Η Ολλανδική RW Racing GP ενώνει τις δυνάμεις της με την Ιαπωνική NTS και την Ελβετική Geo Technology και γίνεται έτσι ο έκτος κατασκευαστής για την Moto2 μετά τις Kalex, Suter, Speed Up, Tech 3 και KTM.
Να θυμίσουμε λίγο τι σημαίνει RW Racing GP:
Τα αρχικά έρχονται από τον κ. Roelof Waninge με τεράστια ιστορία στους αγώνες ταχύτητας, χορηγώντας πολλούς αναβάτες μέσω της εταιρίας του Sent Waninge, που δραστηριοποιείται στο εμπόριο των επίσης Ολλανδικών φορτηγών DAF. Ο Waninge είχε και παλαιότερα ομάδα στα MotoGP, η οποία χρεοκόπησε και από το 2011 έφτιαξε την RW χωρίς άλλους επενδυτές και με μάνατζερ τον παλαιότερο αγωνιζόμενο στα GP, τον Jarno Janssen. Η πορεία της RW ήταν εντυπωσιακή από την πρώτη στιγμή. Με αναβάτη τον Luis Salom κατέληξαν στην 8η θέση του πρωταθλήματος στην Moto3, ενώ το 2012 ο Salom ήταν δεύτερος και ο Brad Binder άρχισε να ξεχωρίζει. Το 2016 ο Binder θα γινόταν παγκόσμιος πρωταθλητής της Moto3! Το ’13 και το ’14 ήταν απογοητευτικές χρονιές για την ομάδα, με αλλαγές αναβατών αλλά και βάθρα και το ’15 με την αλλαγή στη Honda και αναβάτη τον Livio Loi αναπτέρωσαν το ηθικό τους με καλύτερη παρουσία.
Πρώτη τους επαφή στην Moto2 είναι φέτος με αναβάτη τον Ισπανό Axel Pons και μοτοσυκλέτα Kalex.
Για το ’18 ετοιμάζουν κάτι πρωτοποριακό. Έπεισαν την NTS να τους βοηθήσει στην κατασκευή ενός νέου πλαισίου με σχεδίαση της Geo Technology, από το μηδέν. Η NTS είναι ένας ιαπωνικός κολοσσός της αεροναυπηγικής με κρατικά και στρατιωτικά συμβόλαια, που κατασκευάζει δορυφόρους, πυραύλους και έχει εξειδίκευση σε μία μακρά σειρά από διαφορετικούς κινητήρες και εμπειρία σε εξωτικά υλικά. Υπάρχει επίσης τομέας που δραστηροποιείται στην βιολογία και την παρασκευή φαρμάκων αλλά και εξοπλισμού και την φαρμακοβιομηχανία. Στον τομέα των οχημάτων η NTS έχει δραστηριότητα για πάνω από 20 έτη, με φυσική παρουσία στο Ντιτρόιτ και ανοικτό διάλογο και συνεργασίες με μία σειρά από κατασκευαστές. Πρόκειται για μία μεγάλη εταιρία με τεράστια εξειδίκευση που η RW Racing κατάφερε να έρθει σε επαφή μαζί της για την εξέλιξη μίας μοτοσυκλέτας από το μηδέν. Η μοτοσυκλέτα εξελίχθηκε μέσα από συμμετοχές σε Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα όπου κατάφερε να ανέβει και στο βάθρο μερικές φορές, ενώ στον τελευταίο αγώνα στο Aragon έτρεξε ως «wildcard» κάτι που προβλέπεται στην συμφωνία για την έναρξη της συνεργασίας με τα GP, που θα έχει διάρκεια τρία χρόνια.
Ο αναβάτης, Steven Odendaal δήλωσε: «Σας παρουσιάζω με ιδιαίτερη χαρά τα σχέδια μου για την νέα χρονιά, και θέλω να ευχαριστήσω την NTS και την Geo Tehnology για την συνδρομή τους στην RW Racing. Πιστεύω ότι όλοι μαζί θα καταφέρουμε να δείξουμε πόσο ικανός κατασκευαστής μπορεί να είναι η NTS. Ευχαριστώ όλους όσους στηρίζουν την νέα μοτοσυκλέτα και κάνουν εφικτό αυτό το όνειρο».