Rally Dakar 2021 Ν11 σκέλος: Αντεπίθεση KTM μας οδηγεί σε αγώνα ταχύτητας!

Μπροστά η Honda με τον Benavides!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

14/1/2021

Αντεπίθεση KTM και Sunderland καθιστούν το Dakar αγώνα ταχύτητας στο τελικό σκέλος! Η τελική επικράτηση, η επιστροφή της KTM στην κατάκτηση του τίτλου που έχει κάνει 18 φορές συνεχόμενα ή η επισφράγιση της περσινής πορείας της Honda θα γίνει αύριο με τα προγνωστικά να δείχνουν μάχη μέχρι την πύλη!

Επιβεβαιωνόμαστε πλήρως γράφοντας τις προηγούμενες ημέρες πως ο Sunderland κάνει αγώνα τακτικής και αφήνει την αντεπίθεση για το τέλος. Αυτό ακριβώς έκανε σήμερα σημειώνοντας μία νίκη σε ένα από τα δυσκολότερα σκέλη! Τον χωρίζουν πλέον τέσσερα λεπτά από τον Benavides. Για τα δεδομένα του Dakar είναι αμελητέα διαφορά συγκεκριμένα για φέτος όμως δεν είναι και μικρή και τα πράγματα θα είναι δύσκολα για τον Sunderland αύριο. Μαζί του και ο Sanders μία μεγάλη φετινή αποκάλυψη -για το Dakar- που όσο καλός κι αν ήταν στο enduro δεν περίμενε κανείς πως με ελάχιστη εμπειρία στα Rally θα μπορούσε να παίζει στην πρώτη γραμμή. Είναι μόλις μισή ώρα πίσω κι αυτό σημαίνει πως μπορεί να διεκδικήσει ακόμη και θέση στο βάθρο, καθώς οι εγκαταλείψεις είναι συχνό φαινόμενο στο Dakar, πόσο μάλιστα φέτος.

Σήμερα άλλωστε είχαμε άλλη εγκατάλειψη από την ελίτ των αναβατών, σε μία απίστευτη ημέρα στο Dakar, που ναι κάθε μία τέτοια είναι μέχρι τελικά να ξημερώσει η επόμενη. Σήμερα όμως υπήρχε η μεγαλύτερη ειδική που επιπρόσθετα εμπεριείχε ένα κομμάτι εκατό χιλιομέτρων σε αμμόλοφους και μάλιστα κοντά στον τερματισμό , τεντώνοντας τα όρια της φυσικής αντοχής ακόμη και των καλύτερων αναβατών. Παρόλο που στην αρχή της ημέρας αποφασίστηκε ένα ψαλίδι πενήντα χιλιομέτρων για να αποφευχθεί μία ολόκληρη περιοχή που μαστιζόταν από αμμοθύελλα κάνοντας άκρως επικίνδυνα τα πράγματα, και πάλι στο τέλος το 11ο σκέλος ήταν εξαιρετικά απαιτητικό.

Ο Barreda είχε πει εχθές πως σήμερα μπορεί να κριθούν όλα, σήμερα μπορεί να πάρει προβάδισμα εκείνος που δεν θα κάνει το λάθος. Το έκανε τελικά ο ίδιος.

Ξεκίνησε οδηγώντας την κούρσα παρόλο που ο τραυματισμός από την πτώση του εξακολουθεί να υφίσταται και η αποκατάσταση τον περιμένει μετά το τέλος του Rally που για εκείνον ήρθε σήμερα. Κι αυτό γιατί περίπου στην μέση της ειδικής έχασε τον προσανατολισμό του, προσπέρασε τον ανεφοδιασμό και συνέχισε! Απευθείας εκείνη την στιγμή θα δεχόταν ένα καθοριστικό πέναλντι ωστόσο το άμεσο πρόβλημά του ήταν πως κινδύνευσε να μείνει από βενζίνη, όπως και τελικά έγινε. Στην χώρα που σκάβεις και βγάζεις πετρέλαιο ο Barreda θα έμενε από βενζίνη. Και τότε το κακό τρίτωσε. Δεν θα πάλευε μόνο με τον χρόνο αλλά η εξάντληση και ο τραυματισμός στο πόδι θα έκαναν τα πράγματα χειρότερα. Αισθάνθηκε δυσφορία και ζήτησε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο με ελικόπτερο.

Πίσω από τον Barreda όταν ακόμη εκείνος άνοιγε τον δρόμο, και μάλιστα κερδίζοντας συνεχώς έδαφος ήταν ο Daniel Sanders και Sam Sunderland, όχι το HRC!

Ο Sunderland θα ήθελε να είναι ακόμη πιο κοντά στην γενική κατάταξη, αλλά εχθές ένα μικρό λάθος προσανατολισμού τον άφησε πιο πίσω από αυτό που ήθελε και έτσι την αντεπίθεσή του την έκανε νωρίς. Έγιναν σήμερα ένα εξαιρετικό ζευγάρι με τον Sanders τραβώντας ο ένας τον άλλο και αφήνοντας ο Sunderland τον νεαρό να Αυστραλό να ανοίγει τον δρόμο. Ο ρόλος του «μουλαριού» είναι εξαιρετικά σημαντικός και καίριος μάλιστα με τον Sanders να είναι εξαιρετικός στα καθήκοντά του, μέχρι να αναλάβει άλλος, καθώς ο Sunderland συνέχισε να θέλει ένα πιο σταθερό ρυθμό για το μακρύ αυτό σκέλος. Έτσι ο Quintanilla κατάφερε να πάρει το προβάδισμα οριακά από τον νέο αναβάτης της KTM με το HRC να ψαλιδίζει την διαφορά. Λίγο αργότερα ο καλύτερος χρόνος θα άλλαζε μεταξύ Benavides και Sanders μέχρι την στιγμή που ο Sunderland θα ήταν ξανά μπροστά.

Ο χρόνος στο Dakar σε καμία περίπτωση δεν δηλώνει και θέση στον χάρτη, μπορεί κάλλιστα εκείνος με τον καλύτερο χρόνο να είναι πίσω από τον πρώτο που δείχνει τον δρόμο. Εκείνη την ώρα που ο Sunderland στα 300 περίπου χιλιόμετρα ειδικής ήταν μπροστά, το HRC οδηγούσε δίπλα – δίπλα σε συνεργασία έχοντας ήδη χάσει τον Barreda. Όμως ο Kevin Benavides ήταν εκείνη την στιγμή κοντά στον χρόνο του Sunderland ενώ ο Brabec σχεδόν δέκα λεπτά πίσω του. Αυτό θα συνεχιζόταν μέχρι τέλος με ελάχιστη διαφορά, με τον Brabec να κερδίζει μόλις δύο λεπτά τερματίζοντας δίπλα στον Benavides. Τον καλύτερο χρόνο όμως είχε ο Sunderland σχηματίζοντας δίδυμο αυτή την φορά με τον Quintanilla που τρέχει με Husqvarna.

οδηγώντας μαζί σήμερα, βοηθώντας ο ένας τον άλλο, μακριά όμως σε χρόνο

Ο Sunderlad από τα μέσα της ειδικής ανέβαζε σταθερά ρυθμό έχοντας φορτσάρει κυριολεκτικά στο τελευταίο ένα τρίτο παίρνοντας μία καθοριστική νίκη σήμερα.

Μπορεί να είναι τέσσερα λεπτά πίσω στην γενική κατάταξη που όπως είπαμε ειδικά για φέτος δεν είναι μία μικρή διαφορά αλλά ο Sunderland έχει και το πρόβλημα πως ανοίγει πλέον τον αγώνα που μέχρι στιγμής φέτος όχι μόνο δεν έχει χρειαστεί αλλά προσπαθούσε και να το αποφύγει.

 

Πρώτη δεκάδα 11ου σκέλους
Α/Α
Αναβάτης
Μάρκα
Χρόνος
Διαφ.
1
S. SUNDERLAND GBR
KTM
04:35:12
0:00:00
2
P. QUINTANILLA CHL
HUSQVARNA
04:37:52
0:02:40
3
K. BENAVIDES ARG
HONDA
04:41:36
0:06:24
4
D. SANDERS AUS
KTM
04:43:46
0:08:34
5
M. WALKNER AUT
KTM
04:44:39
0:09:27
6
R. BRABEC USA
HONDA
04:47:58
0:12:46
7
A. VAN BEVEREN FRA
YAMAHA
04:50:00
0:14:48
8
L. SANTOLINO ESP
SHERCO FACTORY
04:50:21
0:15:09
9
S. SVITKO SVK
KTM
04:51:57
0:16:45
10
O. MENA ESP
KTM
04:53:27
0:18:15
Πρώτοι 30 γενικής κατάταξης μετά το 11ο σκέλος
1
K. BENAVIDES ARG
HONDA
45:01:44
0:00:00
2
S. SUNDERLAND GBR
KTM
45:05:56
0:04:12
3
R. BRABEC USA
HONDA
45:08:57
0:07:13
4
D. SANDERS AUS
KTM
45:34:49
0:33:05
5
S. HOWES USA
KTM
45:50:51
0:49:07
6
L. SANTOLINO ESP
SHERCO FACTORY
45:51:10
0:49:26
7
P. QUINTANILLA CHL
HUSQVARNA
46:02:02
1:00:18
8
A. VAN BEVEREN FRA
YAMAHA
46:22:30
1:20:46
9
S. SVITKO SVK
KTM
46:28:24
1:26:40
10
M. MICHEK CZE
KTM
47:16:39
2:14:55
11
J. RODRIGUES PRT
HERO
47:20:42
2:18:58
12
M. WALKNER AUT
KTM
47:31:04
2:29:20
13
J. BETRIU ESP
KTM
48:08:51
3:07:07
14
T. SCHAREINA ESP
KTM
48:28:16
3:26:32
15
S. BÜHLER DEU
HERO
48:50:17
3:48:33
16
J. PEDRERO GARCIA ESP
KTM
49:00:06
3:58:22
17
O. MENA ESP
KTM
49:07:11
4:05:27
18
M. ENGEL CZE
KTM
50:52:53
5:51:09
19
L. SANZ ESP
GAS GAS
51:07:48
6:06:04
20
R. GONCALVES PRT
SHERCO FACTORY
51:23:19
6:21:35
21
A. GELAZNINKAS LTU
KTM
52:13:59
7:12:15
22
HN. KOITHA VEETTIL IND
SHERCO FACTORY
52:17:27
7:15:43
23
C. CHAPELIERE FRA
KTM
52:31:41
7:29:57
24
E. GYENES ROU
KTM
53:23:10
8:21:26
25
D. KNIGHT GBR
HUSQVARNA
53:24:18
8:22:34
26
B. MELOT FRA
KTM
53:55:04
8:53:20
27
P. SPIERINGS NLD
HUSQVARNA
54:13:48
9:12:04
28
M. BURGESS AUS
KTM
55:01:07
9:59:23
29
L. PODMOL CZE
HUSQVARNA
55:50:05
10:48:21
30
M. DOVEZE FRA
KTM
56:16:27
11:14:43

 

Ετικέτες

Hellas Rally 24ωρο: Ο Mr “MEGA TEST” Σεβαστόπουλος κερδίζει αγώνα & κατηγορία με Yamaha Tenere 700!

Απίστευτα γρήγορος δεν τον έπιασε κανείς σε όλα τα σκέλη
Hellas Rally 24ωρο: Ο Mr “MEGA TEST” Σεβαστόπουλος κερδίζει αγώνα & κατηγορία με Yamaha Tenere 700!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

18/11/2024

Ένας δυνατός αγώνας με πολύ υψηλό επίπεδο δυσκολίας, κυρίως για εκείνους που συμμετείχαν στην αγωνιστική κατηγορία με το παραδοσιακό Roadbook και έπρεπε να κάνουν πλοήγηση, ολοκληρώθηκε το Σαββατοκύριακο από την διοργάνωση του Hellas Rally Raid που έφερε φέτος και μία ενδιάμεση στάση, πέρα από το ετήσιο ραντεβού, για ένα από τα καλύτερα Rally της Ευρώπης.

Πρώτος γενικής κατάταξης αλλά και πρώτος στην αγωνιστική κατηγορία της Roadbook Solo, ολοκλήρωσε τον 24ωρο αγώνα αντοχής με μεγάλη διαφορά, ο Γιάννης Σεβαστόπουλος που έκανε έναν μοναχικό Rally καθώς δεν τον πλησίασε κανείς, σε οποιοδήποτε σκέλος.

Το δυσκολότερο σημείο για τον Γιάννη που οι αναγνώστες έχετε γνωρίσει μέσα από την συμμετοχή του σε αρκετά «MEGA TEST ON-OFF», ήταν στην ομίχλη ψηλά στο χιονοδρομικό κέντρο Καλαβρύτων εκεί που έκανε και το μοναδικό λάθος, στην κατά τα άλλα εξαιρετική πλοήγησή του με το άρτιο και λεπτομερέστατο Roadbook. Ο Σεβαστόπουλος έχει πάρει συμμετοχή στο φετινό Hellas Rally Raid με την υποστήριξη της Yamaha έχοντας μία πολύ καλή επίδοση και είναι βετεράνος στους αγώνες Enduro καθώς και σε διεθνείς οργανώσεις.

Αμέσως μετά την πυκνή ομίχλη και την άνοδο σε υψόμετρο των πρώτων, το δεύτερο και δυσκολότερο σκέλος του αγώνα διακόπηκε, και η διαδρομή ψαλιδίστηκε περίπου κατά 50% σε μία σωστή απόφαση της διοργάνωσης καθώς μία χούφτα μόνο αναβατών πίσω από τον Σεβαστόπουλο είχαν καταφέρει να περάσουν από ένα δύσκολο σημείο στα Τρίκαλα.

Hellas Rally 24ωρο: Ο Mr “MEGA TEST” Σεβαστόπουλος κερδίζει αγώνα & κατηγορία με Yamaha Tenere 700!
ο πρώτος της GPS Solo, Φίλιππος Ντάτσικας, είχε ρυθμό να τερματίσει ψηλά στην αγωνιστική κατηγορία

Μία κατηφόρα με άργιλο, ένα σημείο που όποιος σταματούσε και προσπαθούσε να περάσει σιγά τσουλούσε σε μία τεράστια τσουλήθρα, ήταν το σημείο που ουσιαστικά μπλόκαρε το σύνολο του αγώνα. Ο Σεβαστόπουλος που άνοιγε ταυτόχρονα την διαδρομή πέρασε από εκεί σχετικά γρήγορα ως γνήσιος Endurάς και αν το ξανά έκανε, θα φρόντιζε να πατήσει εκτός του χωματόδρομου. Για τους υπόλοιπους που ενδεχομένως να συνάντησαν πεσμένους αναβάτες στο κατηφορικό αυτό σημείο τα πράγματα θα ήταν δυσκολότερα από πλευράς κούρασης. Ακολουθούσε μία ήπια, όπως την περιγράφει ο Σεβαστόπουλος ανηφόρα ενώ αρκετά αργότερα ξεκινούσε η ταλαιπωρία σε μεγάλο υψόμετρο που εξαιτίας του καιρού, της χαμηλής θερμοκρασίας και της πυκνής ομίχλης δυσκόλευε τα πράγματα ακόμη περισσότερο.

ο πρώτος της GPS Solo, Φίλιππος Ντάτσικας
Το να πέσεις είναι το μόλις το πρώτο κομμάτι της δυσκολίας που σου έτυχε, μετά πρέπει και να σηκώσεις την μεγάλη On-Off

Έτσι και αλλιώς όμως, η απόφαση για την διακοπή του σκέλους και την επιστροφή από άσφαλτο είχε ήδη βγει με βάση το σύνολο των αναβατών που είχε κολλήσει στην κατηφόρα με τον άργιλο.

Δεν συμμετείχαν όλοι στην αγωνιστική κατηγορία, περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες είχαν GPS αντί για Roadbook και απλά ακολουθούσαν την διαδρομή των αγωνιζομένων, με μικρές μάλιστα παραλλαγές.

Και στην πρώτη, αγωνιστική κατηγορία αλλά και στην δεύτερη, υπήρχε η πρόβλεψη να συμμετάσχει κανείς σαν ομάδα και αντί να οδηγήσει όλο τον αγώνα μόνος του, να μοιραστεί με κάποιον άλλο την κόπωση, βολτάροντας στα βουνά του αγώνα για να έχουν έτσι μία εμπειρία από την συμμετοχή.

Εδώ ιδιαίτερη μνεία αξίζει στην ομάδα της Πολυτίμης Κυριακοπούλου και Ειρήνης Κανάκη καθώς ήταν οι μόνες που πήραν μέρος στο αγωνιστικό κομμάτι των ομάδων αλλά ολοκλήρωσαν την διαδρομή με χρόνο δεκάδας, καβάλα σε μία Sherco SEF-R.

ο πρώτος της GPS Solo, Φίλιππος Ντάτσικας
Οδήγησαν με πολύ ανταγωνιστικό χρόνο στην Roadbook Team!

Αντίστοιχα ιδιαίτερη μνεία αξίζει ο πρώτος της GPS Solo, Φίλιππος Ντάτσικας γιατί πήγαινε σε ρυθμό που θα τον έφερνε πολύ ψηλά στην κατηγορία των αγωνιζομένων, αν είχε αποφασίσει να συμμετέχει στην δική τους κατηγορία. Ήταν ανάμεσα στους λίγους που πέρασαν την δύσκολη κατηφόρα και το πέτυχε με μεγάλη μοτοσυκλέτα, ένα KTM 990 Adventure, ακολουθούμενος στην κατάταξη από τον Καλογύρου με Husqvarna 701 Enduro και τον Beis Michail με KTM EXC 690.

Μετά την διακοπή του δεύτερου σκέλους, ο Σεβαστόπουλος έφτασε αργά το βράδυ πίσω στην εκκίνηση έχοντας κερδίσει λίγες ώρες ανάπαυσης. Αν το σκέλος συνέχιζε θα είχε μόλις μία ώρα ανάπαυσης και συντήρησης, ωστόσο κέρδισε λίγο χρόνο περισσότερο.

Ο Βασίλης Μπούδρος που έτρεξε με το BMW F900GS που έχουμε ήδη παρουσιάσει, πέρασε και αυτός το δύσκολο σημείο και εκεί στην πυκνή ομίχλη έκανε και εκείνος ένα λάθος προσανατολισμού κόβοντας την ήδη κομμένη διαδρομή, εισπράττοντας ποινή από την διοργάνωση που παρακολουθούσε την θέση όλων των αναβατών, όχι μόνο για την κατάταξη του αγώνα αλλά και για ασφάλεια. Έχοντας διάσπαρτα ασθενοφόρα και οχήματα υποστήριξης, ήταν έτοιμοι να επέμβουν μόλις έβλεπαν πως κάποιος αναβάτης είχε πρόβλημα όπως χρειάστηκε στην επίμαχη κατηφόρα με ορισμένες μάλιστα μοτοσυκλέτες να επαναπατρίζονται τα ξημερώματα της επόμενης ημέρας.

Hellas Rally 24ωρο: Ο Mr “MEGA TEST” Σεβαστόπουλος κερδίζει αγώνα & κατηγορία με Yamaha Tenere 700!
Τρίτος γενικής και κατηγορίας οδηγώντας γρήγορα και ως ένας από τους λίγους που πέρασαν όλες τις δυσκολίες, ο Βασίλης Μπούδρος 

Ακόμη και αν δεν έκανε εκείνο το λάθος πλοήγησης ο Βασίλης Μπούδρος, δύσκολα θα μπορούσε να πάρει την δεύτερη θέση του βάθρου από τον Βασίλη Στογιάννο που με Honda CRF250RX δεν είχε το γκάζι του Σεβαστόπουλου στην ευθεία αλλά με αλάνθαστη και αυτός οδήγηση κάλυψε την διαφορά τελικής και έκανε έναν εξαιρετικό χρόνο! Έβγαλε έτσι τον δύσκολο αγώνα με την μόνη μονοκύλινδρη της πρώτης πεντάδας και του αξίζουν συγχαρητήρια!

Hellas Rally 24ωρο: Ο Mr “MEGA TEST” Σεβαστόπουλος κερδίζει αγώνα & κατηγορία με Yamaha Tenere 700!
Ο Βασίλης Μπούδρος προχώρησε την εξέλιξη της Rally έκδοσης του F900GS της BMW Motorrad Hellas, στην δεύτερη αγωνιστική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας

Άξια αναφοράς η μοναδική γυναίκα της κατηγορίας και η τρίτη κατά σειρά μετά την ομάδα της Κυριακοπούλου / Κανάκη, η Ρίζου Πανδώρα που έτρεξε με Voge 300 Rally σε αυτόν τον δύσκολο αγώνα!

Το ξημέρωμα της Κυριακής βρήκε τον Σεβαστόπουλο να έχει την πολυτέλεια χρόνου να απολαύσει ένα μαγικό ηλιοβασίλεμα, ίσως το ωραιότερο που έχει δει όπως δήλωσε στο MOTO, αλλά επειδή τον γνωρίζουμε το κατατάσσουμε ως ένα από τα πιο όμορφα, με την γλύκα της σίγουρης νίκης να συμπληρώνει την υπόλοιπη βαθμολογία του ηλιοβασιλέματος.

Μία όμορφη διαδρομή είχε επιφυλάξει το Hellas Rally μετά από τις δυσκολίες του δεύτερου σκέλους, που έκλεισε με έναν εξίσου γρήγορο σε ρυθμό επίλογο. Εδώ όπου ο Σεβαστόπουλος κέρδισε άλλη μία ολιγόλεπτη ποινή.

 

Hellas Rally 24ωρο: Ο Mr “MEGA TEST” Σεβαστόπουλος κερδίζει αγώνα & κατηγορία με Yamaha Tenere 700!

Τα mousse που είχε βάλει στους τροχούς είχαν ήδη εγκαταλείψει στην διακοπή του δεύτερου σκέλους κατά την επιστροφή από άσφαλτο όπου έπιασαν λίγα χιλιόμετρα παραπάνω και κυρίως με διάρκεια χρόνου, κάτι που δεν συμβαίνει μέσα στον αγώνα που υπάρχουν αυξομειώσεις στην ταχύτητα και το γκάζι δεν μένει σταθερό για πολύ ώρα. Εδώ κρύβεται και μία απάντηση για όσους κατά καιρούς μας έχουν ρωτήσει γιατί δεν τα χρησιμοποιούμε στο MEGA TEST, γιατί όχι δεύτερη αλλά ούτε την πρώτη ημέρα δεν θα έβγαζαν έχοντας άλλες δέκα μπροστά τους. Για το τέλος άλλαξε το πίσω ο Σεβαστόπουλος, μέσα στο Parc Fermé και στον χρόνο που προβλεπόταν, χρωστώντας τώρα χάρη σε όποιον τον βοήθησε να κερδίσει λίγα λεπτά ανάπαυσης πριν συνεχίσει για τον τερματισμό.

Hellas Rally 24ωρο: Ο Mr “MEGA TEST” Σεβαστόπουλος κερδίζει αγώνα & κατηγορία με Yamaha Tenere 700!

Στην κατηγορία Veterans πρώτος ήταν ο Forster Gerhard, στην GPS Solo ο Γιώργος Χριστοδουλόπουλος, στην GPS Team οι Μπατζιογιάννης / Παπαδόπουλος και συναντάμε στην κατηγορία Tenere Challenge ένα ιστορικό για την Yamaha στην Ελλάδα όνομα, τον τέως CEO της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ κο Σωτήρη Χατζίκο. Για πολλά χρόνια η κεφαλή της Yamaha στην Ελλάδα, ο κος Χατζίκος ήταν ο μοναδικός σε αυτή τη θέση με τόσο ενεργή δράση στην μοτοσυκλέτα, εντός και εκτός πίστας, όπως και εκτός δρόμου.

Hellas Rally 24ωρο: Ο Mr “MEGA TEST” Σεβαστόπουλος κερδίζει αγώνα & κατηγορία με Yamaha Tenere 700!
ο κος Σωτήρης Χατζίκος, πρώην CEO της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ παραμένει στην ενεργό δράση πάντα με Yamaha

Από την πρώτη στιγμή που η Yamaha έβγαλε την νέα Tenere 700 επένδυσε επάνω της και στήριξε το μοντέλο στα πρώτα του εμπορικά βήματα, προβλέποντας την εμπορική του επιτυχία. Τώρα από την πλευρά του αγωνιζόμενου, ο κος Χατζίκος έκανε έναν ανταγωνιστικό χρόνο και κατάφερε να πάρει το έπαθλο της κατηγορίας ολοκληρώνοντας τον πιο απαιτητικό αγώνα της χρονιάς!

Ακολουθούν τα αποτελέσματα και οι φωτογραφίες του Hellas Rally:

Ετικέτες