EICMA: H CFMOTO αφήνει αιχμές για νέο Superbike V4 – με φτερά!

Με το σλόγκαν Tech Driven και Sport γονίδια 200+hp… φύγαμε για Μιλάνο
EICMA: H CFMOTO αφήνει αιχμές για νέο Superbike V4 – με φτερά!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/10/2024

Η CFMOTO αποκάλυψε μια ασπρόμαυρη φωτογραφία συμπληρώνοντας τα 35 χρόνια παρουσίας, στην οποία απεικονίζει περίτεχνα φτερά και LED προβολείς, με καμπύλες βγαλμένες από Superbike, υπονοώντας ότι κάτι νέο θα παρουσιαστεί στις 5-10 Νοεμβρίου στη Διεθνή Έκθεση Μοτοσυκλέτας Eicma.

Παρατηρώντας το 450SR S, που έχει παρόμοιες γραμμές στην σχεδίαση του εμπρός τμήματος, θα μπορούσαμε να πούμε ότι δώσανε μια νέα νότα στο ήδη μικρό SS. Από την άλλη όμως μπορεί να ετοιμάζουν κάποιο μεγάλο Superbike V4 1000κ.εκ με 200+ ίππους όπως είχαμε αναφέρει εδώ και ένα χρόνο πως ετοιμάζουν, στο πλαίσιο μίας βροντερής παρουσία της εταιρείας με τα εκθεσιακά μοντέλα που θα διαθέτει στο Μιλάνο της Ιταλίας.

 

Φαίνεται πως πέρα από τις συνεργασίες της CFMOTO με KTM και τελευταία και με Yamaha, οι κινέζικη εταιρεία προχωρά σε πιο βαθιά μονοπάτια εξέλιξης όπως δείχνουν οι πατέντες που έχουν κατατεθεί τον Ιούνιο του 2022 και κάνουν λόγο για ένα Superbike σύνολο με V4 κινητήρα.

Η μοτοσυκλέτα δεν έχει μείνει στα χαρτιά, όπως δείχνει και το παρακάτω VIDEO που έχει κυκλοφορήσει παράλληλα με την αρθρογραφία που παραθέτουμε πιο πάνω και είναι από τον προαύλιο χώρο του νέου εργοστασίου της CFMOTO. Το αναγνωρίζουμε γιατί έχουμε επισκεφτεί τον χώρο.

Δείτε το σύντομο VIDEO

 

Está en pruebas la nueva CF MOTO 1000RR. ¿Qué opinan?

Posted by PubliMotos on Tuesday, July 18, 2023

 

 

Περιμένουμε λοιπόν από την CFMOTO να έχει μία νέα μοτοσυκλέτα, έστω και σε μορφή πρωτότυπου, που θα πλαισιώνει τη σειρά SR-S, με έντονη σπορ διάθεση όπως δείχνει και η μπροστινή σιλουέτα της. Εν αναμονή πλέον για χαμηλές πτήσεις εδάφους – εδάφους, με αεροδυναμικά φτερά, χαμηλά clip-on, ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι, μονόμπρατσο πίσω και επιδόσεις που θα προκαλούν έντονα συναισθήματα…!!!

Περιμένουμε λοιπόν από την CFMOTO να έχει μία νέα μοτοσυκλέτα, έστω και σε μορφή πρωτότυπου, που θα πλαισιώνει τη σειρά SR-S, με έντονη σπορ διάθεση όπως δείχνει και η μπροστινή σιλουέτα της. Εν αναμονή πλέον για χαμηλές πτήσεις εδάφους – εδάφους, με αεροδυναμικά φτερά, χαμηλά clip-on, ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι, μονόμπρατσο πίσω και επιδόσεις που θα προκαλούν έντονα συναισθήματα…!!!

 

Η Sym εξοπλίζει το νέο TT1 με σύστημα «ανίχνευσης τυφλού σημείου»: Το επόμενο TL508

Ενισχύει ακόμη περισσότερο τον εξοπλισμό η Sanyang
Η Sym εξοπλίζει το νέο TT1 με σύστημα «ανίχνευσης τυφλού σημείου»: Το επόμενο TL508
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/10/2024

Ο απόγονος του πετυχημένου TL508 της SYM έχει το κωδικοποιημένο όνομα TT1 και δοκιμάζεται ήδη στους δρόμους της Taiwan. Φαίνεται μάλιστα πως η SYM το προικίζει με πλούσιο βασικό εξοπλισμό.

Το Premium μοντέλο TL508 της Sym, γίνεται η βάση για το νέο TT1, χαρίζοντας του πολλά από τα στοιχεία της εμφάνισής του και ανεβάζοντας το επίπεδο εξοπλισμού.

Κρατώντας την σχεδίαση του μπροστινού τμήματος, αποκτά κάμερες και ραντάρ για την χρήση του συστήματος «blind spot detection». Τα τελευταία χρόνια το TL έχει σημείωση εμπορική πορεία στην κατηγορία των μεγάλων σκούτερ, με τεχνικά χαρακτηριστικά που το κάνουν να βάζει ένα πόδι στην πόρτα που οδηγεί στον κόσμο της μοτοσυκλέτας.

Από το σχεδιαγράμματα που βλέπουμε στις εικόνες, εκτός από τις προθήκες που πηγάζουν από το TL, το TT1 δίνει και το δικό του στίγμα με τον φρέσκο χαρακτήρα και με πιο απαλές γραμμές που φαίνεται να έχει στο μπροστινό μέρος, διακρίνουμε ότι υπάρχουν και τροποποιήσεις στο πίσω μέρος δημιουργώντας επιπλέον διαθέσιμο χώρο για να δεχθεί επιπλέον ηλεκτρονικά συστήματα, όπως πιθανόν κάποιο σύστημα για Cornering ABS. Εκτός των άλλων, θα δεχθεί αλλαγές και σε κινητήρα, όπου πληροφορίες αναφέρουν πως θα βασιστεί πάνω στον ήδη υπάρχων κινητήρα του TL508, χωρίς να αναμένονται ριζοσπαστικές αλλαγές.

Η Sym εξοπλίζει το νέο TT1 με σύστημα «ανίχνευσης τυφλού σημείου»: Το επόμενο TL508

Στα σχεδιαγράμματα για την κατοχύρωση του μοντέλου που έχουν διαρρεύσει φαίνεται να μένει στην ίδια θέση το ρεζερβουάρ με το TL508, να φέρει το ήδη υπάρχων σύστημα πέδησης, ο ανεμοθώρακας να ρυθμίζεται ηλεκτρικά όπως στο TL, σύστημα εκκίνησης Keyless, μονή ανάρτηση πίσω, ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι, ένδειξη πίεσης ελαστικών, σύστημα ολίσθησης πίσω τροχού Traction Control, όπως ήδη είχε, και δύο δισκόπλακες σε σχήμα μαργαρίτα. Στο μοντέλο δοκιμών από το οποίο έχουν διαρρεύσει οι φωτογραφίες, δεν διακρίνεται η τοποθέτηση του στη μάσκα μπροστά, αντιθέτως με ένα μικρό μαύρο στοιχείο που φανερώνει την τοποθέτηση των ηλεκτρονικών για το ραντάρ στο πίσω μέρος του Scooter.

Η Sym εξοπλίζει το νέο TT1 με σύστημα «ανίχνευσης τυφλού σημείου»: Το επόμενο TL508

Το πρωτότυπο TT1 αποκαλύφθηκε ταυτόχρονα με την παρουσίαση του νέου ADX, παίρνοντας στοιχεία και από άλλα μοντέλα της εταιρείας, όπως τα φώτα ημέρας DRL και το πίσω μέρος που θυμίζει έντονα το νέο ADX. Ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις των καιρών, εξοπλίζεται με βάση πινακίδας κυκλοφορίας στηριζόμενη πάνω στο ψαλίδι, εξάτμιση εναρμονισμένη με τις γραμμές των πλαϊνών πλαστικών, ενσωματωμένη σχάρα, ξεχωριστό υποπλαίσιο και ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο.

Η Sym εξοπλίζει το νέο TT1 με σύστημα «ανίχνευσης τυφλού σημείου»: Το επόμενο TL508

Η αλλαγή στην τοποθέτηση της βάσης της πινακίδας είναι άλλο ένα στοιχείο για τον εξοπλισμό, καθώς έτσι δημιουργείται χώρος και εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη θέαση του αισθητήρα:

 

Η Sym εξοπλίζει το νέο TT1 με σύστημα «ανίχνευσης τυφλού σημείου»: Το επόμενο TL508Η Sym εξοπλίζει το νέο TT1 με σύστημα «ανίχνευσης τυφλού σημείου»: Το επόμενο TL508

 

Ετικέτες