Τραυματισμός μοτοσυκλετιστή από λακκούβα στη Σαλαμίνα: Αναζητώντας τους “υπεύθυνους” [VIDEO]

Ζώντας σε ένα κράτος με νόμους που δεν εφαρμόζονται ποτέ
1
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

5/1/2024

Άλλο ένα “ατύχημα” με δίκυκλο έγινε εχθές το βράδυ στη Σαλαμίνα με αιτία το παράνομο οδόστρωμα, που εντελώς από τύχη είχε σαν αποτέλεσμα υλικές ζημιές και τον ελαφρύ τραυματισμό του αναβάτη. Προφανώς δεν πρόκειται για μια σπάνια είδηση, καθώς αποτελεί καθημερινότητα σε αυτή την χώρα, όμως η στιγμή του ατυχήματος καταγράφηκε από κάμερα και πήρε μια επιπλέον δημοσιότητα στα τηλεοπτικά κανάλια.

Τα τροχαία ατυχήματα που προκαλούνται από την κακή κατασκευή, κακή σήμανση και κακή συντήρηση των δρόμων θα συνεχίσουν να αποτελούν μια από τις μεγαλύτερες αιτίες θανάτων και τραυματισμών στη χώρα μας, διότι όλοι οι κρατικοί και μη κρατικοί μηχανισμοί ελέγχου θα προσπαθούν με κάθε τρόπο να μην εφαρμόζονται οι νόμοι.

Τόσο τα ανακριτικά τμήματα της τροχαίας, όσο και τα δικαστήρια, αντιμετωπίζουν ως “νόμιμη” την κατάσταση των ελληνικών δρόμων, αδιαφορώντας πλήρως για σήματα και φανάρια που είναι κρυμμένα πίσω από δέντρα και ταμπέλες, για ανεπαρκή φωτισμό, για κατασκευές και τοπικές επιδιορθώσεις οδοστρωμάτων εκτός προδιαγραφών και… λογικής, για τρεχούμενα νερά στους δρόμους από αποχετεύσεις σπιτιών/καταστημάτων και φυσικά για τις ζημιές που έχουν υποστεί οι δρόμοι λόγω κακής κατασκευής και χρήσης.

Δείτε το VIDEO με τον άτυχο μοτοσυκλετιστή που ευτυχώς φορούσε όλο τον προστατευτικό εξοπλισμό. Και το "ευτυχώς" περιγράφει την ελληνική πραγματικότητα που συνεχίζουμε ακόμη και σήμερα να θεωρούμε ευτήχημα να φορά έστω και κράνος, εκείνος που οδηγεί:

Οι νόμοι και οι προδιαγραφές υπάρχουν και μάλιστα είναι τέλειοι, καλύπτοντας κάθε περίπτωση ξεχωριστά. Δεν υπάρχει κανένα κενό νόμου. Αυτό που λείπει είναι η θέληση για την εφαρμογή τους από την τροχαία και τα ελληνικά δικαστήρια. Κανείς κατασκευαστής, κανείς δήμαρχος, κανείς περιφερειάρχης και φυσικά κανένα μέλος των υπηρεσιών των διαφόρων Υπουργείων Υποδομών δεν έχουν βρεθεί ούτε για μια μέρα πίσω από τα κάγκελα για τους χιλιάδες θανάτους που έχουν προκαλέσει οι ίδιοι με την ανικανότητα, την αδιαφορία ή ακόμα και το προσωπικό όφελός τους.

Και δεν είναι μόνο οι ποινικές ευθύνες που ο λεγόμενος “κρατικός μηχανισμός” δείχνει προκλητική αδιαφορία, αφήνοντας ατιμώρητες τις παρανομίες που προκαλούν θανάτους. Ακόμα και οι περιπτώσεις των αστικών ευθυνών, όπως αυτή εδώ η περίπτωση, όπου ο άτυχος μοτοσυκλετιστής θα πάει να ζητήσει αποζημίωση, γίνονται δικαστικά σίριαλ πολλών ετών, με πολύ βαρύ οικονομικό κόστος για τα θύματα, που τις περισσότερες φορές ξεπερνά κατά πολύ την οικονομική αποζημίωση που θα εκδικαστεί υπέρ τους!    

EICMA 2024: Aprilia Tuareg 660 Rally - Το ψηλόφτερο

Πρώτες φωτογραφίες από το στήσιμο του περίπτερου του Noale στο Μιλάνο
Aprilia Tuareg 660 Rally
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

4/11/2024

Φαίνεται πως το 2025 θα είναι η χρονιά των ράλι εκδόσεων, αν και οι περισσότερες εξ αυτών δείχνουν να διαφέρουν ελάχιστα από τις μοτοσυκλέτες βάσης, με μερικά μόνο έξτρα αξεσουάρ, μια συνθήκη που δείχνει να επαναλαμβάνεται και στο Aprilia Tuareg 660 Rally.

Με την παρουσίαση του Tuareg 457 να απέχει ακόμα χρονικά, στην EICMA 2024 η Aprilia μας δείχνει μια νέα έκδοση του Tuareg 660, που στο ρεζερβουάρ φέρει τον τίτλο "Rally".

Θα προσπαθήσουμε να μη βγάλουμε βιαστικά συμπεράσματα, αφού ακόμα δεν έχουμε τις πληροφορίες από το εργοστάσιο που θα έχουμε την ώρα της παρουσίασης της μοτοσυκλέτας στην EICMA, όμως με μια πρώτη ματιά η έκδοση Rally δείχνει να διαφέρει από την απλή Tuareg 660 στο ψηλό φτερό (που όμως συνδυάζεται και με χαμηλό), στις χρυσές λεπτομέρειες και ίσως και στα διαφορετικά χρώματα.

Λίγη υπομονή ακόμα και θα έχουμε όλες τις λεπτομέρειες.