Suzuki – Η τιμή του GSX-8R στην Ελλάδα και μειώσεις τιμών έως 900€ στα V-Strom

Ο νέος τιμοκατάλογος ισχύει από Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2023
motomagSuzuki – Η τιμή του GSX-8R στην Ελλάδα και μειώσεις τιμών έως 900€ στα V-Strom
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

12/1/2024

Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Suzuki στην Ελλάδα, ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ Α.Ε.Β.Ε., ανακοίνωσε το νέο τιμοκατάλογο της εταιρείας, όπου βλέπουμε για πρώτη φορά την τιμή του ολοκαίνουργιου GSX-8R, το μεσαίου κυβισμού supersport του Hamamatsu που είδαμε από κοντά για πρώτη φορά στην EICMA 2023, αλλά και μειώσεις στις τιμές των V-Strom 1050DE, V-Strom 650, V-Strom 650XT και Avenis 125 που ξεκινάνε από τα 100€ και φτάνουν μέχρι τα 900€.

Πριν λίγο καιρό σας είχαμε ενημερώσει για την τιμή του νέου GSX-S1000GX, ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας του οποίου βασίζεται στο GSX-S 1000 GT που μας έρχεται από το θρυλικό GSX-R K5. Τώρα, ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Suzuki στην Ελλάδα, μας κάνει γνωστή και την τιμή του GSX-8R, το δεύτερο μοντέλο που παρουσίασε το Hamamatsu στην μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας στον κόσμο, EICMA 2023, που φτάνει τα 10.295€.

Εκτός, όμως από το νέο μοντέλο που προστέθηκε στην γκάμα της Suzuki, η ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ Α.Ε.Β.Ε. προχωρά σε μειώσεις τιμών για τέσσερα μοντέλα 2023. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα V-Strom 1050DE το οποίο κατεβαίνει στα V-Strom 650, V-Strom 650 XT και το σκούτερ Avenis 125. Ξεκινώντας από την ναυαρχίδα των on-off της Suzuki, η νέα τιμή των 16.295€ είναι 200€ χαμηλότερη από τα 16.495€ που κόστιζε μέχρι τώρα. Τα μεσαίου κυβισμού V-Strom με τον δικύλινδρο V-90°, το όφελος είναι αρκετά υψηλότερο. Η έκδοση XT έρχεται με μείωση 300€, φτάνοντας τα 9.495€, ενώ στο V-Strom 650 το όφελος είναι ακόμα μεγαλύτερο στα 900€ με την νέα τιμή να διαμορφώνεται στα 8.995€, αντί για τα 9.895€ που κοστίζει μέχρι σήμερα. Τέλος, έχουμε το σκούτερ Avenis 125 “κόβει” 100€ από την προηγούμενη τιμή του, πέφτοντας στα 2.795€.

Ο νέος τιμοκατάλογος ισχύει από 15/1 και καταργεί κάθε προηγούμενο, ενώ στις τιμές δεν περιλαμβάνονται έξοδα ταξινόμησης, μεταφοράς και συναρμολόγησης.

Νέα BMW F 900 XR και F 900 R 2025: Πλούσιος εξοπλισμός και μικρή μείωση βάρους

Η σειρά F είναι η πιο πλούσια σε προτάσεις για την BMW
Νέα BMW F 900 XR και F 900 R 2025: Πλούσιος εξοπλισμός και μικρή μείωση βάρους
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/11/2024

Όπως ήταν αναμενόμενο, η BMW ανανέωσε και τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς F, προχωρώντας τώρα στην αποκάλυψή τους, μετά τον απόηχο της EICMA. Ο κινητήρας είναι ο γνωστός που έχουμε δει στο F900GS, στα 895 κυβικά που με προδιαγραφές Euro 5+ αποδίδει 105 ίππους και κατασκευάζεται από την Loncin.

Με στρόφαλο 270 μοιρών έχει έναν δυνατό μπάσο ήχο που ενισχύεται ακόμη περισσότερο αν προσθέσει κανείς το Akrapovič τελικό που αφαιρεί και 1,2 κιλά. Οι μοτοσυκλέτες είναι συνολικά τρία κιλά ελαφρύτερες, κυρίως από τις ελαφρύτερες κατά 1,8 κιλά ζάντες, ενώ άλλα 0,8 έχουν φύγει μόνο από την αλλαγή μπαταρίας με νέα πιο σύγχρονη. Συνολικά το R ζυγίζει 208 κιλά και το XR 216 ενώ δεν έχουν διαφορά στο σασμάν και την τελική μετάδοση.

Νέα BMW F 900 XR και F 900 R 2025: Πλούσιος εξοπλισμός και μικρή μείωση βάρους

Μαζί με τους τροχούς άλλαξε και το ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι που αποκτά πλήρεις ρυθμίσεις τώρα ενώ τα καλάμια είναι διαμέτρου 43mm με διαδρομή 135 στο R και 170 στο XR. Η θέση οδήγησης έχει ανέβει στα 835 και 845 με την sport σέλα διαφορετικά στα 760 με 775 αντίστοιχα για R και XR. Τα αεροδυναμικά έχουν αλλάξει στο XR για να βοηθήσουν στην σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες με πλευρικό άνεμο ενώ στον βασικό εξοπλισμό θα είναι οι χούφτες.

Σε μία παραλλαγή της συνηθισμένης πρακτικής της BMW που αν μπορούσαν θα χρέωναν και τον αέρα στα λάστιχα, ο βασικός εξοπλισμός είναι πιο πλούσιος τώρα, παραμένει όμως ένα σημείο αναφοράς για να ξεκινήσεις να χτίζεις την μοτοσυκλέτα, με πακέτα που ειδικά στον τομέα των ηλεκτρονικών σου δίνουν πολλές επιλογές. Υπάρχει και μία νέα ζελατίνα, που ταιριάζει με εκείνους που θα προσθέσουν την σέλα με το μεγαλύτερο ύψος.

Νέα BMW F 900 XR και F 900 R 2025: Πλούσιος εξοπλισμός και μικρή μείωση βάρους

Το Headlight Pro έρχεται στον βασικό εξοπλισμό του F 900 XR που επίσης έχει στρατηγικά τοποθετημένη και USB-C ταχείας φόρτισης με την οθόνη να προσφέρει συνδεσιμότητα κινητού. Πίσω τα φώτα στοπ παραμένουν ενσωματωμένα μέσα στα φλας, όχι το ανάποδο, αλλά η μοναδικότητα στα φώτα είναι εμπρός καθώς προσφέρουν προσαρμοσμένη δέσμη ανάλογα με την κλίση, όπως συναντά κανείς στην μεγαλύτερη κατηγορία, πάνω από τα 1000 κυβικά. Όταν η μοτοσυκλέτα κινείται με πάνω από δέκα χιλιόμετρα και πλαγιάσει πάνω από δέκα μοίρες, τότε ενεργοποιούνται τα πρόσθετα LED ενισχύοντας την δέσμη στο εσωτερικό της στροφής το οποίο καλύπτουν πλήρως έως και τις 25 μοίρες κλίση.

Η γεωμετρία θέσης οδήγησης στο R έχει αλλάξει και έχει γίνει πιο σκυφτή με το τιμόνι να φεύγει περισσότερο μπροστά και ταυτόχρονα τα μαρσπιέ έχουν μετακινηθεί προς τα πίσω. Εκτός από την πιο street τοποθέτηση του αναβάτη αλλάζει και η φόρτιση του εμπρός τροχού, ιδιαίτερα στην δυνατή επιβράδυνση πριν την είσοδο.

Σε τρεις διαφορετικούς χρωματισμούς τα νέα BMW F900 R και F900 XR αναμένονται σύντομα να γίνουν διαθέσιμα.

Δείτε τα νέα R και XR της σειράς F με κάθε λεπτομέρεια:

Ετικέτες