Την προηγούμενη φορά που κάποιος άγγιξε αυτές τις μοίρες κλίσης, γιορτάστηκε με ειδικό σταντ και εκδηλώσεις. Πίσω στο 2013 ο Lorenzo και η Bridgestone θα έστηναν μία φιέστα για τις 64ο μοίρες κλίσης που είχε καταφέρει ο Ισπανός με την Yamaha που αγωνιζόταν τότε. Το πρόβλημα του Marquez είναι πως έχει καταστρέψει το ρεκόρ, η μέγιστη κλίση έχει πλέον μικρότερη σημασία στα MotoGP κι αυτό γιατί ο Marquez έχει σηκωθεί συνεχίζοντας μετά τις 68ο μοίρες… Ήταν ίσως το πιο θεαματικό σώσιμο που έχουμε δει μέχρι τώρα κι αν είχε γίνει μία φορά δεν θα μιλούσε κανείς για καταστροφή του ρεκόρ, το πρόβλημα είναι πως συστηματικά έχει σηκώσει την μοτοσυκλέτα γλιστρώντας στις 66ο μοίρες σε αμέτρητες περιπτώσεις που θα έπρεπε να είναι πτώσεις, οι οποίες και ποτέ δεν ήρθαν.
Όταν λοιπόν καταφέρνει να σημειώσει 65ο μοίρες σε ένα κανονικό γυρολόγιο, τότε ναι, μιλάμε για κάτι εντυπωσιακό, αλλά ταυτόχρονα είναι και ο Marquez. Έχει ήδη πανηγυρίσει μία εντυπωσιακή επάνοδο από τις 68ο μοίρες, και μία «κανονική» μέγιστη κλίση στις 65ο φαίνεται στην περίπτωσή του ως κάτι λιγότερο από αυτό που πραγματικά είναι: Μία απίστευτη κλίση πολύ κοντά στο θεωρητικό μέγιστο των ελαστικών των MotoGP.
Ο Marquez δοκιμάζεται αυτές τις ημέρες από μία ίωση που δεν του επιτρέπει να οδηγήσει στο 100% των δυνατοτήτων του, και οι 65ο κλίσης έγιναν σε έναν από τους λίγους γύρους εχθές κατά τις πρώτες δοκιμές, που μπορούσε να δώσει το μέγιστο των δυνάμεών του.
Οπότε ο Marquez ΔΕΝ σπάει τους κανόνες της Φυσικής με τις 65ο μοίρες, απλά γιατί το έχει κάνει πολλές φορές πιο πριν, τους έχει διαλύσει ήδη…
Yamaha Y/AI και Fabio Quartararo - Όλα για τον τίτλο στο MotoGP 2025 [VIDEO]
Ποιος V4 κινητήρας... Η λύση για το Πρωτάθλημα έρχεται μέσω χρονομηχανής, από το Τόκιο του 2125
Από τον
Κώστα Γκαζή
22/11/2024
Εντάξει, μας πιάσατε, αυτή η μοτοσυκλέτα δεν είναι η M1 του 2025, αλλά το πρωτότυπο μοντέλο Y/AI της Yamaha που εμφανίζεται στη νέα σειρά anime "Tokyo Override" του Netflix, με την ιαπωνική εταιρεία να επιδεικνύει το concept στην ομάδα MotoGP της, με τους Fabio Quartararo και Alex Rins να φωτογραφίζονται καβάλα σε αυτό.
Η είδηση αφορά τη συνεργασία της Yamaha με το Netflix, στην παραγωγή του Tokyo Override (για το οποίο σας είχαμε γράψει ΕΔΩ), ενός πρωτότυπου anime που κυκλοφορεί παγκοσμίως μέσω streaming, από τις 21 Νοεμβρίου 2024.
Το Tokyo Override, σκηνοθεσίας των FUKUDA, Yusuke και Veerapatra Jinanavin, διαδραματίζεται στο Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον, όπου η AI έχει ενσωματωθεί στην καθημερινή ζωή και όλες οι πτυχές της αστικής ζωής είναι αυτοματοποιημένες. Σε αυτό το γεμάτο δράση με μοτοσυκλέτες anime επιστημονικής φαντασίας, υπαρκτές και πρωτότυπης σχεδίασης μοτοσυκλέτες πρωταγωνιστούν στους δρόμους του Τόκιο.
Το Δημιουργικό Κέντρο της Yamaha Motor έδωσε την πλήρη συνεργασία του στην παραγωγή της σειράς, παρέχοντας δεδομένα 3D και υποστήριξη για τη χρήση ήχων των YZF-R1 και VMAX της Yamaha, καθώς και τη συνεργασία με το World Building για την ιστορία και τη σχεδίαση της πρωτότυπης αγωνιστικής μοτοσυκλέτας concept Y/AI που κυκλοφορεί 100 χρόνια από τώρα, στο μέλλον.
Ένα από τα κυριότερα σημεία του Tokyo Override είναι οι σκηνές δράσης, όπου η ηρωίδα Amarin τρέχει σε αγώνες στο φουτουριστικό Τόκιο, επάνω στη σέλα της Y/AI, με τη Yamaha να συνεργάζεται και να επιβλέπει διάφορα μέρη της διαδικασίας παραγωγής. Για παράδειγμα, οι χαρακτήρες διασχίζουν τους δρόμους της πόλης του μέλλοντος σε θρυλικές κλασικές μοτοσυκλέτες, όπως οι Yamaha YZF-R1 και VMAX. Πέρα από την παροχή των δεδομένων τρισδιάστατης σχεδίασης και ηχογραφήσεων του ήχου των πραγματικών μοντέλων, οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές της Iwata συμμετείχαν επίσης ενεργά στη διαδικασία παραγωγής της σειράς, δημιουρτώντας τη σκηνή των αγώνων μοτοσυκλέτας 100 χρόνια στο μέλλον και σχεδιάζοντας τη μοτοσυκλέτα που αγωνίζεται.
Μετά τον σχεδιασμό της φουτουριστικής μοτοσυκλέτας στον υπολογιστή, η Yamaha δημιούργησε ένα κανονικού μεγέθους πρωτότυπο μοντέλο της Y/AI, το οποίο θα εκτεθεί στην ερχόμενη Motor Expo 2024 στην Ταϊλάνδη (29 Νοεμβρίου - 10 Δεκεμβρίου).
"Αυτό που ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν η διαδικασία δημιουργίας σεναρίου, η λεγόμενη World Building που ακολουθήσαμε με την ομάδα παραγωγής", αναφέρει ο Satoshi Nakamura από το Τμήμα Σχεδιασμού και Προγραμματισμού. "Δαπανήσαμε πολύ χρόνο σε πολυάριθμες συζητήσεις για το πώς θα ήταν ο κόσμος του Τόκιο 100 χρόνια στο μέλλον και συγκεντρώσαμε τα αποτελέσματα σε μια 'βίβλο' την οποία θα ακολουθούσαμε κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Τα γεγονότα και τα οχήματα που βλέπετε στη σειρά, αλλά και το ίδιο το σενάριο είναι όλα βασισμένα σε αυτήν την 400 σελίδων βίβλο."
Στην κοινωνία που κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από AI, όπως απεικονίζεται στο Tokyo Override, τροχαία ατυχήματα και άλλα παρόμοια προβλήματα είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συμβούν. Από την άλλη πλευρά, ο κόσμος των αγώνων συνεχίζει να είναι πολύ πιο απρόβλεπτος.
"Στους αγώνες, είναι πάντα δυνατό να προκύψουν μη αναμενόμενες ατυχίες. Η ιδέα του να προτάσσεται αυτό ως μέσο για την αναγνώριση κινδύνων και την εύρεση δρόμων για μετάβαση σε ασφαλέστερο περιβάλλον είναι μοναδική και, καθώς ο πρόσθετος παράγοντας της ψυχαγωγίας είναι συνυφασμένος με τους αγώνες, ένιωθα ότι υπήρχε μια αίσθηση της πραγματικότητας όταν προσπαθούσα να φανταστώ τι νόημα θα έχουν οι αγώνες σε 100 χρόνια από σήμερα", εξηγεί ο Nakamura.