MotoGP Ολλανδίας: Φωτιά στο πρωτάθλημα!

Τι λέγαμε χθες; Ακόμα καλύτερα για το θέαμα!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

25/6/2017

Από την σειρά εκκίνησης στο MOTUL TT ASSEN περιμέναμε άλλη μία ταινία δράσης να εξελιχθεί μπροστά μας, ακόμα κι αν ο καιρός δεν έπαιζε τον πρωταρχικό ρόλο, όπως έκανε στα δοκιμστικά, όπως έκανε και πέρσι! Όπως στο τέλος αποφάσισε να κάνει και φέτος μία δυναμική παρουσία και να ανεβάσει κατακόρυφα τον σφυγμό κάθε θεατή!

Είδαμε τελικά ακριβώς αυτό, έναν μαγικό αγώνα, με πτώσεις, δυνατές επαφές και όμορφες μάχες που κρατούσαν την αγωνία δυνατή και τους θεατές όρθιους στις κερκίδες!

Ο Zarco ξεκίνησε πρώτος, όπως ήταν σίγουρο ότι θα γίνει και άρχει αμέσως να οδηγεί τον αγώνα χωρίς οι υπόλοιποι να είναι απόλυτα κολλημένοι επάνω του, χωρίς όμως να έχει και διαφορά ασφαλείας με οποιαδήποτε έννοια. Ο Petrucci έκανε το μικρό του θαύμα και έμεινε κολλημένος στον Rossi στην τέταρτη θέση πίσω στην σειρά για το βάθρο, όπως κολλημένος στον Rossi θα έμενε και προς το τέλος του αγώνα.

Είχαμε γρήγορα την πρώτη τετράδα με Zarco πρώτο, Marquez δεύτερο, Rossi και Petrucci να ξεχωρίζουν από τους υπόλοιπους, την στιγμή που ο Redding έκανε μία κίνηση στον τέταρτο Ιταλό που γρήγορα πήρε την απάντηση και έμεινε πίσω, την στιγμή που ο Vinales ανέβαινε θέσεις σιγά – σιγά. Τότε η τετράδα άνοιξε περισσότερο εμπρός με τον Marquez να δείχνει ότι δεν μπορούσε να κυνηγήσει τον Zarco, τον μοναδικό με την μαλακή γόμα, κι έτσι ο Rossi πήρε γρήγορα την απόφαση πως έπρεπε να τον περάσει για να μην αφήσει τον Zarco να ανοίξει την διαφορά κι αυτό ακριβώς έκανε, προσπέρασε τον Marquez στα φρένα, με τέλειο τρόπο με φοβερή άνεση. Βάζοντας πλώρη για τον Zarco, ο Rossi ουσιαστικά τραβούσε και μία γραμμή στο χρονοδιάγραμμα του αγώνα εκείνη την στιγμή, καθώς από τις συγκυρίες τίποτα από εκείνη την στιγμή στον αγώνα, δεν θα ταίριαζε με την αρχή του!

Δεν χρειάστηκε πολύ για να μπει στην ουρά του Zarco, έτοιμος να κάνει την κίνηση, και χωρίς να χαρίσει καμία ευκαιρία, πέρασε πρώτος στην πίστα που έχει τόσες νίκες, σε μία κρίσιμη στιγμή του πρωταθλήματος. Ο Zarco έχει πει πολλές φορές ότι ακολουθεί το παράδειγμα του Rossi και ένα από τα παραδείγματα του πολυπρωταθλητή, είναι να απαντά αμέσως μετά από μία επίθεση. Ο Rossi λοιπόν κάνει το λάθος να ανοίξει γραμμή αλλά και την κλείνει αμέσως μετά για να μην αφήσει τον Zarco να περάσει, αν και ο Γάλλος είχε ήδη αποφασίσει να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία με αποτέλεσμα ο εμπρός τροχός του να βρει τον ώμο του Rossi σε μία από τις πιο δραματικές στιγμές του αγώνα. Ευτυχώς δεν εξελίχθηκε σε πτώση για κάποιον από τους δύο, αλλά ο Zarco έχασε κάθε προβάδισμα, πηγαίνοντας πίσω στο τέλος από αυτό το τρενάκι που οδηγούσε τον αγώνα.

Ο Rossi που εκείνη την στιγμή είχε μερικά μαύρα σημάδια στην στολή και χάνοντας ένα γράμμα από το όνομα στην λεκάνη, θα κρατούσε την θέση του και θα προσπαθούσε να χτίσει διαφορά. Λιγότερο από τρία λεπτά μετά, η βαθμολογία στο πρωτάθλημα θα έπαιρνε φωτιά καθώς στο φημισμένο εσάκι ο Vinales θα έπεφτε την στιγμή που είχε παλέψει για λίγο με τον Dovizioso, σε μία μάχη ουσιαστικά ακόμα και για την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα. Ο Dovizioso αντέδρασε γρήγορα και με αρκετή τύχη όμως, δεν πάτησε τον Vinales που εκείνη την στιγμή έχανε το προβάδισμα στο πρωτάθλημα.

Τίποτα από εκείνη την στιγμή δεν θα ήταν σταθερό για τον υπόλοιπο αγώνα! Με κομμένη την ανάσα οι θεατές, έβλεπαν τις θέσεις πίσω από τον Rossi να αλλάζουν, τον καιρό να το γυρνάει στην βροχή και την λευκή σημαία που σηματοδοτεί το άνοιγμα του pit lane, να κυματίζει!

η λίστα της διοργάνωσης με τα συμβάντα του αγώνα έγραφε δεκάδες καταχωρήσεις σε κάθε στιγμή!

Ο Zarco ήταν ο πρώτος που σκέφτηκε να αλλάξει ελαστικό, καθώς με την μαλακή γόμα είχε πρόβλημα έτσι κι αλλιώς και δεν είχε να χάσει κάτι. Από την βιασύνη του όμως εισέπραξε πέναλτι γιατί έφυγε γρήγορα ενώ και ο Lorenzo και άλλοι οδηγοί ακολούθησαν το παράδειγμά του. Ο Rossi πέρσι ήταν εκείνος που έκανε το λάθος να αλλάξει τελευταίος μοτοσυκλέτα. Φέτος πήρε πάλι την απόφαση να ρισκάρει και να περιμένει οδηγώντας τον αγώνα, και ήταν σωτήρια απόφαση, καθώς η βροχή σταμάτησε! Ο Petrucci εκμεταλλευόταν το πάτημα του Rossi και έμενε κολλημένος στην ρόδα του κάνοντας επιθέσεις, όταν αργότερα κατάφερε να τον περάσει κιόλας οδηγώντας τον αγώνα!

Πίσω γινόταν ένας μεγαλύτερος χαμός καθώς ο Dovizioso ανέβαινε θέσεις φτάνοντας την δεύτερη μονομαχώντας με τον Petrucci και για λίγο με τον Rossi. Ακόμα και ο πιο απαθής θεατής μέχρι εκείνη την στιγμή είχε ξεσηκωθεί καθώς κάθε ενδεχόμενο ήταν ανοικτό, η πρόσφυση δεν ήταν ομοιόμορφη και οι αναβάτες οδηγούσαν στο όριο!

Άλλο ένα μάθημα οδήγησης από τον Rossi στην αγαπημένη του πίστα, που περνώντας τον Petrucci προσπάθησε να αφήσει την μάχη πίσω του. Κατάφερε να ξεφύγει από όλους όσο η βροχή είχε ήδη επιστρέψει, εκτός από τον Petrucci που είχε αποφασίσει να κερδίσει τον αγώνα με κάθε θυσία! Οι δυο τους απομακρύνθηκαν από τους υπόλοιπους διεκδικητές του βάθρου, στους οποίους είχε προστεθεί και ο Crutchlow που μάλιστα ανέβηκε και στην τρίτη θέση! Η λίστα με τα συμβάντα έγραφε δεκάδες καταχωρήσεις σε κάθε δευτερόλεπτο, όσο η κατάταξη στο βάθρο άλλαζε συνέχεια! Με τον Petrucci κολλημένο πίσω του ο Rossi περνάει τελικά την γραμμή τερματισμού πρώτος, παίρνοντας συνολικά την 10η νίκη του σε αυτή την πίστα!

Τρίτος ο Marquez που λίγο έλειψε να σημειώσει πτώση γλιτώνοντας ένα γλίστρημα μερικά μέτρα πριν τον τερματισμό, και στερώντας περισσότερους πόντους διαφορά στο πρωτάθλημα από τον Dovizioso, την τρίτη θέση πήρε με άψογο τρόπο ο Crutchlow!

 

 

Ο Petrucci δεν είχε καμία χαρά για την δεύτερη θέση, θεωρώντας ότι οι πιο αργοί οδηγοί και οι κριτές που δεν έβγαλαν μπλε σημαία του στέρησαν βέβαιη νίκη, καθώς είχε σίγουρο πώς θα περνούσε τον Rossi, όπως είπε: «Ήμουν ταχύτερος σε όλο το τρίτο μέρος της πίστας». Βέβαια ο Rossi ήταν ήδη μία μοτοσυκλέτα εμπρός και κατάφερε να κρατηθεί έτσι, επιστρέφοντας δυνατά στην διεκδίκηση του πρωταθλήματος που τώρα στην πρώτη θέση είναι με μικρή διαφορά ο Dovizioso, έχοντας πίσω του της δύο Yamaha!

Είδαμε έναν εξαιρετικό αγώνα, ικανό να καταγραφεί στα βιβλία της ιστορίας από τις προσπεράσεις και τις μάχες που βλέπαμε. Εξαιρετικές προσπάθειες στο απόλυτο όριό τους, από μία σειρά αναβατών! Ο περσινός νικητής μάλιστα, ο Miller τα κατάφερε καλά και αυτή την φορά, τερματίζοντας με μεγαλοπρεπή σούζα στην έκτη θέση…  Ένας εξαιρετικός αγώνας που δυναμιτίζει την γενική κατάταξη!

 

 

 

 

 

 

 

Ετικέτες

Yamaha Y/AI και Fabio Quartararo - Όλα για τον τίτλο στο MotoGP 2025 [VIDEO]

Ποιος V4 κινητήρας... Η λύση για το Πρωτάθλημα έρχεται μέσω χρονομηχανής, από το Τόκιο του 2125
Fabio Quartararo - Tokyo Override
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/11/2024

Εντάξει, μας πιάσατε, αυτή η μοτοσυκλέτα δεν είναι η M1 του 2025, αλλά το πρωτότυπο μοντέλο Y/AI της Yamaha που εμφανίζεται στη νέα σειρά anime "Tokyo Override" του Netflix, με την ιαπωνική εταιρεία να επιδεικνύει το concept στην ομάδα MotoGP της, με τους Fabio Quartararo και Alex Rins να φωτογραφίζονται καβάλα σε αυτό.

Η είδηση αφορά τη συνεργασία της Yamaha με το Netflix, στην παραγωγή του Tokyo Override (για το οποίο σας είχαμε γράψει ΕΔΩ), ενός πρωτότυπου anime που κυκλοφορεί παγκοσμίως μέσω streaming, από τις 21 Νοεμβρίου 2024.

Το Tokyo Override, σκηνοθεσίας των FUKUDA, Yusuke και Veerapatra Jinanavin, διαδραματίζεται στο Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον, όπου η AI έχει ενσωματωθεί στην καθημερινή ζωή και όλες οι πτυχές της αστικής ζωής είναι αυτοματοποιημένες. Σε αυτό το γεμάτο δράση με μοτοσυκλέτες anime επιστημονικής φαντασίας, υπαρκτές και πρωτότυπης σχεδίασης μοτοσυκλέτες πρωταγωνιστούν στους δρόμους του Τόκιο.

Το Δημιουργικό Κέντρο της Yamaha Motor έδωσε την πλήρη συνεργασία του στην παραγωγή της σειράς, παρέχοντας δεδομένα 3D και υποστήριξη για τη χρήση ήχων των YZF-R1 και VMAX της Yamaha, καθώς και τη συνεργασία με το World Building για την ιστορία και τη σχεδίαση της πρωτότυπης αγωνιστικής μοτοσυκλέτας concept Y/AI που κυκλοφορεί 100 χρόνια από τώρα, στο μέλλον.

Yamaha YAI

Ένα από τα κυριότερα σημεία του Tokyo Override είναι οι σκηνές δράσης, όπου η ηρωίδα Amarin τρέχει σε αγώνες στο φουτουριστικό Τόκιο, επάνω στη σέλα της Y/AI, με τη Yamaha να συνεργάζεται και να επιβλέπει διάφορα μέρη της διαδικασίας παραγωγής. Για παράδειγμα, οι χαρακτήρες διασχίζουν τους δρόμους της πόλης του μέλλοντος σε θρυλικές κλασικές μοτοσυκλέτες, όπως οι Yamaha YZF-R1 και VMAX. Πέρα από την παροχή των δεδομένων τρισδιάστατης σχεδίασης και ηχογραφήσεων του ήχου των πραγματικών μοντέλων, οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές της Iwata συμμετείχαν επίσης ενεργά στη διαδικασία παραγωγής της σειράς, δημιουρτώντας τη σκηνή των αγώνων μοτοσυκλέτας 100 χρόνια στο μέλλον και σχεδιάζοντας τη μοτοσυκλέτα που αγωνίζεται.

Μετά τον σχεδιασμό της φουτουριστικής μοτοσυκλέτας στον υπολογιστή, η Yamaha δημιούργησε ένα κανονικού μεγέθους πρωτότυπο μοντέλο της Y/AI, το οποίο θα εκτεθεί στην ερχόμενη Motor Expo 2024 στην Ταϊλάνδη (29 Νοεμβρίου - 10 Δεκεμβρίου).

"Αυτό που ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν η διαδικασία δημιουργίας σεναρίου, η λεγόμενη World Building που ακολουθήσαμε με την ομάδα παραγωγής", αναφέρει ο Satoshi Nakamura από το Τμήμα Σχεδιασμού και Προγραμματισμού. "Δαπανήσαμε πολύ χρόνο σε πολυάριθμες συζητήσεις για το πώς θα ήταν ο κόσμος του Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον και συγκεντρώσαμε τα αποτελέσματα σε μια 'βίβλο' την οποία θα ακολουθούσαμε κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Τα γεγονότα και τα οχήματα που βλέπετε στη σειρά, αλλά και το ίδιο το σενάριο είναι όλα βασισμένα σε αυτήν την 400 σελίδων βίβλο."

Yamaha YAI

Στην κοινωνία που κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από AI, όπως απεικονίζεται στο Tokyo Override, τροχαία ατυχήματα και άλλα παρόμοια προβλήματα είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συμβούν. Από την άλλη πλευρά, ο κόσμος των αγώνων συνεχίζει να είναι πολύ πιο απρόβλεπτος.

"Στους αγώνες, είναι πάντα δυνατό να προκύψουν μη αναμενόμενες ατυχίες. Η ιδέα του να προτάσσεται αυτό ως μέσο για την αναγνώριση κινδύνων και την εύρεση δρόμων για μετάβαση σε ασφαλέστερο περιβάλλον είναι μοναδική και, καθώς ο πρόσθετος παράγοντας της ψυχαγωγίας είναι συνυφασμένος με τους αγώνες, ένιωθα ότι υπήρχε μια αίσθηση της πραγματικότητας όταν προσπαθούσα να φανταστώ τι νόημα θα έχουν οι αγώνες σε 100 χρόνια από σήμερα", εξηγεί ο Nakamura.

Ετικέτες