιεία, οι εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και άλλου εξοπλισμού σε οχήματα, οι χώροι στάθμευσης, τα πλυντήρια οχημάτων όπως και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων. Σε αυτές τις επιχειρήσεις άλλωστε, περισσότερο από όλα στα βενζινάδικα, παρατηρείται και μεγάλης κλίμακας φοροδιαφυγή.

Και πώς θα λειτουργεί η καταγραφή στην πράξη; Μέσω κινητού τηλεφώνου με το οποίο ο επαγγελματίας θα φωτογραφίζει/σκανάρει την πινακίδα του εκάστοτε οχήματος που μπαίνει στην επιχείρησή του για την παροχή κάποιας υπηρεσίας. 

Με το σκανάρισμα, η πινακίδα κυκλοφορίας θα συμπληρώνεται αυτόματα, ενώ κατά την έξοδο του καταναλωτή από την εταιρεία θα σκανάρεται η απόδειξη που έχει εκδοθεί από την επιχείρηση (ή το τιμολόγιο) και έτσι θα κλείνει για την ΑΑΔΕ η συναλλαγή αφού θα υπάρχει και η σχετική ενημέρωση στο σύστημα.

Στην πιλοτική φάση θα φανούν και οι αδυναμίες του συστήματος αναφορικά με τη δυνατότητα φοροδιαφυγής από την πλευρά της επιχείρησης αλλά και από εκείνη του καταναλωτή, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε εταιρείες διοργάνωσης πάρτι, δεξιώσεων και εκδηλώσεων όπου παρατηρείται επίσης πολύ υψηλή φοροδιαφυγή.