Kawasaki Ninja ZX-10R / RR 2021: Πρώτες φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά!

Εμπνευσμένο από την σειρά Η2
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

4/11/2020

Η Kawasaki επίσημα θα παρουσιάσει το νέο ZX-10R και την RR έκδοσή του στις 23 Νοεμβρίου και με την επικείμενη παρουσίασή του τα νέα μοντέλα ταξιδεύουν ήδη προς τις κεντρικές αποθήκες. Για την Ευρώπη αυτές είναι στην Ολλανδία όπου και περνούν από εκεί όλες τις εγκρίσεις, για την Αυστραλία οι διαδικασίες γίνονται στην Canberra, την πρωτεύουσα της Αυστραλίας. Μιας και οι μοτοσυκλέτες δεν είναι κινητά τηλέφωνα να ταξιδέψουν όλα μαζί το ταξίδι τους, και κάθε νέο μοντέλο απαιτεί εγκρίσεις τύπου, οι διαρροές είναι εύκολο να γίνουν από την στιγμή που οι μοτοσυκλέτες έχουν φύγει από τα εργοστάσια και ταξιδεύουν στις δημόσιες υπηρεσίες. Με τον ίδιο τρόπο που διέρρευσαν οι φωτογραφίες της Ducati Multistrada V4 λίγες ώρες πριν την επίσημη παρουσίασή της, έτσι εμφανίστηκε και το νέο Kawasaki ZX-10R, σε ένα πάρκινγκ περιμένοντας τις διαδικασίες για να εγκριθεί στην Αυστραλία.

Οι φωτογραφίες που συνοδεύουν τις πρώτες τεχνικές πληροφορίες είναι δυστυχώς χαμηλής ανάλυσης, ωστόσο ξεκάθαρα φαίνεται μία σημαντική αλλαγή που ξέρουμε από τώρα πως θα διχάσει τον κόσμο. Η μούρη του είναι πλέον τελείως διαφορετική και απευθείας εμπνευσμένη από την σειρά Η2!

Το ZX-10R χρειαζόταν επειγόντως μία ανανέωση παρόλο που στο MOTUL WSBK δεν έχει αντίπαλο και οι εξαιρετικά δυνατές Ducati Panigale δεν μπορούν να το κρατήσουν πίσω. Εμπορικά όμως, στις πολιτικές του εκδόσεις, έχει διαφορά από τον ανταγωνισμό, μία διαφορά που έπρεπε να καλυφθεί και να τονιστεί και εμφανησιακά. Από τις νέες φωτογραφίες αυτό το τελευταίο είναι το πλέον σίγουρο!

Οι νέες εκδόσεις έχουν την ίδια απόδοση αλλά διαφέρουν στον εξοπλισμό και η μέγιστη ιπποδύναμη έρχεται στα ίδια επίπεδα με τα υπάρχοντα μοντέλα, με την διαφορά πως τώρα υπάρχουν οι προδιαγραφές Euro5. Έχουμε έτσι μία ονομαστική ιπποδύναμη 200 ίππων στις 13.200 στροφές, δηλαδή 300 στροφές χαμηλότερα από το υπάρχον μοντέλο.

Η έκδοση RR

Οι αναρτήσεις φαίνονται ίδιες με Showa BFF (Balance Free Fork) και δαγκάνες Brembo που είναι λογικό μιας και δεν χρειαζόντουσαν πολλά να γίνουν στο τομέα αυτό. Αλλαγές περιμένουμε όμως στα ηλεκτρονικά και θέλουμε να δούμε την έκδοση RR να επιτρέπει τις παρεμβάσεις ώστε να είναι κατάλληλη για αγωνιστική χρήση. Αυτό είναι το μεγαλύτερο θέμα των σημερινών superbike και θα θέλαμε από την Kawasaki να κάνει ένα πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, με μία έκδοση που θα επιτρέπει τις παρεμβάσεις.

Το βάρος που φαίνεται στις λεπτομέρειες που έχουν διαρρεύσει, είναι 194 κιλά, στα πλαίσια δηλαδή των τωρινών μοντέλων και θεωρούμε πως και το πραγματικό νούμερο δεν θα ξεφεύγει. Σε αναμονή λοιπόν, άλλες 20 περίπου μέρες, για την πλήρη αποκάλυψη!

Ετικέτες

Νέα BMW F 900 XR και F 900 R 2025: Πλούσιος εξοπλισμός και μικρή μείωση βάρους

Η σειρά F είναι η πιο πλούσια σε προτάσεις για την BMW
Νέα BMW F 900 XR και F 900 R 2025: Πλούσιος εξοπλισμός και μικρή μείωση βάρους
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/11/2024

Όπως ήταν αναμενόμενο, η BMW ανανέωσε και τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς F, προχωρώντας τώρα στην αποκάλυψή τους, μετά τον απόηχο της EICMA. Ο κινητήρας είναι ο γνωστός που έχουμε δει στο F900GS, στα 895 κυβικά που με προδιαγραφές Euro 5+ αποδίδει 105 ίππους και κατασκευάζεται από την Loncin.

Με στρόφαλο 270 μοιρών έχει έναν δυνατό μπάσο ήχο που ενισχύεται ακόμη περισσότερο αν προσθέσει κανείς το Akrapovič τελικό που αφαιρεί και 1,2 κιλά. Οι μοτοσυκλέτες είναι συνολικά τρία κιλά ελαφρύτερες, κυρίως από τις ελαφρύτερες κατά 1,8 κιλά ζάντες, ενώ άλλα 0,8 έχουν φύγει μόνο από την αλλαγή μπαταρίας με νέα πιο σύγχρονη. Συνολικά το R ζυγίζει 208 κιλά και το XR 216 ενώ δεν έχουν διαφορά στο σασμάν και την τελική μετάδοση.

Νέα BMW F 900 XR και F 900 R 2025: Πλούσιος εξοπλισμός και μικρή μείωση βάρους

Μαζί με τους τροχούς άλλαξε και το ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι που αποκτά πλήρεις ρυθμίσεις τώρα ενώ τα καλάμια είναι διαμέτρου 43mm με διαδρομή 135 στο R και 170 στο XR. Η θέση οδήγησης έχει ανέβει στα 835 και 845 με την sport σέλα διαφορετικά στα 760 με 775 αντίστοιχα για R και XR. Τα αεροδυναμικά έχουν αλλάξει στο XR για να βοηθήσουν στην σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες με πλευρικό άνεμο ενώ στον βασικό εξοπλισμό θα είναι οι χούφτες.

Σε μία παραλλαγή της συνηθισμένης πρακτικής της BMW που αν μπορούσαν θα χρέωναν και τον αέρα στα λάστιχα, ο βασικός εξοπλισμός είναι πιο πλούσιος τώρα, παραμένει όμως ένα σημείο αναφοράς για να ξεκινήσεις να χτίζεις την μοτοσυκλέτα, με πακέτα που ειδικά στον τομέα των ηλεκτρονικών σου δίνουν πολλές επιλογές. Υπάρχει και μία νέα ζελατίνα, που ταιριάζει με εκείνους που θα προσθέσουν την σέλα με το μεγαλύτερο ύψος.

Νέα BMW F 900 XR και F 900 R 2025: Πλούσιος εξοπλισμός και μικρή μείωση βάρους

Το Headlight Pro έρχεται στον βασικό εξοπλισμό του F 900 XR που επίσης έχει στρατηγικά τοποθετημένη και USB-C ταχείας φόρτισης με την οθόνη να προσφέρει συνδεσιμότητα κινητού. Πίσω τα φώτα στοπ παραμένουν ενσωματωμένα μέσα στα φλας, όχι το ανάποδο, αλλά η μοναδικότητα στα φώτα είναι εμπρός καθώς προσφέρουν προσαρμοσμένη δέσμη ανάλογα με την κλίση, όπως συναντά κανείς στην μεγαλύτερη κατηγορία, πάνω από τα 1000 κυβικά. Όταν η μοτοσυκλέτα κινείται με πάνω από δέκα χιλιόμετρα και πλαγιάσει πάνω από δέκα μοίρες, τότε ενεργοποιούνται τα πρόσθετα LED ενισχύοντας την δέσμη στο εσωτερικό της στροφής το οποίο καλύπτουν πλήρως έως και τις 25 μοίρες κλίση.

Η γεωμετρία θέσης οδήγησης στο R έχει αλλάξει και έχει γίνει πιο σκυφτή με το τιμόνι να φεύγει περισσότερο μπροστά και ταυτόχρονα τα μαρσπιέ έχουν μετακινηθεί προς τα πίσω. Εκτός από την πιο street τοποθέτηση του αναβάτη αλλάζει και η φόρτιση του εμπρός τροχού, ιδιαίτερα στην δυνατή επιβράδυνση πριν την είσοδο.

Σε τρεις διαφορετικούς χρωματισμούς τα νέα BMW F900 R και F900 XR αναμένονται σύντομα να γίνουν διαθέσιμα.

Δείτε τα νέα R και XR της σειράς F με κάθε λεπτομέρεια:

Ετικέτες