Motul Grand Prix of Japan: Εντυπωσιακός Rossi!

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

15/10/2016

 

Η κατάταξη στην εκκίνηση για τον αυριανό αγώνα, έχει ένα σάντουιτς Honda, ανάμεσα στις Yamaha. Ο Rossi δεν ήταν το φαβορί για την pole position, αλλά αυτή ακριβώς κέρδισε λίγο πριν το τέλος του χρόνου για την κατάταξη!

Ο Marquez είχε τον πρώτο χρόνο, γλιτώνοντας αυτές τις μέρες με εντυπωσιακό τρόπο μερικές πτώσεις και στο τέλος είχε θέσει τον εαυτό του στην πρώτη θέση της εκκίνησης με  1¨44.134

Ωστόσο ο Rossi αλάθητος έσπασε τον χρόνο με καλή διαφορά, στα 1¨43.954 την στιγμή που παίρναμε μία δόση από τον αυριανό αγώνα, καθώς ο Marquez τον ακολουθούσε. Συμπληρώνοντας όμως το τρίτο του λάθος σε ένα πολύ μικρό παράθυρο χρόνου, ο Marquez δεν κατάφερε να απειλήσει και να πάρει πίσω την θέση του, μένοντας στην δεύτερη με τον Lorenzo τρίτο.

Τέταρτος ο Dovizioso, που όπως γράφαμε εχθές είναι πολύ πιθανό να τον δούμε στην αυριανή μάχη για τις πρώτες θέσεις, όπως ακριβώς και ο Crutchlow! Παρόλο που λίγα λεπτά πριν σημείωσε πτώση στα φρένα, ο Cal Crutchlow είναι από τους καλύτερους στο αργό φρενάρισμα, και το Motegi είναι ο ναός του φρεναρίσματος, οπότε ο Βρετανός έχει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα.

Αύριο τα ειδικά φρένα που κοστίζουν μερικές χιλιάδες Ευρώ, θα κληθούν να αποδείξουν την αξία τους, καθώς σε στροφές όπως η 11 θα πρέπει να επιβραδύνουν από τα 300+ χιλιόμετρα σε κάτω από τα 80. Αυτό σημαίνει μεγάλη καταπόνηση και για τις αναρτήσεις, αλλά και για τους αναβάτες τους ίδιους, σημείο που ο Pedrosa κέρδιζε εξαιτίας της σωματικής διάπλασης. Τώρα που θα είναι εκτός διεκδίκησης και με την πολύ σημαντική πρώτη θέση από την οποία θα ξεκινήσει ο Rossi, ο αυριανός αγώνας αναδεικνύει νέα ενδεχόμενα!

1

46

Valentino ROSSI

ITA

Movistar Yamaha MotoGP

Yamaha

305.1

1'43.954

 

2

93

Marc MARQUEZ

SPA

Repsol Honda Team

Honda

307.5

1'44.134

0.180 / 0.180

3

99

Jorge LORENZO

SPA

Movistar Yamaha MotoGP

Yamaha

303.3

1'44.221

0.267 / 0.087

4

4

Andrea DOVIZIOSO

ITA

Ducati Team

Ducati

308.3

1'44.294

0.340 / 0.073

5

35

Cal CRUTCHLOW

GBR

LCR Honda

Honda

305.6

1'44.402

0.448 / 0.108

6

41

Aleix ESPARGARO

SPA

Team SUZUKI ECSTAR

Suzuki

304.3

1'44.494

0.540 / 0.092

7

25

Maverick VIÑALES

SPA

Team SUZUKI ECSTAR

Suzuki

306.7

1'44.539

0.585 / 0.045

8

8

Hector BARBERA

SPA

Ducati Team

Ducati

309.9

1'44.980

1.026 / 0.441

9

44

Pol ESPARGARO

SPA

Monster Yamaha Tech 3

Yamaha

303.7

1'45.232

1.278 / 0.252

10

9

Danilo PETRUCCI

ITA

OCTO Pramac Yakhnich

Ducati

304.0

1'45.782

1.828 / 0.550

Ετικέτες

Yamaha Y/AI και Fabio Quartararo - Όλα για τον τίτλο στο MotoGP 2025 [VIDEO]

Ποιος V4 κινητήρας... Η λύση για το Πρωτάθλημα έρχεται μέσω χρονομηχανής, από το Τόκιο του 2125
Fabio Quartararo - Tokyo Override
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/11/2024

Εντάξει, μας πιάσατε, αυτή η μοτοσυκλέτα δεν είναι η M1 του 2025, αλλά το πρωτότυπο μοντέλο Y/AI της Yamaha που εμφανίζεται στη νέα σειρά anime "Tokyo Override" του Netflix, με την ιαπωνική εταιρεία να επιδεικνύει το concept στην ομάδα MotoGP της, με τους Fabio Quartararo και Alex Rins να φωτογραφίζονται καβάλα σε αυτό.

Η είδηση αφορά τη συνεργασία της Yamaha με το Netflix, στην παραγωγή του Tokyo Override (για το οποίο σας είχαμε γράψει ΕΔΩ), ενός πρωτότυπου anime που κυκλοφορεί παγκοσμίως μέσω streaming, από τις 21 Νοεμβρίου 2024.

Το Tokyo Override, σκηνοθεσίας των FUKUDA, Yusuke και Veerapatra Jinanavin, διαδραματίζεται στο Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον, όπου η AI έχει ενσωματωθεί στην καθημερινή ζωή και όλες οι πτυχές της αστικής ζωής είναι αυτοματοποιημένες. Σε αυτό το γεμάτο δράση με μοτοσυκλέτες anime επιστημονικής φαντασίας, υπαρκτές και πρωτότυπης σχεδίασης μοτοσυκλέτες πρωταγωνιστούν στους δρόμους του Τόκιο.

Το Δημιουργικό Κέντρο της Yamaha Motor έδωσε την πλήρη συνεργασία του στην παραγωγή της σειράς, παρέχοντας δεδομένα 3D και υποστήριξη για τη χρήση ήχων των YZF-R1 και VMAX της Yamaha, καθώς και τη συνεργασία με το World Building για την ιστορία και τη σχεδίαση της πρωτότυπης αγωνιστικής μοτοσυκλέτας concept Y/AI που κυκλοφορεί 100 χρόνια από τώρα, στο μέλλον.

Yamaha YAI

Ένα από τα κυριότερα σημεία του Tokyo Override είναι οι σκηνές δράσης, όπου η ηρωίδα Amarin τρέχει σε αγώνες στο φουτουριστικό Τόκιο, επάνω στη σέλα της Y/AI, με τη Yamaha να συνεργάζεται και να επιβλέπει διάφορα μέρη της διαδικασίας παραγωγής. Για παράδειγμα, οι χαρακτήρες διασχίζουν τους δρόμους της πόλης του μέλλοντος σε θρυλικές κλασικές μοτοσυκλέτες, όπως οι Yamaha YZF-R1 και VMAX. Πέρα από την παροχή των δεδομένων τρισδιάστατης σχεδίασης και ηχογραφήσεων του ήχου των πραγματικών μοντέλων, οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές της Iwata συμμετείχαν επίσης ενεργά στη διαδικασία παραγωγής της σειράς, δημιουρτώντας τη σκηνή των αγώνων μοτοσυκλέτας 100 χρόνια στο μέλλον και σχεδιάζοντας τη μοτοσυκλέτα που αγωνίζεται.

Μετά τον σχεδιασμό της φουτουριστικής μοτοσυκλέτας στον υπολογιστή, η Yamaha δημιούργησε ένα κανονικού μεγέθους πρωτότυπο μοντέλο της Y/AI, το οποίο θα εκτεθεί στην ερχόμενη Motor Expo 2024 στην Ταϊλάνδη (29 Νοεμβρίου - 10 Δεκεμβρίου).

"Αυτό που ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν η διαδικασία δημιουργίας σεναρίου, η λεγόμενη World Building που ακολουθήσαμε με την ομάδα παραγωγής", αναφέρει ο Satoshi Nakamura από το Τμήμα Σχεδιασμού και Προγραμματισμού. "Δαπανήσαμε πολύ χρόνο σε πολυάριθμες συζητήσεις για το πώς θα ήταν ο κόσμος του Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον και συγκεντρώσαμε τα αποτελέσματα σε μια 'βίβλο' την οποία θα ακολουθούσαμε κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Τα γεγονότα και τα οχήματα που βλέπετε στη σειρά, αλλά και το ίδιο το σενάριο είναι όλα βασισμένα σε αυτήν την 400 σελίδων βίβλο."

Yamaha YAI

Στην κοινωνία που κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από AI, όπως απεικονίζεται στο Tokyo Override, τροχαία ατυχήματα και άλλα παρόμοια προβλήματα είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συμβούν. Από την άλλη πλευρά, ο κόσμος των αγώνων συνεχίζει να είναι πολύ πιο απρόβλεπτος.

"Στους αγώνες, είναι πάντα δυνατό να προκύψουν μη αναμενόμενες ατυχίες. Η ιδέα του να προτάσσεται αυτό ως μέσο για την αναγνώριση κινδύνων και την εύρεση δρόμων για μετάβαση σε ασφαλέστερο περιβάλλον είναι μοναδική και, καθώς ο πρόσθετος παράγοντας της ψυχαγωγίας είναι συνυφασμένος με τους αγώνες, ένιωθα ότι υπήρχε μια αίσθηση της πραγματικότητας όταν προσπαθούσα να φανταστώ τι νόημα θα έχουν οι αγώνες σε 100 χρόνια από σήμερα", εξηγεί ο Nakamura.

Ετικέτες