Ένας αγώνας όπου επικράτησε η κίνηση στρατηγικής για διατήρηση των ελαστικών σε αναμονή μίας τελικής μάχης, μπορεί να στέρησε το θέαμα από πλευράς μαχών, ωστόσο η οδήγηση ήταν σε δυνατό ρυθμό με το τέλος παλεύουν με το ενδεχόμενο της πτώσης.
Ο Bastianini είπε πως θα μπορούσε να κάνει την κίνηση από την αρχή να ηγηθεί τον αγώνα αλλά λάθος κινήσεις δεν τον άφησαν να τοποθετηθεί σωστά για να κυνηγήσει την πρώτη θέση. Για άλλη μία φορά όμως, όπως και εχθές στον αγώνα Sprint, όπου τελικά τιμωρήθηκε ο Morbidelli, η εκκίνηση είχε πτώσεις, αυτή τη φορά ο Fernandez γλίστρησε και έριξε τον ομόσταυλό του Oliveira όπου και εκείνος βρισκόταν σε λάθος γραμμή, μία αποκαρδιωτική εικόνα για την Trackhouse και συνάμα σπάνια.
Ο Bagnaia πήρε την πρώτη θέση και γρήγορα έκανε μία διαφορά σχεδόν μισού δευτερολέπτου από τον Martin με τον Aleix Espargaro πίσω του και ακόμη πιο πίσω, περίπου ενάμιση δευτερόλεπτο από την πρώτη εργοστασιακή, βρισκόταν ο Bastianini με τους δύο Marquez πίσω του.
Δεν φαινόταν εκείνη την στιγμή αλλά θα βλέπαμε την πιο ωραία μάχη του αγώνα ανάμεσα στον Di Giannantonio, τον Acosta και τον Alex Marquez. Τονωμένος από την πρόσφατη αποκάλυψη της Ducati πως θα έχει του χρόνου εργοστασιακή Ducati, πριν ακόμη η VR46 ανακοινώσει αναβάτες, η εικόνα του Di Giannantonio να παλεύει με τον Alex Marquez, ιδιαίτερα στα χρώματα που φορούσε, ήταν μία αστεία συγκυρία. Η μάχη με τον νεότερο Marquez ήταν πιο έντονη συγκριτικά με τον Acosta που εύκολα υποχώρησε όταν άνοιξε γραμμή.
Αντίστοιχα στην επίθεση του Bastianini δεν αντιστάθηκαν πολύ οι πρώτοι, ούτε ο Bagnaia έδειξε πως θέλει να παλέψει για την διαφορά στους πόντους του πρωταθλήματος, ενώ ο Martin που άνοιξε γραμμή γλιστρώντας πήρε την ίδια απόφαση με τον Bagnaia. Όπως είπε ο Bagnaia αμέσως μετά τον αγώνα, η χθεσινή πτώση έκανε την διαφορά και δεν θέλησε να πάρει το παραμικρό ρίσκο για τώρα. Αντίστοιχα και ο Martin αναγνώρισε την ανωτερότητα του Bastianini σήμερα και έτσι δεν χρειάστηκε να παλέψει για να κρατήσει την πρώτη θέση στην οποία από εχθές είχε βάλει στο στόχαστρο να επαναλάβει.
Θέση |
βαθμοί |
Αναβάτης |
Ομάδα |
Χρόνος /διαφ. |
1 |
25 |
Ducati Lenovo Team |
39:51.879 |
|
2 |
20 |
Prima Pramac Racing |
+1.931 |
|
3 |
16 |
Ducati Lenovo Team |
+5.866 |
|
4 |
13 |
|
Gresini Racing MotoGP |
+6.906 |
5 |
11 |
|
Pertamina Enduro VR46 Racing Team |
+7.736 |
6 |
10 |
Aprilia Racing |
+9.514 |
|
7 |
9 |
Gresini Racing MotoGP |
+9.741 |
|
8 |
8 |
Pertamina Enduro VR46 Racing Team |
+14.016 |
|
9 |
7 |
Red Bull GASGAS Tech3 |
+16.386 |
|
10 |
6 |
Prima Pramac Racing |
+23.609 |
|
11 |
5 |
Monster Energy Yamaha MotoGP Team |
+24.202 |
|
12 |
4 |
Red Bull KTM Factory Racing |
+25.767 |
|
13 |
3 |
Aprilia Racing |
+26.751 |
|
14 |
2 |
CASTROL Honda LCR |
+26.953 |
|
15 |
1 |
Repsol Honda Team |
+31.507 |
|
16 |
IDEMITSU Honda LCR |
+37.278 |
||
17 |
Red Bull GASGAS Tech3 |
+37.605 |
||
18 |
Monster Energy Yamaha MotoGP Team |
+59.137 |
||
Εγκατέλειψε |
||||
36J. Mir |
Repsol Honda Team |
11 laps |
||
Χωρίς πρώτο γύρο |
||||
Red Bull KTM Factory Racing |
||||
|
|
25 Fernandez |
Trackhouse Racing |
|