MotoGP: Εκτός ο Marquez για έως και τρεις μήνες σύμφωνα με την Honda!
Ανακοίνωση που έρχεται από το HRC
Από τον
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
22/8/2020
Η περιπέτεια του Marc Marquez δεν τελειώνει έτσι εύκολα όπως φανερώνει ανακοίνωση του HRC μόλις τώρα. Υπολογίζεται πως ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα χρειαστεί από δύο έως και τρεις μήνες περαιτέρω αποκατάσταση μέχρι να καταφέρει να οδηγήσει ξανά!
Το HRC και ο Marc Marquez πήραν γνωματεύσεις από μία σειρά ειδικών ιατρών καταλήγοντας στο συμπέρασμα πως πρέπει να κάνουν αλλαγές στο πρόγραμμα αποκατάστασης που ακολουθείται. Αρχικός στόχος του Marquez στο πρώτο χειρουργείο μετά τον τραυματισμό του στις 19 Ιουλίου, ήταν το φετινό πρωτάθλημα. Από το δεύτερο χειρουργείο και μετά, ο στόχος είναι να επιστρέψει πλήρως το χέρι στο 100% πριν οδηγήσει ξανά.
Αυτό ήταν και το σχόλιο του Alberto Puig σχετικά με την ανακοίνωση αυτή, πως αντικειμενικός στόχος για την Honda και τον Marquez είναι μονάχα ένας, να γίνει αυτή την στιγμή τελείως καλά πριν επιστρέψει. Δεν υπάρχει για αυτούς άλλη προθεσμία, ούτε πλέον και καθορισμένος αγώνας στον οποίο θα επιστρέψουν. Μόνος στόχος είναι να αναρρώσει πλήρως ο Marquez.
Παράλληλα με την πιο πάνω δήλωση, παραμένει το γεγονός πως η επιστροφή στο Misano ήταν κάτι που έχει ακουστεί από την Honda ως πιθανός πρώτος αγώνας για τον Marquez μετά τον τραυματισμό. Με την σημερινή ανακοίνωση που μιλά για τροποποίηση του προγράμματος αποκατάστασης έπειτα από σειρά γνωματεύσεων, τα πράγματα δείχνουν πως δεν εξελίχθηκαν ιδανικά, για τον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή μετά το δεύτερο χειρουργείο. Ο κόσμος του MotoGP και οι φίλαθλοι, του ευχόμαστε όλοι να επιστρέψει πλήρως το συντομότερο δυνατό.
Yamaha Y/AI και Fabio Quartararo - Όλα για τον τίτλο στο MotoGP 2025 [VIDEO]
Ποιος V4 κινητήρας... Η λύση για το Πρωτάθλημα έρχεται μέσω χρονομηχανής, από το Τόκιο του 2125
Από τον
Κώστα Γκαζή
22/11/2024
Εντάξει, μας πιάσατε, αυτή η μοτοσυκλέτα δεν είναι η M1 του 2025, αλλά το πρωτότυπο μοντέλο Y/AI της Yamaha που εμφανίζεται στη νέα σειρά anime "Tokyo Override" του Netflix, με την ιαπωνική εταιρεία να επιδεικνύει το concept στην ομάδα MotoGP της, με τους Fabio Quartararo και Alex Rins να φωτογραφίζονται καβάλα σε αυτό.
Η είδηση αφορά τη συνεργασία της Yamaha με το Netflix, στην παραγωγή του Tokyo Override (για το οποίο σας είχαμε γράψει ΕΔΩ), ενός πρωτότυπου anime που κυκλοφορεί παγκοσμίως μέσω streaming, από τις 21 Νοεμβρίου 2024.
Το Tokyo Override, σκηνοθεσίας των FUKUDA, Yusuke και Veerapatra Jinanavin, διαδραματίζεται στο Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον, όπου η AI έχει ενσωματωθεί στην καθημερινή ζωή και όλες οι πτυχές της αστικής ζωής είναι αυτοματοποιημένες. Σε αυτό το γεμάτο δράση με μοτοσυκλέτες anime επιστημονικής φαντασίας, υπαρκτές και πρωτότυπης σχεδίασης μοτοσυκλέτες πρωταγωνιστούν στους δρόμους του Τόκιο.
Το Δημιουργικό Κέντρο της Yamaha Motor έδωσε την πλήρη συνεργασία του στην παραγωγή της σειράς, παρέχοντας δεδομένα 3D και υποστήριξη για τη χρήση ήχων των YZF-R1 και VMAX της Yamaha, καθώς και τη συνεργασία με το World Building για την ιστορία και τη σχεδίαση της πρωτότυπης αγωνιστικής μοτοσυκλέτας concept Y/AI που κυκλοφορεί 100 χρόνια από τώρα, στο μέλλον.
Ένα από τα κυριότερα σημεία του Tokyo Override είναι οι σκηνές δράσης, όπου η ηρωίδα Amarin τρέχει σε αγώνες στο φουτουριστικό Τόκιο, επάνω στη σέλα της Y/AI, με τη Yamaha να συνεργάζεται και να επιβλέπει διάφορα μέρη της διαδικασίας παραγωγής. Για παράδειγμα, οι χαρακτήρες διασχίζουν τους δρόμους της πόλης του μέλλοντος σε θρυλικές κλασικές μοτοσυκλέτες, όπως οι Yamaha YZF-R1 και VMAX. Πέρα από την παροχή των δεδομένων τρισδιάστατης σχεδίασης και ηχογραφήσεων του ήχου των πραγματικών μοντέλων, οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές της Iwata συμμετείχαν επίσης ενεργά στη διαδικασία παραγωγής της σειράς, δημιουρτώντας τη σκηνή των αγώνων μοτοσυκλέτας 100 χρόνια στο μέλλον και σχεδιάζοντας τη μοτοσυκλέτα που αγωνίζεται.
Μετά τον σχεδιασμό της φουτουριστικής μοτοσυκλέτας στον υπολογιστή, η Yamaha δημιούργησε ένα κανονικού μεγέθους πρωτότυπο μοντέλο της Y/AI, το οποίο θα εκτεθεί στην ερχόμενη Motor Expo 2024 στην Ταϊλάνδη (29 Νοεμβρίου - 10 Δεκεμβρίου).
"Αυτό που ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν η διαδικασία δημιουργίας σεναρίου, η λεγόμενη World Building που ακολουθήσαμε με την ομάδα παραγωγής", αναφέρει ο Satoshi Nakamura από το Τμήμα Σχεδιασμού και Προγραμματισμού. "Δαπανήσαμε πολύ χρόνο σε πολυάριθμες συζητήσεις για το πώς θα ήταν ο κόσμος του Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον και συγκεντρώσαμε τα αποτελέσματα σε μια 'βίβλο' την οποία θα ακολουθούσαμε κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Τα γεγονότα και τα οχήματα που βλέπετε στη σειρά, αλλά και το ίδιο το σενάριο είναι όλα βασισμένα σε αυτήν την 400 σελίδων βίβλο."
Στην κοινωνία που κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από AI, όπως απεικονίζεται στο Tokyo Override, τροχαία ατυχήματα και άλλα παρόμοια προβλήματα είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συμβούν. Από την άλλη πλευρά, ο κόσμος των αγώνων συνεχίζει να είναι πολύ πιο απρόβλεπτος.
"Στους αγώνες, είναι πάντα δυνατό να προκύψουν μη αναμενόμενες ατυχίες. Η ιδέα του να προτάσσεται αυτό ως μέσο για την αναγνώριση κινδύνων και την εύρεση δρόμων για μετάβαση σε ασφαλέστερο περιβάλλον είναι μοναδική και, καθώς ο πρόσθετος παράγοντας της ψυχαγωγίας είναι συνυφασμένος με τους αγώνες, ένιωθα ότι υπήρχε μια αίσθηση της πραγματικότητας όταν προσπαθούσα να φανταστώ τι νόημα θα έχουν οι αγώνες σε 100 χρόνια από σήμερα", εξηγεί ο Nakamura.