Καλύτερο χρόνο στην FP2 για τον Maverick Viñales, και 2ο καλύτερο στην FP1 σε μία πίστα που αποτελεί την προσωπική του νέμεση… Πέρσι ο Vinales, στον πρώτο του χρόνο με την Yamaha είχε εξαιρετικά εντυπωσιακή εκκίνηση για την σεζόν, που τον καθιστούσε από την πρώτη στιγμή βασικό διεκδικητή του πρωταθλήματος. Μέχρι το Assen άπαντες έκαναν λόγο για την καλύτερη κίνηση της Yamaha, αλλά έπειτα ακολούθησε η πτώση στο θρυλικό εσάκι με τον Dovizioso να καταφέρνει να αποφεύγει το κράνος του Ισπανού στο ελάχιστο.
Από εκείνη την στιγμή ο Viñales σταδιακά θα έφευγε από την διεκδίκηση του τίτλου. Φυσικά οι αιτίες είναι πολλές με πρώτη την ηλεκτρονική διαχείριση της YZR-M1 κι έπειτα της απόδοσής της, όμως δεν παύει για τον Viñales να αποτελεί το Assen την αρχή των προβλημάτων στην πρώτη του σεζόν με την Yamaha. Σήμερα όμως υπάρχει μία ένδειξη πως ο κύκλος αυτός μπορεί να κλείσει, καθώς ο Ισπανός οδηγούσε εξαιρετικά με τον Rossi να μην απέχει ιδιαίτερα από τον ρυθμό του.
Βέβαια παίζει ρόλο που στην FP2 ο Marquez πραγματοποιούσε μία κλασσική δοκιμή αντοχής ελαστικών, έχοντας κρατήσει την σκληρή γόμα χωρίς να την αλλάξει για την τελική έξοδο. Είναι μία τακτική που ακολουθούν πολλοί αναβάτες ενώ ειδικότερα η FP2 για τον Marquez είναι πεδίο δοκιμών. Άλλωστε ο Ισπανός αυτό θέλει, να βρει το απόλυτο όριο πριν τον αγώνα της Κυριακής…
Ξεκινώντας από την FP1, οι Yamaha είχαν το πρώτο λόγο, με τον Petrucci και Dovizioso, τους συμπαίκτες από την επόμενη σεζόν, να ακολουθούν σε ρυθμό. Μέχρι φυσικά που ήρθε ο Marquez κατεβάζοντας χρόνο και μπαίνοντας μπροστά από τις Yamaha.
Ο Miller ο άνθρωπος που κυριάρχησε το ΄16 την πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια που ο αγώνας έγινε ξανά Κυριακή καθώς κρατούσε την ιδιαιτερότητα να εξελίσσεται το Σάββατο, -εδώ το γιατί – ταυτίστηκε απόλυτα με τον Rossi σε χρόνους και εντυπωσίασε. Η νίκη το ’16 ήταν στο βρεγμένο και ο Miller είναι εξαιρετικός στην βροχή, ωστόσο στην FP1 ειδικά ήταν εντυπωσιακός. Το ίδιο και το Iannone που έχει περισσότερο γκάζι από την Suzuki με νέο κινητήρα. Εντυπωσιακό επίσης που ο MORBIDELLI βρέθηκε μπροστά από τον Crutchlow.
Στην FP2 ο Marquez δεν υπερασπίστηκε τον χρόνο που έκανε στην αρχή, και ο Viñales βρήκε πρόσφορο έδαφος, την στιγμή που η έβδομη στροφή και το εσάκι για τις Honda και KTM ήταν ζόρικα. Οι KTM είχαν πτώσεις και ο Marquez είχε στην 7η ένα σώσιμο, καλό αλλά όχι εντυπωσιακό, με τον Pedrosa να πατά εκτός στο εσάκι. Ο Petrucci βρήκε τον καλό εαυτό που είχε αφήσει στο δεύτερο κομμάτι της FP1 πιάνοντας τον τρίτο χρόνο με τον Iannone να έχει ευχαριστηθεί ιδιαίτερα την Suzuki, όπως είπε ο ίδιος αργότερα! Μικρή απόσταση για τον Rossi στην 4η θέση και εμπρός από την Honda του Crutchlow!
Θυμηθείτε: Μεγάλος Διαγωνισμός MOTO & MOTUL: Ταξίδι στο MotoGP του Assen 2018!
Οι ομάδες προχώρησαν σε έντονες δοκιμές κι αρκετά συμπεράσματα στον «μίνι»-καύσωνα της Παρασκευής, την στιγμή που το MOTO βρίσκεται στο καλύτερο σημείο, παρέα με την MOTUL και τον τυχερό μας αναγνώστη, που θα ζήσει αυτό το Σαββατοκύριακο την καλύτερη αγωνιστική εμπειρία!
Ο Viñales δήλωσε αμέσως μετά πως η ομάδα δούλεψε πολύ για να βελτιώσει μικρές λεπτομέρειες και όπου έπασχαν στο Montmeló, κυριώς στην εκκίνηση και τους πρώτους γύρους. Είναι πιο ανταγωνιστικοί στο τέλος του αγώνα, και πλέον πρέπει να βελτιωθούν αρκετά στο πρώτο κομμάτι, αυτό ο Viñales, αλλά και ο Rossi, θεωρούν πως το έχουν καταφέρει. Ο Ισπανός μάλιστα δήλωσε πως του αρέσει το Assen παρόλο που πέρσι είχε την περίφημη πτώση, και θα συνεχίσουν μέχρι τον αγώνα να βελτιώνουν τις μικρές αυτές λεπτομέρειες που θα κάνουν την διαφορά. Ο Rossi προσθέτει πως το ίδιο συμβαίνει και με πολλούς ακόμη αναβάτες με τις ομάδες να είναι πολύ κοντά σε χρόνους, που σημαίνει πως οι δοκιμές του Σαββάτου θα παίξουν ακόμα μεγαλύτερο ρόλο!
Αποτελέσματα FP1
Θέση | Αναβάτης | ΜΟΤΟ | Χρόνος | Διαφ. με 1ο | Διαφ. με προηγ. |
1 | Marc MARQUEZ | Honda | 1'34.227 | ||
2 | Maverick VIÑALES | Yamaha | 1'34.404 | 0.177 | 0.177 |
3 | Valentino ROSSI | Yamaha | 1'34.513 | 0.286 | 0.109 |
4 | Jack MILLER | Ducati | 1'34.548 | 0.321 | 0.035 |
5 | Andrea DOVIZIOSO | Ducati | 1'34.637 | 0.410 | 0.089 |
6 | Andrea IANNONE | Suzuki | 1'34.684 | 0.457 | 0.047 |
7 | Jorge LORENZO | Ducati | 1'34.811 | 0.584 | 0.127 |
8 | Franco MORBIDELLI | Honda | 1'34.820 | 0.593 | 0.009 |
9 | Cal CRUTCHLOW | Honda | 1'34.898 | 0.671 | 0.078 |
10 | Danilo PETRUCCI | Ducati | 1'35.037 | 0.810 | 0.139 |
11 | Alvaro BAUTISTA | Ducati | 1'35.096 | 0.869 | 0.059 |
12 | Tito RABAT | Ducati | 1'35.102 | 0.875 | 0.006 |
13 | Johann ZARCO | Yamaha | 1'35.146 | 0.919 | 0.044 |
14 | Dani PEDROSA | Honda | 1'35.182 | 0.955 | 0.036 |
15 | Alex RINS | Suzuki | 1'35.245 | 1.018 | 0.063 |
16 | Bradley SMITH | KTM | 1'35.271 | 1.044 | 0.026 |
17 | Aleix ESPARGARO | Aprilia | 1'35.289 | 1.062 | 0.018 |
18 | Pol ESPARGARO | KTM | 1'35.376 | 1.149 | 0.087 |
19 | Karel ABRAHAM | Ducati | 1'35.669 | 1.442 | 0.293 |
20 | Hafizh SYAHRIN | Yamaha | 1'35.838 | 1.611 | 0.169 |
21 | Scott REDDING | Aprilia | 1'35.935 | 1.708 | 0.097 |
22 | Takaaki NAKAGAMI | Honda | 1'35.955 | 1.728 | 0.020 |
23 | Thomas LUTHI | Honda | 1'36.471 | 2.244 | 0.516 |
24 | Xavier SIMEON | Ducati | 1'36.955 | 2.728 | 0.484 |
Αποτελέσματα FP2
Θέση | Αναβάτης | ΜΟΤΟ | Χρόνος | Διαφ. με 1ο | Διαφ. με προηγ. |
1 | Maverick VIÑALES | Yamaha | 1'33.378 | ||
2 | Andrea IANNONE | Suzuki | 1'33.499 | 0.121 | 0.121 |
3 | Danilo PETRUCCI | Ducati | 1'33.764 | 0.386 | 0.265 |
4 | Valentino ROSSI | Yamaha | 1'33.779 | 0.401 | 0.015 |
5 | Cal CRUTCHLOW | Honda | 1'33.812 | 0.434 | 0.033 |
6 | Andrea DOVIZIOSO | Ducati | 1'33.859 | 0.481 | 0.047 |
7 | Jorge LORENZO | Ducati | 1'33.870 | 0.492 | 0.011 |
8 | Marc MARQUEZ | Honda | 1'34.041 | 0.663 | 0.171 |
9 | Alex RINS | Suzuki | 1'34.047 | 0.669 | 0.006 |
10 | Johann ZARCO | Yamaha | 1'34.133 | 0.755 | 0.086 |
11 | Dani PEDROSA | Honda | 1'34.167 | 0.789 | 0.034 |
12 | Hafizh SYAHRIN | Yamaha | 1'34.246 | 0.868 | 0.079 |
13 | Aleix ESPARGARO | Aprilia | 1'34.318 | 0.940 | 0.072 |
14 | Alvaro BAUTISTA | Ducati | 1'34.484 | 1.106 | 0.166 |
15 | Karel ABRAHAM | Ducati | 1'34.522 | 1.144 | 0.038 |
16 | Jack MILLER | Ducati | 1'34.535 | 1.157 | 0.013 |
17 | Tito RABAT | Ducati | 1'34.576 | 1.198 | 0.041 |
18 | Bradley SMITH | KTM | 1'34.700 | 1.322 | 0.124 |
19 | Pol ESPARGARO | KTM | 1'34.822 | 1.444 | 0.122 |
20 | Takaaki NAKAGAMI | Honda | 1'34.855 | 1.477 | 0.033 |
21 | Scott REDDING | Aprilia | 1'34.970 | 1.592 | 0.115 |
22 | Franco MORBIDELLI | Honda | 1'35.287 | 1.909 | 0.317 |
23 | Thomas LUTHI | Honda | 1'36.129 | 2.751 | 0.842 |
24 | Xavier SIMEON | Ducati | 1'36.157 | 2.779 | 0.028 |