QJMOTOR GRESINI RACING MOTO2 - Το πρώτο βάθρο της χρονιάς

QJMOTOR και Salac στο πρώτο βάθρο τους στη Moto2
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/5/2023

Ο Filip Salac της QJMOTOR κατάφερε να ανέβει για πρώτη φορά στο βάθρο της Moto2 στον αγώνα της Γαλλίας, καταφέρνοντας έτσι να αναρριχηθεί στην τέταρτη θέση της γενικής βαθμολογίας της κατηγορίας μέχρι στιγμής.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της QJMOTOR:

"Ο αγώνας της Moto2 στην πίστα του Le Mans είχε έντονο δράμα, καθώς μετά την σύγκρουση και πτώση τριών αναβατών στον δεύτερο μόλις γύρο, βγήκαν οι κόκκινες σημαίες διακόπτοντας τον αγώνα.

Παρ' όλα αυτά, ο αναβάτης της QJMOTOR GRESINI RACING MOTO2, Filip Salac, παρέμεινε συγκεντρωμένος και μετά την επανεκκίνηση επιβεβαίωσε με τον καλύτερο τρόπο την ταχύτητά του, όπως είχε φανεί και το προηγούμενο διήμερο των δοκιμών, παλεύοντας για τη δεύτερη θέση. Μάλιστα, εφτά γύρους πριν το τέλος, ο Τσέχος αναβάτης είχε καταφέρει να μειώσει τη διαφορά του σε σχέση με τον πρωτοπόρο από τα 1,8sec στο μισό δευτερόλεπτο!

Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε τον Salac στη δεύτερη θέση, χαρίζοντας το πρώτο βάθρο για φέτος στην QJMOTOR GRESINI RACING MOTO2, ενώ με αυτή την επιτυχία του αναρριχήθηκε στην τέταρτη θέση του βαθμολογικού πίνακα, έχοντας μόλις ένα βαθμό διαφοράς από τον τρίτο του πρωταθλήματος, Alonso Lopez.

QJMOTOR και Salac στο πρώτο βάθρο τους στη Moto2

Filip Salac #12: "Δεν είχα μια καλή εκκίνηση στην αρχή, αλλά η διακοπή του αγώνα μου έδωσε μια δεύτερη ευκαιρία. Προσπάθησα να παραμείνω κοντά στους πρωτοπόρους, αλλά είδα τον Acosta να πέφτει και ανησύχησα για την κατάσταση του μπροστινού ελαστικού μου. Τα έδωσα όμως όλα και είχα τα πάντα υπό έλεγχο. Είμαι πραγματικά χαρούμενος, καθώς η δεύτερη θέση σημαίνει πολλά για μένα και πρέπει να συνεχίσουμε με αυτό τον τρόπο! Θέλω να ευχαριστήσω όλη την ομάδα, το αξίζουν και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος μαζί τους.""

Ετικέτες

MotoGP COTA: Πλήρης αποκρυπτογράφηση στο σχέδιο Marquez! Mike Webb: Είπαμε να μην γίνει της Αργεντινής!

Αν δεν τον είχαν αντιγράψει όλοι, θα είχε τιμωρηθεί
MotoGP COTA: Πλήρης αποκρυπτογράφηση στο σχέδιο Marquez! Mike Webb: Είπαμε να μην γίνει της Αργεντινής!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

31/3/2025

Στον αγώνα των ΗΠΑ και σε μία από τις πίστες που δεν γίνεται να χάσει την πρώτη θέση αν δεν πέσει, όπως και τελικά έγινε, ο Marc Marquez έγραψε άλλη μία επική σκηνή στην ιστορία των αγώνων, όταν ελάχιστα λεπτά πριν την εκκίνηση του αγώνα ξεκίνησε να τρέχει για να αλλάξει ελαστικά και να πάρει, όπως πίστευε εκείνη την στιγμή, μία ήπια τιμωρία ξεκινώντας τελευταίος.

Ήδη από το ρεπορτάζ του αγώνα είχαμε ξεκαθαρίσει πως πρόκειται για μία προσχεδιασμένη κίνηση και όχι για μία απόφαση της τελευταίας στιγμής. Μία κίνηση που είχε στόχο να πιάσει τους πάντες στον ύπνο και το τι ακολούθησε δικαιώνει τον Marc Marquez.

Αν δεν έτρεχαν όλοι μαζί να ακολουθήσουν το παράδειγμά του, τότε δεν θα μπορούσε να δικαιολογηθεί εύκολα αυτό το κόλπο να τους πιάσει όλους στον ύπνο. Αντιθέτως τους ξεκουκούλωσε και απέδειξε με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο πως αν είχε αλλάξει σε slick ελαστικά πριν τον αγώνα θα το είχαν κάνει και οι υπόλοιποι.

Δίκαια εξοργισμένος και ο Davide Brivio της Trackhouse Racing που οι αναβάτες της, μαζί με τον Miller από την πλευρά της Yamaha, ήταν οι μόνοι με slick ελαστικά απέναντι σε όλους τους άλλους. Οι μόνοι δηλαδή που κάθισαν να σκεφτούν μόνοι τους τι ήταν το καλύτερο στις τρέχουσες συνθήκες και δεν ακολουθούσαν σαν μαγνητισμένοι το παράδειγμα του Marc Marquez. Αντί να κερδίσουν από αυτό, είτε γιατί είχαν το καλύτερο ελαστικό, είτε γιατί όλοι οι υπόλοιποι είχαν τιμωρηθεί, αντ’ αυτού βρέθηκαν χωρίς κανένα απολύτως πλεονέκτημα για την διαύγεια που απέδειξαν.

Η Dorna που καταγράφει όλα τα μικρόφωνα, έδωσε σήμερα και την πλήρη εικόνα αλλά και το ηχητικό ντοκουμέντο των συνεννοήσεων σε ένα στιγμιότυπο των τριών περίπου λεπτών όπου ξεκάθαρα φαίνεται το λάθος της επιλογής που έκανε ο Marc Marquez, βασιζόμενος ότι θα έχε πολύ μικρότερο αντίκτυπο.

Στο video της Dorna ο Marc Marquez δίνει εντολή στον «Riga» τον crew chief Marco Rigamonti να ετοιμάζεται η δεύτερη μοτοσυκλέτα και τον ρωτά για τις επιπτώσεις που θα έχει αν αφήσει την γραμμή εκκίνησης και φύγει. Εκεί ο Riga του απαντά ξεκάθαρα ότι δεν είναι σίγουρος για την τιμωρία αλλά συνεχίζει να απαντά στον Marc Marquez που πιστεύει ότι απλά θα ξεκινήσει τελευταίος χωρίς ποινή μακρύτερου γύρου ενώ στην πράξη είναι χειρότερο, θα πρέπει να εκτελέσει ποινή διέλευσης από τα pit.

Ακόμη πιο ενδιαφέρουσα όμως είναι αυτή εδώ η παραδοχή του Marc Marquez πως αν αφήσει την γραμμή εκκίνησης τότε οι άλλοι θα ακολουθήσουν, ουσιαστικά αναγκάζοντας την διοργάνωση να δώσει παράταση στην εκκίνηση, όπως και τελικά έγινε.

Αυτή η γνώση πως οι άλλοι θα τον αντιγράψουν, είναι η μεγαλύτερη ίσως εξήγηση για το τι συμβαίνει -ξανά- στα MotoGP.

Δείτε το σχετικό VIDEO:

 

Όπως παραδέχτηκε ο Mike Webb, αν δεν είχε πέσει ο Marc Marquez και αν οι άλλοι δεν τον είχαν ακολουθήσει τότε θα τιμωρούνταν με διέλευση που ελάχιστα διαφέρει από αλλαγή μοτοσυκλετών, ουσιαστικά μηδενίζοντας το πλεονέκτημα που θα είχε κερδίσει. Επειδή όμως δεν γίνεται να τιμωρήσεις όλους τους αναβάτες με διέλευση καθότι κάτι τέτοιο θα ήταν και επικίνδυνο, πήραν την απόφαση να δώσουν παράταση.

Στο VIDEO της Dorna φαίνεται να ρωτά ο Marc Marquez αν ο Bagnaia είναι σε μοτοσυκλέτα με βρόχινα ελαστικά και μόλις πήρε καταφατική απάντηση, ήθελε να γνωρίζει και για τον Alex Marquez, τους δύο δηλαδή αναβάτες που μπορούν -αυτή την στιγμή- να τον ακολουθήσουν.

 

 

Η στρατηγική του φάνηκε ότι απέδωσε πλήρως, το μόνο λάθος ήταν τελικά μέσα στον αγώνα, όταν πάτησε το βρεγμένο κερμπ…