Ο αντι-Rossi

Πολλά τα ονόματα των υποψηφίων
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

8/9/2017

Όπως γνωρίζουμε ήδη, o Valentino Rossi δεν θα τρέξει στον αγώνα της πατρίδας του, στο Misano, λόγω του τραυματισμού σε προπόνηση enduro, ο οποίος τον οδήγησε στο χειρουργικό κρεβάτι. Η επιλογή της Yamaha για το Misano ήταν να μην αντικατασταθεί ο Rossi, και η ομάδα να συμμετάσχει με έναν μόνο αναβάτη, τον team mate του, Maverick Vinales.

Τα πλάνα όμως είναι διαφορετικά για τον επόμενο αγώνα στην Aragon στις 24 Σεπτεμβρίου. Εκεί, αν ο Rossi δεν είναι έτοιμος να επιστρέψει στην ενεργό δράση, η Yamaha θα χρησιμοποιήσει κάποιον άλλο αναβάτη στη θέση του, με πολλά ονόματα να έχουν προστεθεί στη λίστα των υποψήφιων μνηστήρων για μια θέση πάνω στο εργοστασιακό Μ1.

Ο εργοστασιακός αναβάτης δοκιμών, Katsuyuki Nakasuga και ο αναβάτης της Yamaha στα WSBK, Alex Lowes, για παράδειγμα, είχαν τρέξει και οι δύο με το YZR-M1 στα MotoGP της περασμένης χρονιάς. Οι φήμες όμως που κυκλοφορούν πιο έντονα στα paddock του Misano, κάνουν λόγο για έναν άλλο αναβάτη, ο οποίος μάλιστα ήταν και μέλος της ομάδας της Yamaha που κέρδισε το οκτάωρο αγώνα αντοχής στην Suzuka: ο Michael van der Mark.

Αυτή τη στιγμή ο Ολλανδός είναι team mate του Lowes στην Yamaha WorldSBK Team και πολλοί είναι εκείνοι που θεωρούν πως έχει… προτεραιότητα στην ουρά με τους υποψήφιους αντικαταστάτες του Γιατρού, σε περίπτωση απουσίας του και από την Aragon. Ένα από τα στελέχη της Yamaha δήλωσε πως "σκεφτόμαστε όλες τις εναλλακτικές και η τελική απόφαση θα ληφθεί την ερχόμενη Δευτέρα".

Από την άλλη μεριά, ο Rossi δήλωσε αποφασισμένος να κάνει τα πάντα για να επιστρέψει στην Aragon, αλλά όπως παραδέχτηκε κι ο ίδιος –καθώς θα έχουν περάσει μόλις 22 ημέρες μετά το ατύχημά του- είναι πολύ πιο αισιόδοξο σενάριο από τις 40 ημέρες που υπολογίζουν οι γιατροί που τον παρακολουθούν.

 

MotoGP: Η εξήγηση για το μεσαίο δάχτυλο του Marc Marquez στην Gresini – Τι είχε προηγηθεί [VIDEO]

Όταν ο Marc ενημερώθηκε ότι o Alex ήταν μπροστά, αντέδρασε
MotoGP: Η εξήγηση για το μεσαίο δάχτυλο του Marc Marquez στην Gresini
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/11/2024

Ένας διάλογος με διάθεση πειράγματος που είχαν τα αδέρφια Marquez, μέσα στο τελευταίο Σαββατοκύριακο της αγωνιστικής σεζόν MotoGP 2024, συνεχίστηκε και την Τρίτη στη Βαρκελώνη που ήταν η πρώτη ημέρα δοκιμών.

Ολοκληρώνοντας την πρώτη του ημέρα ως αναβάτης πλέον της εργοστασιακής ομάδας της Ducati, ο Marc Marquez πέρασε μπροστά από το box της Gresini, σηκώνοντας το μεσαίο δάχτυλο και ενώ οι κάμερες ήταν μπροστά και κατέγραφαν.

Μαζί κατέγραψαν και την αντίδραση της Gresini που ήταν να χαμογελάσουν χαρούμενοι, κάνοντας σήμα πως τον αγαπούν ακόμη.

Υπάρχει μία μικρή ιστορία πίσω από αυτό το στιγμιότυπο που αρχικά παρεξηγήθηκε από μερίδα θεατών καθώς δεν ήξερε κανείς, τον λόγο που ο Marc Marquez προχώρησε στην χειρονομία.

Την Κυριακή μετά τον τελευταίο αγώνα και ενώ ήταν έτοιμος να βγάλει για τελευταία φορά τα χρώματα της Gresini, οι τεχνικοί και ο Team Manager Michele Masini, όπως και ο αδερφός του ο Alex Marquez του είπαν πως θα συνεχίσει να τα βλέπει καθώς από εδώ και πέρα θα τερματίζουν μπροστά του σε κάθε αγώνα.

Αυτό θα μπορούσε να πει κανείς πως είναι και φυσικό επακόλουθο από τα διαρκή πειράγματα στο box της Gresini και όπως και όλα τα υπόλοιπα γρήγορα έμεινε πίσω.
Όμως ο Alex Marquez ήταν τελικά ταχύτερος στο τελευταίο τεστ για φέτος και το πρώτο της επόμενης σεζόν, καθιστώντας εκείνο το αστείο ξανά επίκαιρο.

Για αυτό και οι παρευρισκόμενοι που ήταν ο πατέρας των αδερφών Marquez, οι τεχνικοί της Gresini και ο Team Manager γέλασαν καθώς περνούσε ο Marc, με εκείνον να κάνει στάση μπροστά στο box για να τους απαντήσει κατάλληλα.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη MotoGP™ (@motogp)

 

Ο Alex, επιβεβαιώνει ότι το box της Gresini, προκάλεσε τον Marc και του είπανε είμαστε μπροστά σου.

«Ακόμη και ο πατέρας μου ήταν εκεί, διαλέγοντας τον ταχύτερο γιο», συμπλήρωσε ο Marc Marquez, τονίζοντας ότι δεν ήταν παρά ένα αστείο μεταξύ τους.

Ο Marc Marquez τερμάτισε τέταρτος στη δοκιμή πηγαίνοντας απευθείας από το Ducati GP23 στο GP25, χωρίς να κάνει ενδιάμεση στάση στις δοκιμές.

Περισσότερα για το τεστ της Βαρκελώνης, εδώ.