Η ναυαρχίδα της QJMOTOR στην δημοφιλή κατηγορία των Adventure μοτοσυκλετών με ακτινωτούς τροχούς ήταν η SRT 800X, ωστόσο δεν προλάβαμε να τη δοκιμάσουμε -το τεστ θα δημοσιευτεί στο τεύχος Οκτωβρίου-, κι η εταιρεία την αντικατέστησε με τη νέα και κατά πολύ δυνατότερη έκδοση SRT 800SX, η οποία αναβαθμίστηκε και στη χωρητικότητα καυσίμου.
Η συγκεκριμένη έκδοση αποτελεί επί της ουσίας την εξέλιξη της SRT 800X με σημαντικές βελτιώσεις. Η μεγαλύτερη βελτίωση αφορά την καρδιά του νέου μοντέλου, με νέο τετράχρονο υγρόψυκτο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 799 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 92,5 ps (91,2 hp) στις 9.000 σ.α.λ., 15,75 hp περισσότερους από τους 76,5 ps (75,45 hp) των SRT 800X! Η αύξηση της ιπποδύναμης ήρθε με την αύξηση του κυβισμού (799 αντί για 754 κ.εκ.) χάρη στη μεγαλύτερη διαδρομή 65,7 mm του εμβόλου, αντί για τα 62 mm του Χ. Βελτίωση έχουμε όμως και στην ροπή καθώς αυτή έχει αυξηθεί στα 7,85 Kgm στις 8.000 σ.α.λ. σε σχέση με τα 6,8 Kgm στις 6.500 σ.α.λ. που απέδιδε το SRT 800X.
Το SRT 800SX χρησιμοποιεί ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43mm της Marzocchi, ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης και επαναφοράς. Όσον αφορά την πέδηση το SRT 800SX χρησιμοποιεί δύο δισκόφρενα με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo μπροστά και ένα μονό δισκόφρενο πίσω, με την μονάδα δικάναλου ABS 9.1MB της Bosch να συμπληρώνει το πακέτο. Οι αλουμινένιοι ακτινωτοί τροχοί έχουν διαστάσεις 19″ εμπρός και 17” πίσω, με τα tubeless ελαστικά MAXXVENTURE πρώτης τοποθέτησης να προέρχονται από την MAXXIS.
Ο σχεδιασμός του νέου SRT 800SX ακολουθεί τη συνταγή του SRT 800X. Η επιθετική εμφάνιση του ρύγχους με τους δύο LED προβολείς χαρίζει πόντους στο στιλ της μοτοσυκλέτας, με τη ζελατίνα να δείχνει αρκετά ψηλή στην πρώτη επιθεώρηση.
Επιπρόσθετα οι διακόπτες της SRT 800SX διαθέτουν οπίσθιο φωτισμό κάτι που βοηθά κατά τη διάρκεια της νυχτερινής οδήγησης και προσθέτει στιλ. Δεύτερη σημαντική διαφορά σε σχέση με το SRT 8800X αποτελεί το νέο ρεζερβουάρ, που είναι κατά πολυ μεγαλύτερο, στα 24 λίτρα από τα 18,5 προηγουμένως, και με νέα γραφικά. Το σχήμα του σύμφωνα με την QJMOTOR παρέχει καλύτερη στήριξη στον αναβάτη, ενώ η αυτονομία είναι κατά πολύ μεγαλύτερη χάρη στα έξτρα 5,5 λίτρα. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται οι προστατευτικές χούφτες με αλουμινένια ενίσχυση, η θερμαινόμενη σέλα, τα θερμαινόμενα γκριπ καθώς και η σχάρα αποσκευών.
Τη σύγχρονη εικόνα του νέου SRT 800 SX ολοκληρώνει η TFT οθόνη 7” την οποία έχουμε δει στην SRT 800X με δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth για διαχείριση κλήσεων,με ένδειξη πίεσης ελαστικών, και με αυτόματο επίπεδο φωτισμού ανάλογα με τον φωτισμό περιβάλλοντος.
H SRT 800SX τιμάται στα 8.295 ευρώ, ενώ αναμένεται το άμεσο χρονικό διάστημα στους dealer της εταιρείας.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ QJMOTOR SRT 800 SX
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
Τετράχρονος - Υγρόψυκτος - Δικύλινδρος εν σειρά, 2ΕΕΚ |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ |
2 |
ΒΑΛΒΙΔΕΣ |
8 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) |
88.0 x 65.7 |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ |
Ψεκασμός |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ |
Υγρό κάρτερ |
ΚΙΒΩΤΙΟ |
6 σχέσεων |
ΙΣΧΥΣ |
91.2 hp / 9.000rpm |
ΡΟΠΗ |
7,85 kgm / 8.000rpm |
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ |
12.7:1 |
ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ |
2.875 |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ |
Μίζα |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (L) |
24L |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ |
4.7 L / 100km |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) (mm) |
2.260 x 950 x 1.405 |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) |
1.540 |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ |
855 |
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ (mm) |
220 |
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) |
263 |
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ (˚) |
25 |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ |
Δύο δίσκοι 320mm Με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων Brembo και ABS Bosch 9.1MB |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ |
Δίσκος 260mm με δαγκάνα δύο εμβόλων Brembo και ABS Bosch 9.1MB |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ) |
Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi (43mm x 160mm) |
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ |
Monoshock |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. |
110/80-R19 MAXXIS MAXXVENTURE |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. |
150/70-R17 MAXXIS MAXXVENTURE |