Miller και Pramac Ducati;

Σε εξέλιξη οι διαπραγματεύσεις
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

5/7/2017

Οι πρόσφατες φήμες που κυκλοφορούν στο παρασκήνιο των MotoGP και αφορούν το 2018, κάνουν λόγο για την μεταπήδηση του Jack Miller στην ομάδα της Pramac Ducati για μια θέση πάνω στο Desmosedici GP, ως team mate του Danilo Petrucci.

Ο Αυστραλός αυτή τη στιγμή ανήκει στο δυναμικό της Marc VDS, ενώ έχει συμβόλαιο απευθείας με το HRC το οποίο λήγει στο τέλος της χρονιάς. Όπως φαίνεται το συμβόλαιο με το HRC δεν θα ανανεωθεί, αλλά πιέζουν τον Miller να παραμείνει στην ομάδα υπογράφοντας συμβόλαιο με την Marc VDS. Από την ομάδα αναφέρουν πως οι συζητήσεις με τον Miller συνεχίζονται, την ίδια ώρα που οι Aprilia και Suzuki εμφανίζονται ως πιθανές εναλλακτικές για τον νικητή του αγώνα στο Assen.

Ξαφνικά όμως προέκυψε ως φαβορί η ομάδα της Pramac. Όπως δήλωσε ένας εκπρόσωπος της Ducati, οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε εξέλιξη μεταξύ του Jack Miller και της Pramac, αλλά υπάρχουν κι άλλες ομάδες που ενδιαφέρονται γι' αυτόν.

Πάντως, την τελευταία φορά που ένας Αυστραλός υπέγραψε με την Ducati, τα πράγματα πήγαν πολύ καλά…

Αν υπάρξει αίσιο τέλος στις διαπραγματεύσεις, ο Miller, ο οποίος θα τρέξει και στον εξάωρο αγώνα αντοχής στην Suzuka, θα πάρει τη θέση του Scott Redding από την καινούργια χρονιά. Με τη σειρά του ο Βρετανός, ο οποίος έχει συμφωνία απευθείας με την Ducati, μπορεί να μεταπηδήσει σε κάποια άλλη δορυφορική ομάδα του εργοστασίου, όπως η Aspar ή η Avintia. Υπάρχει επίσης η περίπτωση ο Redding να επιστρέψει στην Marc VDS –σε μια μορφή… ανταλλαγής- για τρίτη φορά στην καριέρα του, για να οδηγήσει ένα από τα RCV της επόμενης χρονιάς, μαζί με τον Franco Morbidelli που έχει εξασφαλίσει ήδη την άνοδό του από την Moto2 στα MotoGP με την συγκεκριμένη ομάδα.

Ετικέτες

MotoGP - Ανανέωσε με το Le Mans για πέντε ακόμη χρόνια

To Le Mans Bugatti Grand Prix race circuit στο πρόγραμμα έως το 2031
Moto|GP - Le Mans 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/4/2025

Μια ακόμη σημαντική επέκταση συνεργασίας ανακοίνωσε η Dorna για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με τον γαλλικό γύρο να παραμένει στο Le Mans έως το 2031.

Η ιστορική πίστα που βρίσκεται πέντε χιλιόμετρα μακριά από την ομώνυμη πόλη και 200 περίπου χιλιόμετρα από το Παρίσι φιλοξενεί αγώνες Grand Prix από τα τέλη της 10ετίας του '60, ενώ βγήκε από το καλεντάρι έπειτα από το σοβαρό ατύχημα που είχε εκεί ο Alberto Puig το 1995. 

Moto|GP - Le Mans 2025

Το Le Mans, που μπορεί να φιλοξενήσει έως και 100.000 θεατές, επέστρεψε το 2000 αφότου ολοκληρώθηκαν όλες οι εργασίες που ήταν απαραίτητες για την ασφάλεια των αγωνιζόμενων και τα τελευταία χρόνια πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο αναφορικά με τα πλήθη που προσελκύει χάρη και στο promotion που κάνουν οι διοργανωτές και η Dorna. 

Μάλιστα, το 2023 είχαμε ιστορικό ρερόρ προσέλευσης με τον αγώνα να το ξεπερνά ξανά το 2024 και αυτό έκανε την επιλογή της Dorna για ανανέωση της συνεργασία μονόδρομο.

Το υπάρχον συμβόλαιο της πίστας με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας έληγε την ερχόμενη σεζόν και η επέκταση της συνεργασίας θα το δει να παραμένει στο αγωνιστικό πρόγραμμα τουλάχιστον έως και το 2031.

Moto|GP - Le Mans 2025

Η πίστα που Le Mans που έχει κατασκευαστεί γύρω από το Circuit de la Sarth, όπου πραγματοποιείται ο 24ωρος αγώνας, έχει μήκος 4,19 χλμ. και μέγιστο πλάτος 13 μέτρων, με τη μεγαλύτερη ευθεία της πίστας να φτάνει τα 674 μέτρα. Έχει εννέα δεξιές και πέντε αριστερές στροφές και είναι μια σφιχτή πίστα που απαιτεί από τους αναβάτες να φρενάρουν όσο πιο αργά γίνεται και να επιταχύνουν δυνατά στις εξόδους οπότε η πρόσφυση του πίσω τροχού παίζει τον δικό της μεγάλο ρόλο στην επίτευξη χρόνου.

Ως ο 6ος γύρος του πρωταθλήματος το Michelin Grand Prix de France θα πραγματοποιηθεί φέτος στις 9-11 Μαΐου. Το ρεκόρ γύρου το έχει ο Jorge Martin από πέρσι με 01:29.919.

Ετικέτες