Ταξίδι "Daytona East": Λίβανος-Τουρκία (ΣΤ' Ανταπόκριση)

Αρχειοθέτηση αναμνήσεων
21/1/2022

Περνώντας την συνοριακή γέφυρα του Έβρου, το Daytona Eastάγγιξε την ολοκλήρωσή του. Έλεγχος διαβατηρίου, επίδειξη αρνητικού PCR, συμπλήρωση PLF εισόδου και… καλωσορίσατε στην Ελλάδα. Η επιστροφή στο κλεινόν άστυ της Αθήνας ήταν πλέον θέμα ωρών, ενώ καθοδόν στο μυαλό μου είχε ήδη ξεκινήσει η διαδικασία της επανεκτίμησης και της αρχειοθέτησης των πιο δυνατών ταξιδιωτικών στιγμών του “Daytona East”.

Επέστρεφα από τόπους "ζυμωμένους" με μύθους και θρύλους, που μόλις πάτησα το πόδι μου εκεί αισθάνθηκα το άρωμα της Ιστορίας να αναδύεται ασυγκράτητο και να με τυλίγει από το πρώτο κιόλας χιλιόμετρο. Στην Τουρκία και στον Λίβανο, που στο διάβα των αιώνων διατέλεσαν μια πολιτισμική πλατφόρμα παγκόσμιας ακτινοβολίας, ευτύχισα να πραγματοποιήσω με την μαύρη Daytona Maverick 500 ένα δίτροχο σεργιάνι στα μονοπάτια του χρόνου και της τοπικής Ιστορίας…

Daytona Maverick 500

Μια ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα

Ταξιδεύοντας για 22 ημέρες στους δρόμους της Τουρκίας και του Λιβάνου, το κοντέρ της κατέγραψε περί τα 7.000 χλμ. Ο λόγος για την πρωταγωνίστρια του "Daytona East", την Daytona Maverick 500, το μεσαίο on-off μοντέλο της Daytona.

Με σημείο αναφοράς τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 46 ΗΡ, η Daytona Maverick 500 με κέρδισε με την άνεση, την αξιοπιστία και την ποιοτική κατασκευή της. Η άριστη εργονομία και η άνετη θέση οδήγησης με ξεκούρασαν στις πολύωρες διαδρομές του ταξιδιού, ενώ απόλυτα ευχαριστημένος έμεινα από την συνεργασία του πλαισίου και των ρυθμιζόμενων αναρτήσεων. Το χαμηλό κέντρο βάρους, η ικανοποιητική προστασία που πρόσφεραν οι χούφτες και η ρυθμιζόμενη ζελατίνα, η αναπαυτική σέλα, τα εξαιρετικά φρένα και η ευκολία στην αλλαγή κατεύθυνσης ήταν τα δυνατά στοιχεία της μοτοσυκλέτας που ξεχώρισα.

Η Daytona Maverick 500 ταξίδευε σταθερά και απροβλημάτιστα στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120–130 km/h, ενώ η οδήγηση στο επαρχιακό δίκτυο ήταν μια διασκεδαστική απόλαυση χάρη στην ευελιξία της μοτοσυκλέτας. Κι όσον αφορά την κατανάλωση, αυτή κυμάνθηκε σε αρκετά οικονομικά επίπεδα (3,4 – 4,8 lt/100 km), αναλόγως της διάθεσης του δεξιού μου χεριού και της κατηγορίας του οδικού δικτύου.

 

Κωνσταντίνος Μητσάκης

 

ΧΟΡΗΓΟΙ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ

Θερμές ευχαριστίες στους χορηγούς και υποστηρικτές που συμμετείχαν στο ταξιδιωτικό εγχείρημα "Daytona East":

1) DAYTONA MOTORS / ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε (παραχώρηση της DAYTONA MAVERICK 500)

2) IPONE – Λιπαντικά μοτοσυκλετών

3) MOTO MARKET (tank bag GIVI / σαμάρια GIVI)

4) KASSIMIS RACING (βάσεις στήριξης σαμαριών)

5) DAINSE S.A (ένδυση - υπόδηση)

6) AGV (Κράνος)

7) "PHOTOAGORA. GR" - Κατάστημα φωτογραφικών ειδών

8) Περιοδικό μοτοσυκλέτας "ΜΟΤΟ" & www.motomag.gr

9) Καθημερινό περιοδικό μοτοσυκλέτας www.bikeit.gr

QJMOTOR TRANS ASIA 2024, Μέρος Κ’ - Ρουμανία, Βουλγαρία, Ελλάδα

Welcome to Hellas
Trans Asia
Από τον

Κωνσταντίνο Μητσάκη

27/9/2024

Η SRT800X και ο Κωνσταντίνος Μητσάκης συνεχίζουν ακάθεκτοι, οδεύοντας προς το τέλος του QJMOTOR TRANS ASIA 2024, περνώντας από την εμπόλεμη Ουκρανία και ταξιδεύοντας μέσω Ρουμανίας και Βουλγαρίας. Με το "Welcome to Hellas" ολοκληρώνεται η συναρπαστική ταξιδιωτική περιπέτεια στους δρόμους της πολυπολιτισμικής Ασίας.

“Μετά την ριψοκίνδυνη και άκρως αγχωτική διάσχιση της εμπόλεμης Ουκρανίας, οι τροχοί της QJMOTOR SRT 800X άρχισαν να ρολάρουν στα γνώριμα μονοπάτια της Ρουμανίας και της Βουλγαρίας. Διεκπεραιωτικά πλέον τα χιλιόμετρα στις δύο βαλκανικές χώρες, οι οποίες, μέσω της διαδρομής Siret – Bucuresti – Ruse – Sofia – Kulata ανέλαβαν να με φέρουν πιο κοντά στην Ελλάδα, πιο κοντά στο οριστικό φινάλε του δίτροχου διηπειρωτικού άθλου QJMOTOR TRANS ASIA 2024.

Οι πρωτεύουσες Βουκουρέστι και Σόφια μού προσέφεραν στέγη, ξεκούραση και χαλαρή ξενάγηση σε κάποια επιλεγμένα αξιοθέατά τους, ενώ με σύμμαχο έναν ηλιόλουστο καιρό, τα δίτροχα βήματά μου μοιραία με οδήγησαν κατόπιν και στο συνοριακό σταθμό του Προμαχώνα.

"Welcome to Hellas" λοιπόν, μετά από μια συναρπαστική ταξιδιωτική περιπέτεια στους δρόμους της πολυπολιτισμικής Ασίας. Μέσα σ’ έναν χρονικό ορίζοντα τριών μηνών, στην ταξιδιωτική δίνη του QJMOTOR TRANS ASIA 2024, πλημμύρισα από ποικίλα και αντικρουόμενα συναισθήματα, αντιμετώπισα δύσκολες οδικές καταστάσεις, πολεμικές προκλήσεις και ακραίες καιρικές συνθήκες, βίωσα ζεστές ανθρώπινες συμπεριφορές, αποτύπωσα μοναδικές φυσικές ομορφιές και συνομίλησα -για πολλοστή φορά- με τον εαυτό μου.

Από την Kabul στο Magadan κι από το Πακιστάν στην Ουκρανία και στο Ιράν, το QJMOTOR TRANS ASIA 2024 αποδείχθηκε ένας μακρύς και απρόβλεπτος δρόμος στρωμένος με σπάνιες εμπειρίες ζωής, που με ώθησε να “ανοίξω” τον εαυτό μου με εμπιστοσύνη στο άγνωστο και να επιδιώξω την απρόσκοπτη αιώρησή μου προς την ελευθερία."

Το διηπειρωτικό ταξίδι QJMOTOR TRANS ASIA 2024 με την SRT 800X ολοκληρώθηκε, επιβεβαιώνοντας την αντοχή και την αξιοπιστία της μεγαλύτερης Adventure μοτοσυκλέτας της εταιρίας. Διανύοντας πάνω από 24.000 χιλιόμετρα κάτω από ακραίες καιρικές συνθήκες, η SRT 800X ανταποκρίθηκε εξαιρετικά στις απαιτήσεις του ταξιδιού, προσφέροντας άνεση, λειτουργικότητα και σιγουριά στον αναβάτη.
Εξοπλισμένη με εργονομική θέση οδήγησης, ισχυρά φρένα και προοδευτικές αναρτήσεις για δύσκολες διαδρομές, αποδείχθηκε ιδανική τόσο για μεγάλες αποστάσεις όσο και για δύσκολους χωματόδρομους. Με εξαιρετική κατανάλωση καυσίμου και αξιόπιστη λειτουργία σε κάθε είδους έδαφος, η QJMOTOR SRT 800X απέδειξε ότι είναι φτιαγμένη για ταξίδια χωρίς περιορισμούς.