Μετά τον εγκέλαδο που προκάλεσε η εμφάνιση της Pan America (όπως διαβάσατε εδώ), σειρά έχουν και οι μετασεισμοί με τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας. Όπως ανέφερε η εταιρεία από το Milwaukee έχει στόχο να βγάλει στη παραγωγή νέες μοτοσυκλέτες διαφορετικών κατηγοριών έως το 2022 και να μπει δυναμικά στην ευρωπαϊκή αγορά. Σκοπεύει να ενισχύσει το ήδη υπάρχον δίκτυο της στην Ευρώπη με τη δημιουργία νεών καταστημάτων, που θα παρέχουν στους αναβάτες τον απαραίτητο εξοπλισμό και αξεσουάρ, προσελκύοντας έτσι μικρότερες ηλικίες.
Όμως η HD δεν σταματάει εκεί, επιταχύνει και σκοπεύει να μπει στην Ασιατική αγορά μέσω της συνεργασίας της με έναν Ασιάτη κατασκευαστή. Ανέφερε πως για τις ανάγκες τις ασιατικής αγοράς, θα δημιουργήσει μια μικρότερη σειρά μοτοσυκλετών μέχρι 500cc με προσιτές τιμές προς το κοινό της, ενώ ο απώτερος σκοπός της είναι μέσω της Ασίας, να εισχωρήσει στην Ινδία που πλέον είναι μια από τις μεγαλύτερες αγορές στον κόσμο.
Εκτός λοιπόν από τη Pan America έχουμε άλλες τρείς νέες μοτοσυκλέτες, τη LiveWire, μια streetfighter και μια custom.
Η LiveWire θα αποτελέσει τη πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της εταιρείας και θα δει το φως της παραγωγής πρώτη το 2019. Όπως ανακοίνωσε η HD, η LiveWire θα αποτελεί τη ναυαρχίδα της σειράς των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών της, ενώ το 2022 θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες που θα είναι πιο προσιτές προς το κοινό της.
Η Streetfighter μοτοσυκλέτα της εταιρείας, ήταν αυτή που προκάλεσε και το δυνατότερο μετασεισμό από τις υπόλοιπες καθώς ο σχεδιασμός που παραπέμπει σε café racer και τραβάει τα βλέμματα με πιο…φιλικό τρόπο σε σύγκριση με την Pan America και τη ριζοπαστική της σχεδίαση. Είναι εφοδιασμένη με έναν κινητήρα 975cc υγρόψυκτο και πιθανότατα με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους όπως υπονοούν τα καπάκια της κεφαλής της και θα βγει στη παραγωγή το 2020 μαζί με την Pan America.
Ενώ μια Custom κλείνει τη σειρά των νέων μοντέλων της εταιρείας που εξοπλίζεται με τον ίδιο κινητήρα της Pan America –τον υγρόψυκτο των 1250cc-, με τη σχεδίαση της να διατηρείται κοντά στα πρότυπα της εταιρείας.
Εξίσου σημαντικό είναι ωστόσο, πως η H-D επενδύει ακόμα περισσότερο στην αγορά των αξεσουάρ, ένα τομέα που μαζί με την Ducati αποτελούν τους δύο κατασκευαστές μοτοσυκλετών που τα έσοδά τους συμπληρώνονται από τον casual ρουχισμό και τα αξεσουάρ αναβάτη. Αντίστοιχα η Triumph έχει επενδύσει δυναμικά τα τελευταία χρόνια και αυτή την λιανική πώληση καθημερινού ρουχισμού. Η H-D βέβαια, είναι μία μάρκα με απήχηση που ξεπερνά τα όρια του μοτοσυκλετισμού, και αυτό είναι κάτι που σκοπεύει να το εξαργυρώσει σε έναν ορίζοντα πενταετίας. Τα καταστήματά της είχαν πάντοτε ένα ιδιαίτερο ύφος και ξεχωριστό χαρακτήρα, ένα σημείο που η H-D έχει επενδύσει με τους αντιπροσώπους της ανά τον κόσμο εδώ και δεκαετίες, την στιγμή που άλλοι κατασκευαστές, ακόμα δεν έχουν θέσει αυστηρά στάνταρ στις αγορές στις οποίες δραστηριοποιούνται.
Έχοντας λοιπόν ήδη μία βάση που την κατατάσσει στις λίγες εταιρίες με αυστηρά στάνταρ κατασκευής καταστημάτων, η H-D ετοιμάζεται για το επόμενο βήμα, που θα την φέρει ξανά μπροστά από την εποχή – σε αυτό τον τομέα: Ενσωματώνοντας τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας, εξομοιωτές, ηλεκτρονικούς καταλόγους, εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα, και φυσικά πλούσια έκθεση προϊόντων στοχεύει ώστε η επικοινωνία με τον πελάτη να είναι μία κανονική εμπειρία και όχι απλά μία διαδικασία.
Με την ολοκλήρωση των αλλαγών αυτών, τα καταστήματα Harley Davidson ανά τον κόσμο πρόκειται να είναι σημείο αναφοράς και να τα επισκέπτεται κανείς για την εμπειρία και την βόλτα, με την H-D να ποντάρει πως κανείς δεν θα φεύγει και με άδεια χέρια. Πέρα από την πώληση των μοτοσυκλετών και την ανανέωση της γκάμας, η επαναπροσέγγιση στον τρόπο λειτουργίας φτάνει μέχρι και την ολοκληρωτική αναθεώρηση της λιανικής πώλησης.
Η νέα εποχή για την Harley Davidson είναι ένα βήμα επιβεβλημένο για την πορεία της μάρκας και την διατήρηση της θέσης της στην παγκόσμια αγορά, και τους ευχόμαστε να πετύχει. Διότι ο αυξημένος ανταγωνισμός και η πληθώρα προτάσεων σε κάθε κατηγορία, ενεργεί πάντα υπέρ του καταναλωτή…