Δεν θα παίξει άλλο με τους κινητήρες της Triumph η KTM και θα αποσυρθεί από κατασκευαστής πλαισίου για την Moto2 από την επόμενη σεζόν. Αυτή η απόφαση, αν και δεν ήταν ξεκάθαρο πως θα έρθει, αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα έως τώρα, με τις δυσκολίες προσαρμογής που υπήρχαν έπειτα από την αλλαγή κινητήρα. Προφανώς και δεν φταίει ο κινητήρας για το γεγονός πως η KTM δυσκολευόταν να έχει το κατάλληλο πλαίσιο. Ούτε και η KTM φταίει που δεν τα κατάφερε. Τέτοια προβλήματα υπάρχουν όταν προσπαθείς να κάνεις πολλά πράγματα ταυτόχρονα, κι έτσι η απόφαση να φύγει από την Moto2 είναι προς την σωστή κατεύθυνση.
Παράλληλα ανανέωσε για άλλη μία πενταετία την συμμετοχή της στο MotoGP, που έληγε το 2021, ενώ θα επενδύσει περισσότερο στην Moto3 βάζοντας στον αγώνα και την Husqvarna. Αυτό δεν σημαίνει πως κάνει το ίδιο λάθος, κάνοντας περισσότερα από εκείνο που θα έπρεπε. Το αντίθετο, επενδύει σε αυτό που πάντα ήθελε, τους νέους αναβάτες. Ενισχύοντας την παρουσία της στην Moto3 η KTM δείχνει να θέλει να κάνει ορισμένα πράγματα πάρα πολύ καλά, αντί για όλα και μέτρια, την ίδια ώρα που και η παρουσία της στην κορυφαία κατηγορία είναι θετική. Κι ας μην προσαρμόζεται ο Zarco και ας έχουν υπάρξει γκρίνιες και παράπονα εκατέρωθεν. Αυτό συνέβαινε όταν προσπαθούσαν να κάνουν πολλά πράγματα ταυτόχρονα και με στόχους ιδιαίτερα φιλόδοξους. Φαίνεται όμως να μπαίνουν σε μία νέα πορεία, και η απόσυρση από την Moto2 είναι μία αρχή σωστού επαναπροσδιορισμού. Αναμενόμενο επίσης πως οι εξαγγελίες αυτές θα γινόντουσαν στο σπίτι τους, με όλη την σημασία που έχει αυτό.
Η ανανεωμένη πίστα μπορεί να είναι στο σπίτι της KTM, σηματοδοτεί όμως την νέμεση του Marquez, την πίστα που η Κυριακή δεν του βγαίνει παρόλο που παίρνει την πρώτη θέση της εκκίνησης, την πίστα που ο Dovizioso παίζει με τα νεύρα του και κερδίζει. Αυτό το είπε ο ίδιος ο Marquez εχθές, τόνισε πως ο Dovizioso έχει στρατηγική να παίξει με το μυαλό του, ουσιαστικά αναγνωρίζοντας ένα από τα ελαττώματά του, πως είναι υπερβολικά παρορμητικός. Βέβαια σε αυτή την παρόρμηση οφείλεται το απίστευτο πράγμα που έκανε στην Τσεχία την προηγούμενη εβδομάδα, παίρνοντας την pole position όταν έβαλε slick στην βροχή. Μία παρόρμηση που την υποστηρίζει με απίστευτή προσήλωση και συγκέντρωση, μιας και slick στην προηγούμενη πίστα είχαν βάλει κι άλλοι, όμως εκείνος ήταν τελικά που τα κατάφερε.
Όλο αυτό έχει ένα σημείο που μέχρι τώρα δεν έχει πετύχει όπως θα έπρεπε, κι αυτό το κομβικό σημείο είναι η Αυστρία. Φέτος βέβαια την pole position δεν την πήρε απλά, την έκανε σημαία και την σήκωσε πολλά μέτρα από το έδαφος εξαιτίας της διαφοράς ρυθμού που είχε με όλους τους υπόλοιπους. Φέτος επίσης ο ισχυρότατος ανταγωνισμός που υπάρχει στην αρχή κάθε σεζόν, τώρα έχει καταλαγιάσει απέναντι στον Marquez και απλά συντηρείται στις υπόλοιπες θέσεις. Ο Crutchlow δεν μπορεί να εξηγήσει τι είναι αυτό που κάνει ο Marquez στην μοτοσυκλέτα που κι εκείνος οδηγεί, δεν μπορεί να τον φτάσει και δεν πιστεύει πως και κάποιος άλλος είναι σε αυτή την θέση. Μένει να δούμε αν η Αυστρία θα συνεχίσει να είναι γκρίζα περιοχή για τον «93» ή αν θα σπάσει αυτό το σερί, το μόνο αρνητικό σερί που έχει μείνει για τον Ισπανό και την Honda...
Αποτελέσματα Κατάταξης:
ΘΕΣΗ | ΑΝΑΒΑΤΗΣ | ΜΟΤΟ | ΧΡΟΝΟΣ | Διαφ. 1ου | Προηγ. |
1 | Marc MARQUEZ | Honda | 1'23.027 | ||
2 | Fabio QUARTARARO | Yamaha | 1'23.461 | 0.434 | 0.434 |
3 | Andrea DOVIZIOSO | Ducati | 1'23.515 | 0.488 | 0.054 |
4 | Maverick VIÑALES | Yamaha | 1'23.523 | 0.496 | 0.008 |
5 | Francesco BAGNAIA | Ducati | 1'23.652 | 0.625 | 0.129 |
6 | Takaaki NAKAGAMI | Honda | 1'23.669 | 0.642 | 0.017 |
7 | Alex RINS | Suzuki | 1'23.681 | 0.654 | 0.012 |
8 | Jack MILLER | Ducati | 1'23.688 | 0.661 | 0.007 |
9 | Cal CRUTCHLOW | Honda | 1'23.754 | 0.727 | 0.066 |
10 | Valentino ROSSI | Yamaha | 1'23.817 | 0.790 | 0.063 |
11 | Pol ESPARGARO | KTM | 1'23.866 | 0.839 | 0.049 |
12 | Danilo PETRUCCI | Ducati | 1'23.964 | 0.937 | 0.098 |
Q1 Results: | |||||
Q2 | Cal CRUTCHLOW | Honda | 1'23.829 | ||
Q2 | Francesco BAGNAIA | Ducati | 1'23.928 | 0.099 | 0.099 |
13 | Miguel OLIVEIRA | KTM | 1'24.130 | 0.301 | 0.202 |
14 | Franco MORBIDELLI | Yamaha | 1'24.270 | 0.441 | 0.140 |
15 | Tito RABAT | Ducati | 1'24.389 | 0.560 | 0.119 |
16 | Johann ZARCO | KTM | 1'24.392 | 0.563 | 0.003 |
17 | Karel ABRAHAM | Ducati | 1'24.423 | 0.594 | 0.031 |
18 | Andrea IANNONE | Aprilia | 1'24.526 | 0.697 | 0.103 |
19 | Aleix ESPARGARO | Aprilia | 1'24.749 | 0.920 | 0.223 |
20 | Hafizh SYAHRIN | KTM | 1'24.759 | 0.930 | 0.010 |
21 | Stefan BRADL | Honda | 1'25.020 | 1.191 | 0.261 |