Με τον καιρό να βοηθά αναβάτες και ομάδες, ολοκληρώθηκαν τα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά στην πίστα της Βαρκελώνης για τον δεύτερο γύρο της χρονιάς, με τον Toprak Razgatlioglu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team), να είναι ταχύτερος όλων με χρόνο 1'41.199, και τους Michael van der Mark (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) και Jonathan Rea (Pata Prometeon Yamaha), να ολοκληρώνουν το FP1 στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Ο Toprak ήταν γρήγορος από την αρχή των FP1 πετυχαίνοντας με την BMW M 1000 RR 1'41.199, χρόνο όπου έμελλε να είναι και ο ταχύτερος της διαδικασίας. Πίσω από τον Πρωταθλητή του 2021 βρέθηκε ο ομόσταυλός του Michael van der Mark, με τον δεύτερο αναβάτη της ROKiT να καταφέρνει λίγο πριν το τέλος να τερματίσει μόλις 46 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Toprak.
Στην τρίτη θέση της διαδικασίας βρέθηκε ο Jonathan Rea, με τον αναβάτη της Pata Prometeon Yamaha να θέλει να κάνει ένα νέο ξεκίνημα μετά τον δύσκολο αγώνα του Philip Island.
Ο Nicolo Bulega (Aruba.it Racing - Ducati), ο οποίος βρισκόταν στην πρώτη τριάδα στο μεγαλύτερο μέρος της περιόδου, βρέθηκε τελίκά 4ος, ωστόσο για ακόμη μία φορά ήταν ο ταχύτερος αναβάτης της Ducati. Στην πέμπτη θέση πίσω από τον τέταρτο Bulega βρέθηκε ο Andrea Locatelli (Pata Prometeon Yamaha), ο οποίος ήταν ο πιο πολυάσχολος αναβάτης στην πίστα καθώς σημείωσε 20 γύρους με την R1 της Yamaha.
Ακόμη ένα θετικό αποτέλεσμα για τον Andrea Iannone, ο αναβάτης της Team GoEleven στην επιστροφή του στους αγώνες συνεχίζει να εντυπωσιάζει με τον Ιταλό να ολοκληρώνει τα FP1 στην έκτη θέση μόλις τρία δέκατα μακριά από τον χρόνο του Razgatlioglu.
Ο Remy Gardner (GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team), ο οποίος βρέθηκε στην έβδομη θέση κράτησε πίσω του με νύχια και με δόντια τον Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team), καθώς ο Ιταλός ήταν μόλις ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου αργότερος με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει τα FP1 στην όγδοη θέση. Ο Sam Lowes (ELF Marc VDS Racing Team), o οποίος χρησιμοποίησε το ελαστικό SCX -χρησιμοποιείται κυρίως στην διαδικασία της pole position- στα τελευταία στάδια της περιόδου, ήταν ένατος, με τον Garrett Gerloff (Bonovo Action BMW) να είναι δέκατος μία θέση πιο μπροστά από τον περσινό πρωταθλητή Alvaro Bautista, που δείχνει βαρύς και ανέτοιμος -για την ώρα τουλάχιστον- να επαναλάβει τον θρίαμβο των 2022 και 2023.
Οι χρόνοι του FP1 στην Καταλονία:
Pos |
No. |
Rider |
Bike |
Time |
Gap |
Speed |
1 |
54 |
T. RAZGATLIOGLU |
BMW M 1000 RR |
1'41.199 |
|
323,4 |
2 |
60 |
M. VAN DER MARK |
BMW M 1000 RR |
1'41.245 |
0.046 |
319,5 |
3 |
65 |
J. REA |
Yamaha YZF R1 |
1'41.400 |
0.201 |
318,6 |
4 |
11 |
N. BULEGA |
Ducati Panigale V4R |
1'41.407 |
0.208 |
321,4 |
5 |
55 |
A. LOCATELLI |
Yamaha YZF R1 |
1'41.473 |
0.274 |
318,6 |
6 |
29 |
A. IANNONE |
Ducati Panigale V4R |
1'41.497 |
0.298 |
328,3 |
7 |
87 |
R. GARDNER |
Yamaha YZF R1 |
1'41.784 |
0.585 |
321,4 |
8 |
9 |
D. PETRUCCI |
Ducati Panigale V4R |
1'41.785 |
0.586 |
315,8 |
9 |
14 |
S. LOWES |
Ducati Panigale V4R |
1'41.821 |
0.622 |
320,5 |
10 |
31 |
G. GERLOFF |
BMW M 1000 RR |
1'41.845 |
0.646 |
320,5 |
11 |
1 |
A. BAUTISTA |
Ducati Panigale V4R |
1'41.968 |
0.769 |
325,3 |
12 |
77 |
D. AEGERTER |
Yamaha YZF R1 |
1'41.990 |
0.791 |
316,7 |
13 |
47 |
A. BASSANI |
Kawasaki ZX-10RR |
1'42.110 |
0.911 |
318,6 |
14 |
22 |
A. LOWES |
Kawasaki ZX-10RR |
1'42.232 |
1.033 |
317,6 |
15 |
97 |
X. VIERGE |
Honda CBR1000 RR-R |
1'42.266 |
1.067 |
324,3 |
16 |
21 |
M. RINALDI |
Ducati Panigale V4R |
1'42.272 |
1.073 |
318,6 |
17 |
5 |
P. OETTL |
Yamaha YZF R1 |
1'42.397 |
1.198 |
315,8 |
18 |
45 |
S. REDDING |
BMW M 1000 RR |
1'42.404 |
1.205 |
314,9 |
19 |
53 |
T. RABAT |
Kawasaki ZX-10RR |
1'42.647 |
1.448 |
319,5 |
20 |
7 |
I. LECUONA |
Honda CBR1000 RR-R |
1'42.750 |
1.551 |
322,4 |
21 |
28 |
B. RAY |
Yamaha YZF R1 |
1'43.161 |
1.962 |
314,0 |
22 |
95 |
T. MACKENZIE |
Honda CBR1000 RR-R |
1'43.180 |
1.981 |
316,7 |
23 |
27 |
A. NORRODIN |
Honda CBR1000 RR-R |
1'44.893 |
3.694 |
317,6 |